Voiko pakit laittaa aina oman ulkonäön piikkiin?
Varsinkin, jos kyse on nimenomaan siitä, että kysyy toiselta vaikka puh. nroa, mutta toinen ei sitä anna.
Kommentit (19)
Joo niin voi olla tai sun ura ei ole tarpeeksi hyvä.
Ei. Joskus se johtuu myös pelkästään luonteesta.
En kyllä itsekään jakelisi numeronani ihmisille, keitä en tunne. Olisin hyvin varautunut mitä sillä tehdään. Rauhotu vähän?
No siis miehenä pitää olla top 20% kuuluva tai sitten status ja puhetaidot siellä top 1% luokkaa jos meinaa niitä numeroita tuosta vaan saada. Jos nainen saa pakit niin johtuu lähinnä siitä että ihan liian kovatasoisia lähestyy.
Luonne (käytös) ja haiseva hengitys karkottavat satavarmasti.
Mutta pidä toki harhaluulosi, on kaikille parempi niin.
Aina kiva katsella kun pohjasakka pohtii.
T. Sinkkuna viimeksi v. 1984
Jos lähestyy täysin tuntematonta, silloin voi melkeinpä suoraan laittaa. Eihän lähestymälläsi henkilöllä juuri muuta perustetta päätökselleen siinä vaiheessa ole.
Ap täällä. Olen nuori nainen ja puhun pari vuotta sitten olevasta tapauksesta. Olen hyvin ujo ihminen, joten se vaati multa tajuttomasti rohkeutta mennä kysymään kyseiseltä tyypiltä numeroa. Oltiin ns. samalla luokalla, mutta ei oltu juteltu kuin pari kertaa juurikin, koska olen niin ujo. Vaikka tapauksesta on jo pari vuotta niin se edelleen kalvaa mua ja mun itsetunto sai valtavan lohkeaman. Miten ylipäätänsä kehittää omaa itsetuntoaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos lähestyy täysin tuntematonta, silloin voi melkeinpä suoraan laittaa. Eihän lähestymälläsi henkilöllä juuri muuta perustetta päätökselleen siinä vaiheessa ole.
Onko mun ainut toivo sitten kauneusleikkaukset? Nenäni on tosi pieni, onko sille mitään tehtävissä? Rintani ovat myös isot ja ällöttävät, ottaako ne pienennysleikkaukseen tai jopa poistoon esteettisten syiden takia? Mun mielestä pienennysleikkauksessa ne ei edes kovin paljoa niitä pienennä eli kannattaisiko suoraan vaan poistaa ne?
Ap
Ai sä olet se naista esittävä k¡lttis. Ei tarvitse mennä leikkaukseen. Suosittelen keskusteluapua.
Kyllä se syy voi olla luonnekin, ehkä jopa paha haju.
Vierailija kirjoitti:
Ai sä olet se naista esittävä k¡lttis. Ei tarvitse mennä leikkaukseen. Suosittelen keskusteluapua.
Ihan oikeasti en ole. Olen vakavissani miettinyt heti näiden pakkien seurauksesta jokaista rumaa yksityiskohtaa mun ulkonäössä neuroottisesti enkä enää tiedä muuta keinoa ongelman korjaamiseksi kuin leikkaukset. Nytkin itku kurkussa kirjotin tätäkin viestiä, koska vihaan mun ulkonäköä ihan kamalasti. Olen oksettava. Joskus viiltelen rintojani, koska vihaan niitä niin paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti en ole. Olen vakavissani miettinyt heti näiden pakkien seurauksesta jokaista rumaa yksityiskohtaa mun ulkonäössä neuroottisesti enkä enää tiedä muuta keinoa ongelman korjaamiseksi kuin leikkaukset. Nytkin itku kurkussa kirjotin tätäkin viestiä, koska vihaan mun ulkonäköä ihan kamalasti. Olen oksettava. Joskus viiltelen rintojani, koska vihaan niitä niin paljon.
Ap
Ei oo vika ulkonäössä jos noin pahasti on. Jos ei oo jo psykiatriseen hoitoon kontaktia, nii hanki.
Ei voi. En ole koskaan antanut pakkeja ulkonäön takia, mutta useita amiskoulutuksen takia
M30
Suurempi vaikutus luonteella.
Yksi syy on se, että kohde on jo varattu, tai kiinnostunut jostain muusta, tai sellaisessa elämäntilanteessa, ettei sillä hetkellä halua parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Olen nuori nainen ja puhun pari vuotta sitten olevasta tapauksesta. Olen hyvin ujo ihminen, joten se vaati multa tajuttomasti rohkeutta mennä kysymään kyseiseltä tyypiltä numeroa. Oltiin ns. samalla luokalla, mutta ei oltu juteltu kuin pari kertaa juurikin, koska olen niin ujo. Vaikka tapauksesta on jo pari vuotta niin se edelleen kalvaa mua ja mun itsetunto sai valtavan lohkeaman. Miten ylipäätänsä kehittää omaa itsetuntoaan?
Eli ette ollut aivan tuntemattomia. Joten saattaa johtua jostain muustakin mielikuvasta jonka tlinen oli susta saanut (aiemmin).
Tai hänellä ei ollut juuri silloin tilaa elämässä uudelle ihmiselle tms omasta itsestä johtuva syy.
Oikeestiko sä olet kelannut tuota juttua pari vuotta? Lopeta jo ja move on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette ollut aivan tuntemattomia. Joten saattaa johtua jostain muustakin mielikuvasta jonka tlinen oli susta saanut (aiemmin).
Tai hänellä ei ollut juuri silloin tilaa elämässä uudelle ihmiselle tms omasta itsestä johtuva syy.Oikeestiko sä olet kelannut tuota juttua pari vuotta? Lopeta jo ja move on .
En ihan koko aikaa, mutta aika paljon kyllä, ihan siitä johtuen miten paljon kyseinen tapaus vaikutti mun itsetuntoon. Toki osasin varautua pakkeihin, mutta en todellakaan siihen, että ne vaikuttaisi muhun näin pitkäksi aikaa ja voimakkaasti. Vielä ennen noita pakkeja osasin nähdä itsessäni paljonkin kaunista, mutta nyt nään kaikki piirteet itsessäni oksettavina.
Ap
Osta peili, ota selfie tai kysy äidiltä rehellistä mielipidettä. Hervannassa on muuten näkövammaisten asuntola.