Taas alkaa se kausi kun ihmiset piilottelevat tukkansa pipoon. Miksi?
Ihmiset näyttävät syöpäpotilailta. Sitten vielä se perusilme tai se perus *ittuuntunut suorittaja ilme päälle.
Paljon nätimpi kun antaa tukan roikkua piposta, varsinkin naisilla. Itsellään pitkä tukka ja laitan aina sen nätisti niin että näkyy joko otsis tai laitan tukan eteen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysy pipo päässä, jos se keikkuu liukkailla auki olevilla hiuksilla. Ja toisaalta mun hiukset ylettyvät vyötärölle, eipä tee mieli pitää niitä auki talvitakin kanssa.
Kyllä kannattais, muuten et näytä nätiltä ja mitäs miehet siitä sit sanovat?
En kuule, mitä he sanovat, koska mulla on se pipo korvilla ja huppu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa se kausi kun ihmiset piilottelevat kroppansa paksuun toppatakkiin. Miksi?
Ihmiset näyttävät lihavilta. Sitten vielä perusilme kasvoilla😷Paljon nätimpi kun pitää takin auki. Itselläni hyvä kroppa ja aina jätän takin auki, että se varmasti näkyy.
Voi pyhä yksinkertaisuus kait sä ymmärrät et tukka ja keho on pikkasen eri juttu??
Vierailija kirjoitti:
No jos takerrun turhaan niin ette sitten MINUA tujota vihaisesti kun meen lenkille ja ruskea pitkä tukka näkyy!! Se ei ole teilt pois vai onko? Iskeekö kateus vai jotain???
Sulla roikkuu vessapaperia kengästä. Se on se syy.
Ei se pakkanen kovin hyvää tee pitkille hiuksille. Mieluummin suojaan kun leikkelen jatkuvasti hapertuneita latvoja. Mulla on muutenkin aina töissä hiukset nutturalla enkä pidä otsatukka, niin eipä niistä pipon alta pahemmin mitään näy. Ratsastaessa ponnarilla tai letillä ja latjattyönnetty paidan sisään, jottei takuunnu ja hankaudu. Sama juostessa ja hiihtäessä, menee turhaan takkuun jos roikottaa vapaana kuivassa pakkasilmassa.
olen käyttänyt pipoa viimeksi vuonna -95 enkä käytä enää koskaan koska näytän se päässä ihan transulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa se kausi kun ihmiset piilottelevat kroppansa paksuun toppatakkiin. Miksi?
Ihmiset näyttävät lihavilta. Sitten vielä perusilme kasvoilla😷Paljon nätimpi kun pitää takin auki. Itselläni hyvä kroppa ja aina jätän takin auki, että se varmasti näkyy.
Voi pyhä yksinkertaisuus kait sä ymmärrät et tukka ja keho on pikkasen eri juttu??
Ihan yhtä fiksulta kuulostaa kuin tuo aloitus
Vierailija kirjoitti:
No jos takerrun turhaan niin ette sitten MINUA tujota vihaisesti kun meen lenkille ja ruskea pitkä tukka näkyy!! Se ei ole teilt pois vai onko? Iskeekö kateus vai jotain???
Miksi kukaan kadehtis kenenkään karvoja? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se pakkanen kovin hyvää tee pitkille hiuksille. Mieluummin suojaan kun leikkelen jatkuvasti hapertuneita latvoja. Mulla on muutenkin aina töissä hiukset nutturalla enkä pidä otsatukka, niin eipä niistä pipon alta pahemmin mitään näy. Ratsastaessa ponnarilla tai letillä ja latjattyönnetty paidan sisään, jottei takuunnu ja hankaudu. Sama juostessa ja hiihtäessä, menee turhaan takkuun jos roikottaa vapaana kuivassa pakkasilmassa.
Nyt alkaa rumuus mennä kyllä jo yli... Ja varmaan perusilme kasvoilla vielä?? 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kadehtis kenenkään karvoja? :D
Kyllä minä kadehdin ap:n ruskeita karvoja
Tämä oli kyllä päivän omituisin aloitus...
Mulla on kesälläkin hiukset piilossa lippiksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa rumuus mennä kyllä jo yli... Ja varmaan perusilme kasvoilla vielä?? 😫
Ai hitsi, tekis ihan mieli leikata kaljuksi tämän kommentin luettuani 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikilla ei ole pitkää tukkaa tai sitä otsista.
Asenne juttu. Kaverillani hyvin ohut ja vaalee tukka, näkyy piposta. Kasvot on sympaattiset ja nätit kun jotain karvaa näkyy jostain. Samoin toisella kaverilla hänellä on ihan lyhyt tukka ja silti näkyy.
Mutta toi tukan täysi pilottaminen en ymmärrä, näyttää niin vain elottomalta ja *ittumaiselta. Nykyajan suorittaja muoti, hajuton, mauton, ilkeä ja kylmä ilme. Ennen vanhaa suomalaisetkin olivat ihanan lämpimän oloisia verrattuna nykyajan suomalaisiin.
Juu, tästä kyllä huomaa että nykyajan ihmiset on *ittumaisempia. Että oikeen kyttää kenen hius näkyy pipon alta, kun muuten ihminen on niin ruma ja hirveä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikilla ei ole pitkää tukkaa tai sitä otsista.
Asenne juttu. Kaverillani hyvin ohut ja vaalee tukka, näkyy piposta. Kasvot on sympaattiset ja nätit kun jotain karvaa näkyy jostain. Samoin toisella kaverilla hänellä on ihan lyhyt tukka ja silti näkyy.
Mutta toi tukan täysi pilottaminen en ymmärrä, näyttää niin vain elottomalta ja *ittumaiselta. Nykyajan suorittaja muoti, hajuton, mauton, ilkeä ja kylmä ilme. Ennen vanhaa suomalaisetkin olivat ihanan lämpimän oloisia verrattuna nykyajan suomalaisiin.
Juu, tästä kyllä huomaa että nykyajan ihmiset on *ittumaisempia. Että oikeen kyttää kenen hius näkyy pipon alta, kun muuten ihminen on niin ruma ja hirveä...
Aamen, sisko 👍
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus taas😂 AP tuskin on tosissaan
Niinpä😂😂😂Aivan uskomattomia avauksia. Mahtavaa, että ihmisillä on aikaa pohtia tuommoisia.
Kiitos päivän nauruista <3 Oli niin masentava päivä mutta tämä sai nauramaan.
Kyllä tuijotetaan, varsinkin sinua.