Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enään en enään usko tulevaisuuteen. Heräsin aikaisin nuhdellakseni itseäni. Ennen miehiä nyt vain haamuja jotka lypsää siittiösoluja....

mr naiskai
27.09.2019 |

Yleensä hyvät miehet on köyhiä ja kristittyjä. Suuri osa hyvistä miehistä on hyljännyt uskonsakin, kun ei siittä ole mitään hyötyä enään.

Eivät ole nykyään hyvässä huudossa kuten ennen vanhaan, kun ajat oli toiset ja arvoja kunnioitettiin.

Miehelle tavallaan annettiin johtajan rooli ja kunnioitettiin myös miestä. Nykyään mies on vain siittiösolu jonka voi huuhtoa alas vessanpöntöstä, jos sitä ei tarvitse elättämään.
Pian siittiösolutkaan eivät enään jaksa. Enään ei ole samanlaista kuin ennen oli.

Tykkään lueskella ritaritarinoita, joissa miehet olivat arvokkaita ja heitä kunnioitettiin, ei miekan takia, vaan rakkauden ja miehisyyden takia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Haluan että tunnet olosi loistokkaammaksi ja tunnet että osaat kirjoittaa paremmin.

Samasta syystä sytytän tupakan pysäkillä, että voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin minä olen.

Tupakka on yksi syy siihen, miksi siittiötuotanto on romahtanut 1990-luvulta lähtien ja joka toinen suomalaismies on lähes steriili. Suomalaismies tuottaa enää 40% siittiöitä verrattuna 1990-luvun suomalaismiehiin. Tutkittiin 20-vuotiaita. Suurin syy tupakka, läski ja kannabis.

Vierailija
22/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan elämänsä voi lopettaa, ei ole pakko muita kiusata, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat miettineen tätä asiaa. Onhan tämä toki vaihtelua näille iänikuisille k-aloituksille joten kiitos siitä.

Vierailija
24/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa onko ap köyhä ja kristitty? Köyhyys ei itseä haittaisi, ei mullakaan rahaa ole. Kristittyä miestä en koskaan ottaisi. 

Muslimin ottaisit kuitenkin.

Näin ateistina voin sanoa että en ottaisi. Koskee kaikkia teistisiä uskontoja ihan yhdenvertaisessti.

Vierailija
25/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut toi sun huono kirjoitustaito vie kaiken huomion tekstin sisällöstä, mikä on ihan hemmetin sekava.

Olsin halunnut isona kilrjailijaksi, mutta minusta tuli köyhä tupakoiva kristitty mies, jota halveksutaan laajalti. Enään en jaksa kuten ennen jaksoin.

Toivottavasti ette enään lue minua milloinkaan.

Vierailija
26/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat "enään"?

Haluan että tunnet olosi loistokkaammaksi ja tunnet että osaat kirjoittaa paremmin.

Samasta syystä sytytän tupakan pysäkillä, että voisit tuntea itsesi paremmaksi kuin minä olen.

Tupakka on yksi syy siihen, miksi siittiötuotanto on romahtanut 1990-luvulta lähtien ja joka toinen suomalaismies on lähes steriili. Suomalaismies tuottaa enää 40% siittiöitä verrattuna 1990-luvun suomalaismiehiin. Tutkittiin 20-vuotiaita. Suurin syy tupakka, läski ja kannabis.

Enään en haluaisi kokeilla huumausaineita, koska olen niin kurja mies ja mitätön. Narkomaanina saisin halveksuntaa osakseni vieläkin enemmän kuin köyhänä tupakoivana kristittynä miehenä. Se tavallaan hivelee minua.

Olen kuitenkin liian nössö ja kiltti ostaakseni huumetta ja en edes tiedä mistä sitä saisi, kun olen niin syrjäytynyt pieni kotikollinen ain.

Enään en haaveile turmiosta. Haluan että heittelette minua halveksunnallanne.

Vierailija
27/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humiliation kink? 

Vierailija
28/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kait ole sentään valkoinen kristitty tupakoiva köyhä mies ja sen lisäksi neitsytkin vielä?

Vierailija
29/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut toi sun huono kirjoitustaito vie kaiken huomion tekstin sisällöstä, mikä on ihan hemmetin sekava.

Olsin halunnut isona kilrjailijaksi, mutta minusta tuli köyhä tupakoiva kristitty mies, jota halveksutaan laajalti. Enään en jaksa kuten ennen jaksoin.

Toivottavasti ette enään lue minua milloinkaan.

Olet niin surkimus ettei sinua halveksuta edes laajalti.

Tuskin edes äitisi halveksuu sinua, kun olet niin surkimus.

Ihan sääliksi käy, mutta eipä sinussa ole enääN mitään säälittävää. Senkin tyhjimys.

Vierailija
30/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritarit olivat ennen miehisiä kirjoitti:

Minua lohduttaa tarut sormusten herroista.

ap

Tuo on totta että ennen miehillä oli sormukset sormessa, mutta eipä enää.

Vierailija
31/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole enään kirjoitti:

ritarit olivat ennen miehisiä kirjoitti:

Minua lohduttaa tarut sormusten herroista.

ap

Tuo on totta että ennen miehillä oli sormukset sormessa, mutta eipä enää.

Ennen Taruille kelpasi sormukset herroilta. Ei enään.

Vierailija
32/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko tänäkin iltana suudella kerrostaloyksiön ikkunassa kylmän koleaa oluttölkkiä?

Vierailija
34/34 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko tänäkin iltana suudella kerrostaloyksiön ikkunassa kylmän koleaa oluttölkkiä?

Juon alkoholitonta olutta. En juo alkoholillista olutta enään.

En enään juo, koska se tekee minusta hilpeämmän kristityn köyhän miehen.

Tulin äsken kuntouttavasta työtoiminnasta ja sen jälkeen oleilin kaupungilla ja ihmettelin köyhissä vaatteissani erilaisia tuotteita joihin minulla ei ollutkaan varaa.

Ei ollutkaan varaa ja ei ole koskaan ollutkaan varaa.

Enään en unelmoi tuotteista joihin minulla ei ollut varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi