Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelma

Vierailija
26.09.2019 |

Olen eronnut sinkkumies, joka on nyt muutaman vuoden yrittänyt tapailla ja löytää uutta suhdetta tuloksetta. Mun ongelma on se, että seksin harrastaminen vieraan ihmisen kanssa on lähes mahdotonta. Mulla on pakko olla oikeita ja vahvoja tunteita toista ihmistä kohtaan, ennen kuin homma sängyssä pelittää.

Yhden yön jutut ja sänkyyn päätyminen muutaman tapaamisen jälkeen johtaa vain erektio-ongelmiin ja molemminpuoliseen turhautumiseen. Sinisistä pillereistä ei ole apua käytännössä lainkaan ja toisaalta mitään toimintaongelmia ei ole kun tyydyttää itsensä. Myöskään pari lasia viiniä ei muuta tilannetta lainkaan, vaikka rentoutuisikin.

Muutama suhde on jo tähän kariutunut. Ei ole auttanut vaikka olen tehnyt kaikkeni tyydyttääkseni naisen käsin ja suulla. Viimeistään kuukauden jälkeen jokainen on lähtenyt. Viimeinen sanoi päin näköä että minkään lerppakullin kanssa ei kannata suhdetta lähteä virittämään.

Mulle seksi on tosi tärkeää, nautin siitä todella paljon ja haluan sitä usein, mutta en kenen tahansa kanssa. Onkohan mut tuomittu olemaan lopun ikääni yksin?

M42+

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän selostuksen kirjoittaisit deittipalstalle, niin sulla olisi naisia jonoksi asti.

Koeta ensin pitempää tutustumista?

Vierailija
2/27 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailisin miestä joka kertoisi mulle saman minkä sä juuri niin pisteet nousisi heti ja antaisin todellakin aikaa. ihana mies joka ajattelee seksistä pitkälti samoin kuin minä.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla onnellinen, ettei suhteesta tuohon ilkeästi kommentoineeseen naiseen tullut mitään. Varmasti hankala persoona kun kehtasi noin rumasti sanoa. Kuulostat mukavalta ja kunnolliselta mieheltä. Varmasti saat hyvän ja onnellisen suhteen kun odotat rauhassa tunteiden syttymistä ennen seksiin siirtymistä.

Vierailija
4/27 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän selostuksen kirjoittaisit deittipalstalle, niin sulla olisi naisia jonoksi asti.

Koeta ensin pitempää tutustumista?

Tässähän se ongelma juuri on. Haluaisin tutustua pidempään ja rauhassa. Vaan jos et viimeistään viidensillä treffeillä ole sängyssä, niin aletaan vänkäämään miksi, päädytään puolipakolla sänkyyn yrittämään ja sitten petytään molemmat. Tätä toistetaan muutama kerta ja sitten sanotaan ”hei”.

Ilmeisesti en sitten osaa selittää tarpeeksi hyvin sitä, että seksiä todella on tarkoitus harrastaa ja se on mulle hyvin tärkeä osa parisuhdetta, mutta en kykene siihen ennen kuin olen ”henkisesti” valmis. En saa mitään pelkästä mekaanisesta hinkkaamisesta, vaan tarvitsen sen yhteyden myös tunnepuolella.

Liekö sitten tapaamillani naisilla ollut pelko siitä, että olen kyvytön ja haluton, eikä kärsivällisyys ja usko riitä odottaa. Todella turhauttava tilanne.

-ap

Vierailija
5/27 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä kuulostaa, mutta komppaan muita ketjuun osallistuneita naisia ja sanon että moni arvostaisi kaltaistasi miestä ja kun olet kärsivällinen, niin varmasti lopulta asiat järjestyy.

Vierailija
6/27 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan niin on, että en itse uudelta seurustelukumppanilta alkaisi katsella yli viikkoa seksittömyyttä, nykyisen kumppanini kanssa odotin kolme viikkoa, tottahan silloin seksiä lopulta oli ja onhan tuo vuosien varrella osoittanut helposti pärjäävänsä parista neljään viikkoonkin ilman seksiä, minun hajotessa aamuihini puutteessa kärvistellessä. Sanoisin siis yli viikon panttaaville ei jatkoon, ilman mitään haukkumisia, eli toteaisin että meidän seksivietit eivät nyt vaan näytä kohtaavan, jos nyt olisin uutta kumppania etsimässä. Eihän siitä mitään tule, jos toinen haluaa päivittäin ja toinen haluaa jo alkumetreillä himmailla pitkään "tunteiden löytymistä", turha silloin jumittua sellaiseen joka ei vastaa omia tarpeita. Toivottavasti löydät itseäsi vastaavan seksin suhteen himmailijan, kannattaa tuoda hyvin selkeästi esille mistä kyse on kohdallasi, ettei väärinkäsitysten takia tule suhteen loppua jo ennen sen alkua. Kyllähän se jos jo alkuun on erektio-ongelmia, laittaa ajattelemaan mitä se on sitten sen alkuhuuman mentyä ohi, tämä on se oikea ja suurin syy miksi et ole päässyt jatkoon niiden naisten kanssa jotka haluavat seksiä usein ja perusteellisesti. Varmasti joku sellainen nainen, joka ei halua seksiä kovinkaan usein, olisi tyytyväinen, mutta itse pettyisit sitten kun hän ei halujesi sytyttyä haluakaan yhtä usein kuin sinä. Onhan tuossa tasapainoilua noilla lähtökohdilla.

Vierailija
7/27 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaan niin on, että en itse uudelta seurustelukumppanilta alkaisi katsella yli viikkoa seksittömyyttä, nykyisen kumppanini kanssa odotin kolme viikkoa, tottahan silloin seksiä lopulta oli ja onhan tuo vuosien varrella osoittanut helposti pärjäävänsä parista neljään viikkoonkin ilman seksiä, minun hajotessa aamuihini puutteessa kärvistellessä. Sanoisin siis yli viikon panttaaville ei jatkoon, ilman mitään haukkumisia, eli toteaisin että meidän seksivietit eivät nyt vaan näytä kohtaavan, jos nyt olisin uutta kumppania etsimässä. Eihän siitä mitään tule, jos toinen haluaa päivittäin ja toinen haluaa jo alkumetreillä himmailla pitkään "tunteiden löytymistä", turha silloin jumittua sellaiseen joka ei vastaa omia tarpeita. Toivottavasti löydät itseäsi vastaavan seksin suhteen himmailijan, kannattaa tuoda hyvin selkeästi esille mistä kyse on kohdallasi, ettei väärinkäsitysten takia tule suhteen loppua jo ennen sen alkua. Kyllähän se jos jo alkuun on erektio-ongelmia, laittaa ajattelemaan mitä se on sitten sen alkuhuuman mentyä ohi, tämä on se oikea ja suurin syy miksi et ole päässyt jatkoon niiden naisten kanssa jotka haluavat seksiä usein ja perusteellisesti. Varmasti joku sellainen nainen, joka ei halua seksiä kovinkaan usein, olisi tyytyväinen, mutta itse pettyisit sitten kun hän ei halujesi sytyttyä haluakaan yhtä usein kuin sinä. Onhan tuossa tasapainoilua noilla lähtökohdilla.

Ymmärsit asian juuri sillä tavalla, mihin suhteet mulla aina tyssää. 

Se että haluaa tuntea vastapuolen hyvin ja odottaa hetken ei tarkoita sitä että jatkossa pitäisi elää puutteessa. Päinvastoin. Olisi siis mukava tietää, että miten asian voisi esittää niin että saan oman kantani esille oikein? 

Aiemmissa suhteissa homma on alkanut sujumaan noin kuukauden tai kahden jälkeen ja seksiä on ollut siitä eteenpäin käytännössä päivittäin, viikonloppuisin yleensä aamuin ja illoin.  Seksittömyyttä mun kanssa "ei tartte katella" missään vaiheessa. En haluaisi suhteeseen, jossa seksiä ei ole runsaasti ja se ei ole monipuolista ja molempia tyydyttävää. 

Helppoahan tämä olisi, jos seksivietti olisi heikko ja seksi ei olisi mulle tärkeää. Miksi tällöin asiaa edes miettisin ja yrittäisin siihen ratkaisua hakea?

En mä valitse tai halua "himmailla ja odotella tunteiden löytymistä" mutta näin se vaan menee. 

ap

Vierailija
8/27 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit asian juuri sillä tavalla, mihin suhteet mulla aina tyssää. 

Se että haluaa tuntea vastapuolen hyvin ja odottaa hetken ei tarkoita sitä että jatkossa pitäisi elää puutteessa. Päinvastoin. Olisi siis mukava tietää, että miten asian voisi esittää niin että saan oman kantani esille oikein? 

Aiemmissa suhteissa homma on alkanut sujumaan noin kuukauden tai kahden jälkeen ja seksiä on ollut siitä eteenpäin käytännössä päivittäin, viikonloppuisin yleensä aamuin ja illoin.  Seksittömyyttä mun kanssa "ei tartte katella" missään vaiheessa. En haluaisi suhteeseen, jossa seksiä ei ole runsaasti ja se ei ole monipuolista ja molempia tyydyttävää. 

Helppoahan tämä olisi, jos seksivietti olisi heikko ja seksi ei olisi mulle tärkeää. Miksi tällöin asiaa edes miettisin ja yrittäisin siihen ratkaisua hakea?

En mä valitse tai halua "himmailla ja odotella tunteiden löytymistä" mutta näin se vaan menee. 

ap

En tiedä mistä olet seurusteluseurasi tähän mennessä löytänyt, mutta ehkä jollakin treffipalstalla kutakuinkin avauksesi kaltainen esittely, ensin tietysti esittelet kaikki parhaat puolesi muutenkin ja tämä toteamus alempana, voisi auttaa löytämään kaltaistasi seuraa (joita tähänkin ketjuun osa vastanneista naisista tuntuu olevan ja vastaavaa arvostavan). Ravintolan baaritiskillä voi olla vähän huono avaus, alatko seukata, mä saatan olla 1-3kk seurustelun jälkeen valmis seksiin, mutta siinä vaiheessa haluankin sitten päivittäin ja parhaana päivän kahdesti ;)

Vierailija
9/27 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asia jo alkuvaiheessa. Tämän voi sanoa ihan rennosti avoimella asenteella itsevarmaan tyyliin. Ne, jotka eivät arvosta, voivat etsiä seuraa muualta.

Vierailija
10/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aiemmissa suhteissa homma on alkanut sujumaan noin kuukauden tai kahden jälkeen ja seksiä on ollut siitä eteenpäin käytännössä päivittäin, viikonloppuisin yleensä aamuin ja illoin. Seksittömyyttä mun kanssa "ei tartte katella" missään vaiheessa. En haluaisi suhteeseen, jossa seksiä ei ole runsaasti ja se ei ole monipuolista ja molempia tyydyttävää"

Tässä on parikin paradoksia:

Nainen joka haluaa seksiä käytännössä päivittäin, haluaa sitä todellakin pian tapaamisesta lähtien, jos käy sinuun kuumana! No, tämän olet jo huomannutkin.

Jos hän nyt sattuisi puutteessaan jaksamaan odottaa reilun kuukauden, miten hän kokeilematta voi varmistua, että kykenet edes viikottain, saati päivittäin? Tai että seksi kanssasi on edes häntä tyydyttävää?

Aikamoisia yhtälöitä ratkottavaksi!

Naiset haluavat saada tuntea miehen himoitsevan heitä niin, etteivät housuissaan pysy. Sopeudu siihen tai jatka erittäin pitkää etsintääsi, ei ole helppo taival.

Vierailija
11/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Ongelma naisen kannalta on se, että moni nainen tulkitsee tuon siten, ettei kelpaa. Joten jos ihastut, osoita naista kohtaan muulla tavoin kiinnostusta. Ole aloitteellinen yhteydenotoissa, kehu häntä, flirttaile jne Ja kerro, ettet pidä irtosuhteista, seksistä tuntemattoman kanssa. Mä ja mun mies ollaan samanlaisia, irtosuhteet/nopea sänkyyn meno ei sovi kummallekaan. Meillä meni pari kuukautta tapailun alusta ekaan yhdyntään. Silti edelleen 15 vuoden jälkeen seksi on yksi parhaista asioista suhteessamme ja sitä on paljon ja monipuolisesti. Olet tapaillut sinulle epäsopivia naisia. Onnea jatkoon!

Vierailija
12/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi taitaa olla demiseksuaali.

Miksi oot niin avuton, että suostut seksiin, jos et kerran oo valmis? Onpa kamala kokemus molemmille. Olet kumminkin ihan aikuinen.

Ootko ihan varma, että sitä seksiä olisi myöhemmin ja paljon? Jään epäilevälle mielelle.

Jos et saa suutasi auki niin minä tulkitsisin samoin, ettet halua minua, sinulla on matala libido eikä sinulla seiso. Se loppuisi lyhyeen.

Googlaapa demiseksuaali. Jos oikeasti olet sellainen, etkä vain selittele haluttomuutta ja kyvyttömyyttä, sano naiselle mikä olet ja käske googlaamaan. Deittisivulle myös maininta.

En jaksa uskoa, että olet aito. Nimittäin olisit todella pöljä, jos ajautuisit noilla spekseillä, itsesi tuntien, vielä yhdenyön juttuihin.

Vierailija
13/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Termi taitaa olla demiseksuaali.

Miksi oot niin avuton, että suostut seksiin, jos et kerran oo valmis? Onpa kamala kokemus molemmille. Olet kumminkin ihan aikuinen.

Ootko ihan varma, että sitä seksiä olisi myöhemmin ja paljon? Jään epäilevälle mielelle.

Jos et saa suutasi auki niin minä tulkitsisin samoin, ettet halua minua, sinulla on matala libido eikä sinulla seiso. Se loppuisi lyhyeen.

Googlaapa demiseksuaali. Jos oikeasti olet sellainen, etkä vain selittele haluttomuutta ja kyvyttömyyttä, sano naiselle mikä olet ja käske googlaamaan. Deittisivulle myös maininta.

En jaksa uskoa, että olet aito. Nimittäin olisit todella pöljä, jos ajautuisit noilla spekseillä, itsesi tuntien, vielä yhdenyön juttuihin.

Nyt on oikeasti pakko kysyä että etkö lukenut tekstiä, vai etkö vain ymmärtänyt lukemaasi? Vai onko tilanne oikeasti sellainen naiset, jotka panee kaikkea mikä liikkuu, ei enää osaa edes teoriatasolla samaistua siihen että seksi voi joiltain vaatia tunteitakin?

Eikö ap aika selvästi kertonut olevansa seksuaalisesti hyvin aktiivinen? Mä en kyllä tajua miksi kukaan viitsisi selitellä ja peitellä valheella haluttomuuttaan, joka kuitenkin tulisi esille?

Lueppa tuo ap:n kirjoitus uudelleen läpi ja mieti asiaa uudelleen. Tai ehkä sun paras kontribuutio tälle palstalle liittyy kivesten koon ja elintarvikkeiden vertailuun? Joskus tuntuu että tää sun N50+ nimimerkki on yläasteikäisten poikien hupiprojekti, koska kaikki muut vaihtoehdot tuntuisi vaan niin kovin säälittäviltä. Ei kyllä sunkaan maailmankuva kovin aikuiselta vaikuta.

M50-

Käs

Vierailija
14/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET EIVÄT LUE AJATUKSIA. Ei kai kukaan aikuinen ole niin avuton, ettei saa suutaan auki ja "joutuu sänkyyn" vaikkei halua eikä kykene. Harrastaa kuulemma vieläpä yhdenillanjuttuja, vaikka tietää, ettei niihin pysty. Ei seiso. Siksipä kuulostaa, että selityksen makua.

Jos ap olisi aito, kannattaisi varmaan avata se pikku suukku ja PUHUA, eikä vain ajautua tilanteisiin, joissa kumpikaan ei saa tyydytystä.

Päättelisin itsekin, jos ap:n tapaisin, eikä hän kerran voisi tilannettaan avata, että seksiä ei ole eikä tule. Enpä voi kuvitella tylsempää kuin mies, joka alkaa vastahakoisesti seksiin. Ei aikuiset niin toimi. Aikuiset keskustelevat jos on jotain erikoista.

En yhtään ihmettele, että suhteet ovat loppuneet, jos ap ei puhu vaan tulee vain ähräämään sänkyyn löysänä. Mitä muuta siitä voi ajatella kuin että puuttuu kyvyt ja halut?

Eiköhän sekä nainen että mies halua tuntea itsensä seksissä halutuksi?

Btw olen hyvinkin tarkka tavarastani. Vain harvoille ja valituille. Miksi sekin nyt katkeroittaa jotain, että minulla on muutama nuori rakastaja? Kaikki olemme tyytyväisiä ja tyydytettyjä. ;) Kyllä minulta syviä tunteita löytyy, mutta tämä ei näytä olevan rakkauspalsta vaan seksifoorumi.

Vierailija
15/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nimenomaan ei ole seksuaalisesti hyvin aktiivinen, jos olisi, seksi maistuisi kyllä nopeamminkin. Tältä hän siis vaikuttaa, selitteli hän itse mitä tahansa. Mullekin sanoi eksmies että kyllä hän sitten imuroi yhtäpaljon ja tiskaa, kun olemme muuttaneet yhteen. Arvaapa tapahtuiko näin :p Mulle on myös sanottu että seksin laatu tai määrä ei tule tämän miehen kanssa huonontumaan, vaan kuinkas sitten kävikään? Niinpä, loppui lähes kokonaan puolen vuoden päästä.

Mun mies on tuollainen että pitää olla tunteita että seksi on hyvää. Onneksi hän kehitteli minuun tunteet jo tapailuvaiheessa kun olimme vain ystäviä vielä, joten kun ensimmäistä kertaa riivittiin vaatteita pois, oli hän aivan villinä. Seisokkiongelmia hänellä ei silti ole ollut koskaan, ja jos olisin ap, en menisi sänkyyn kenenkään kanssa lerpalla. Ehkä se kumppani löytyisi muulla tavoin kuin treffailemalla? Treffailussa kun on tietynlaisia odotuksia monella, ja ne taas aiheuttavat sinulle paineita. Ei mikään hyvä yhdistelmä!

Vierailija
16/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on sekin ongelma, että kaikki eivät vain fyysisesti ja henkisesti sovi yhteen mitä tulee mieltymyksiin seksin suhteen. Itse myönnän ajattelevani niin, että ihastumisvaiheen alussa haluan kiihkeästi oppia tuntemaan toisen ja siksi olen kiinnostunut myös seksipuolesta.

Oletko siis samalla järjettömän ihastunut muttet silti koe halua tutustua toiseen myös seksin suhteen? Vai odotatko tunteittesi syvenemistä ja et ehkä ole alussa kovin varma tunteittesi olemassaolosta ylipäätään?

Minulla on tuo sama ongelma ollut seksin suhteen (olen nainen) silloin, kun en ole ollut tarpeeksi ihastunut. Olen selittänyt miehelle ja (vuosia takaperin) myös itselleni haluavani tutustua paremmin. Jälkikäteen sitten todennut, että väärä ihminen sittenkin ja ”oikeiden” kanssa sukat ovat pyörineet jaloissa alusta saakka.

Vierailija
17/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on sekin ongelma, että kaikki eivät vain fyysisesti ja henkisesti sovi yhteen mitä tulee mieltymyksiin seksin suhteen. Itse myönnän ajattelevani niin, että ihastumisvaiheen alussa haluan kiihkeästi oppia tuntemaan toisen ja siksi olen kiinnostunut myös seksipuolesta.

Oletko siis samalla järjettömän ihastunut muttet silti koe halua tutustua toiseen myös seksin suhteen? Vai odotatko tunteittesi syvenemistä ja et ehkä ole alussa kovin varma tunteittesi olemassaolosta ylipäätään?

Minulla on tuo sama ongelma ollut seksin suhteen (olen nainen) silloin, kun en ole ollut tarpeeksi ihastunut. Olen selittänyt miehelle ja (vuosia takaperin) myös itselleni haluavani tutustua paremmin. Jälkikäteen sitten todennut, että väärä ihminen sittenkin ja ”oikeiden” kanssa sukat ovat pyörineet jaloissa alusta saakka.

Olen hyvin samoilla linjoilla, jos on oikeanlainen ihminen ja ihastus hyvin vahva, kyllä seksi toimii saman tien. Toisaalta vain seksiä kokeilemalla tietää toimiiko se ja kohtaako mieltymykset.

Ap, mikä on se lamauttava juttu sinun kohdalla, et ole varma pidätkö naisesta, jännittääkö jokin, pelko ettet riitä? Luottamuksen puute naista kohtaan? Mikä muuttuu kuukauden parin aikana?

Vierailija
18/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koskaan ollut tuommoista ongelmaa, joten en tiedä ymmärränkö sinua oikein ja osaanko hahmottaa ajatuksiasi.

Itselläni seksuaalinen kanssakäyminen on (ainakin) kaksijakoista. Toinen puoli on rakastelua, johon siis kuuluu syvemmät tunteet, rakkaus, toisen huomioiminen ja halu yhtyä toiseen ihmiseen myös henkisesti. Tällainen rakastelu edellyttää tietysti aitoja ja syviä tunteita.

Mutta sitten se toinen puoli, käytettäköön siitä vaikka nimitystä paneminen, on raakaa ja eläimellistä omien halujen tyydyttämistä. Tällaista voin aivan hyvin harrastaa oman rakkaani kanssa, mutta aivan hyvin vaikka satunnaisen ihmisen kanssa vaikken tietäisi edes hänen nimeään.

Seksuaalisuus ei todellakaan ole mikään kapea-alainen asia, vaan todella monivivahteista... Minulle kummankin edelläkuvatun "puolen" toteuttaminen on tärkeää.

Ja nyt siihen minun antamaani neuvoon. Yritä löytää itsestäsi jälkimmäisenä kuvattua puolta ja toteuta sitä tuoreissa suhteissa, eli älä välitä alussa suurista tunteista, vaan keskity omaan ja kumppanisi fyysiseen nautintoon. Henkinen yhteys seksin kautta ja muutenkin kehittyy sitten myöhemmin, jos on kehittyäkseen.

Mies 31

Vierailija
19/27 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap kyse olla siitä, että pelkään (alitajuisesti) tulevasi satutetuksi mikäli ehdit ihastua/pitää seksistä ja sitten tulla intiimin kanssakäymisen jälkeen torpatuksi?

Sellaistahan se monelle ihastuneelle naisellekin on. Naisilla ”riskiä” sydänsuruille lisää se, että osa miehistä ihan ilman tunnontuskia kerää kokemuksia itseensä ihastuneesta naisista. Naiset harvemmin haluavat kerätä kokemuksia itseensä ihastuneista miehistä, joita kohtaan heillä ei ole suurempia tunteita.

Vierailija
20/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme