Tubettaja sai tuomion 14-vuotiaan...
Mies oli ollut asunnollaan sukupuoliyhteydessä 14-vuotiaan tytön kanssa.
Kommentit (39)
Sehän on se joku narkkari kokemusten summa kanavallaan
Olisi kiva tietää kauanko tämä ketju pysyy...
Ollut pahassa päihdekoukussa tuona aikana, ei silti lievennä asiaa...oksettavaa
kaikki sen jo tietää, hel...tin n.a.r..k.k.i
Ällöttävän paljon syyllistetään lasta ikänsä vääristelystä. Onko ok hakea lapselle kaljaa tai tarjota pillereitä koska "se sano olevansa täysi-ikäinen". Vastuu on aina aikuisella ja jos ei ole varma niin ei kannata ryhtyä mihinkään. Tosin tässä tilanteessa tiesi varsi hyvin tytön olevan alle 16.
Ihmeellistä päivittelyä täällä. Satoja tuhansia vuosia miehet ovat tuon ikäisi naisia rynkyttäneet ja kovaa! OOOOOOHHHHH!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävän paljon syyllistetään lasta ikänsä vääristelystä. Onko ok hakea lapselle kaljaa tai tarjota pillereitä koska "se sano olevansa täysi-ikäinen". Vastuu on aina aikuisella ja jos ei ole varma niin ei kannata ryhtyä mihinkään. Tosin tässä tilanteessa tiesi varsi hyvin tytön olevan alle 16.
Voisiko joku selittää minulle kuinka joku pikkuvanha muija menee lopullisesti pilalle siitä että joku ikivanha parikymppinen setä hoonaa häntä? Mutta sama muija ei mene pilalle siitä kun joku 15v jonne puikottaa häntä? Tämä kiinnostaisi kovasti, kun itse en näe asioita ilmeisesti mammojen näkövinkkelistä.
Tyttö valehteli ikänsä ja mies sai tuomion. Näin hirveitä on kantasaamelaisten seks rikokset.
Monissa maissa nuo 14v tytöt menee naimisiin 5kymppisen serkku"pojan" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noi 14-vuotiaat nykyään voi hyvin näyttää 18-vuotiaille.
Vielä minun nuoruudessa oli ihan normaalia että 14 -vuotiaalla oli täysi-ikäinen poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes vankilaan joutunut... Suomen oikeuslaitos suojelee pedofiilejä kuin jokin uskonnollinen lahko konsanaan.
Rangaistus oli naurettavan pieni. Missäköhän tuollainen hyypiö palveluaan suorittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se youtubettaja on?
Kokemusten summa niminen tubettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle kuinka joku pikkuvanha muija menee lopullisesti pilalle siitä että joku ikivanha parikymppinen setä hoonaa häntä? Mutta sama muija ei mene pilalle siitä kun joku 15v jonne puikottaa häntä? Tämä kiinnostaisi kovasti, kun itse en näe asioita ilmeisesti mammojen näkövinkkelistä.
No itsellä oli hyvin nuorena parikymppisiä miehiä, 15-vuotena menetin varsinaisesti yhdynnässä neitsyyden 23-vuotiaan kanssa. Eka seksikokemus oli petting 13-vuotiaana 21-v:n kanssa. Siinä kun alkoi itse olla sen ikäinen (20) niin tajusi ja alkoi ällöttää, kun alkoi miettiä että itse ei kehtais koskea niin nuoreen ja kehittymättömään. Yhdessä oli juotukin ensin, he tarjosi. Eli se nuorempi henkilö ei hahmota sitä tilannetta yhtä epäreiluna ennen kuin myöhemmin, mutta se vanhempi kyllä tajuaa olevansa yläkynnessä.
En nyt tiedä meninkö kokonaan pilalle, mutta olisi paremmat muistot jos olisi vaan pyörinyt oman ikäisten kanssa. Niin olisin tehnytkin jos nuo vanhemmat olisi käyttäytyneet asianmukaisesti eli ei olisi ottanut porukoihin, ostanut juotavaa jne.
No on meillä näitä huippumiehiä ihan omasta takaa.
Tiesi tytön olevan alaikäinen..