Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubettaja sai tuomion 14-vuotiaan...

Vierailija
26.09.2019 |

Mies oli ollut asunnollaan sukupuoliyhteydessä 14-vuotiaan tytön kanssa.

https://yle.fi/uutiset/3-10990726

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi tytön olevan alaikäinen..

Vierailija
22/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on se joku narkkari kokemusten summa kanavallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää kauanko tämä ketju pysyy...

Vierailija
24/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut pahassa päihdekoukussa tuona aikana, ei silti lievennä asiaa...oksettavaa

Vierailija
25/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sen jo tietää, hel...tin n.a.r..k.k.i

Vierailija
26/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän paljon syyllistetään lasta ikänsä vääristelystä. Onko ok hakea lapselle kaljaa tai tarjota pillereitä koska "se sano olevansa täysi-ikäinen". Vastuu on aina aikuisella ja jos ei ole varma niin ei kannata ryhtyä mihinkään. Tosin tässä tilanteessa tiesi varsi hyvin tytön olevan alle 16.

Vierailija
27/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä päivittelyä täällä. Satoja tuhansia vuosia miehet ovat tuon ikäisi naisia rynkyttäneet ja kovaa! OOOOOOHHHHH!!!!!!!!!!

Vierailija
28/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävän paljon syyllistetään lasta ikänsä vääristelystä. Onko ok hakea lapselle kaljaa tai tarjota pillereitä koska "se sano olevansa täysi-ikäinen". Vastuu on aina aikuisella ja jos ei ole varma niin ei kannata ryhtyä mihinkään. Tosin tässä tilanteessa tiesi varsi hyvin tytön olevan alle 16.

Voisiko joku selittää minulle kuinka joku pikkuvanha muija menee lopullisesti pilalle siitä että joku ikivanha parikymppinen setä hoonaa häntä? Mutta sama muija ei mene pilalle siitä kun joku 15v jonne puikottaa häntä? Tämä kiinnostaisi kovasti, kun itse en näe asioita ilmeisesti mammojen näkövinkkelistä.

Vierailija
29/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö valehteli ikänsä ja mies sai tuomion. Näin hirveitä on kantasaamelaisten seks rikokset.

Vierailija
30/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maissa nuo 14v tytöt menee naimisiin 5kymppisen serkku"pojan" kanssa.

Vierailija
31/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noi 14-vuotiaat nykyään voi hyvin näyttää 18-vuotiaille.

Vierailija
32/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha infossa on nimi.

Vierailija
33/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä minun nuoruudessa oli ihan normaalia että 14 -vuotiaalla oli täysi-ikäinen poikaystävä.

Vierailija
34/39 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes vankilaan joutunut... Suomen oikeuslaitos suojelee pedofiilejä kuin jokin uskonnollinen lahko konsanaan.

Rangaistus oli naurettavan pieni. Missäköhän tuollainen hyypiö palveluaan suorittaa?

Vierailija
35/39 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se youtubettaja on?

Kokemusten summa niminen tubettaja

Vierailija
36/39 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on uhri. Aina.

Vierailija
37/39 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää minulle kuinka joku pikkuvanha muija menee lopullisesti pilalle siitä että joku ikivanha parikymppinen setä hoonaa häntä? Mutta sama muija ei mene pilalle siitä kun joku 15v jonne puikottaa häntä? Tämä kiinnostaisi kovasti, kun itse en näe asioita ilmeisesti mammojen näkövinkkelistä.

No itsellä oli hyvin nuorena parikymppisiä miehiä, 15-vuotena menetin varsinaisesti yhdynnässä neitsyyden 23-vuotiaan kanssa. Eka seksikokemus oli petting 13-vuotiaana 21-v:n kanssa. Siinä kun alkoi itse olla sen ikäinen (20) niin tajusi ja alkoi ällöttää, kun alkoi miettiä että itse ei kehtais koskea niin nuoreen ja kehittymättömään. Yhdessä oli juotukin ensin, he tarjosi. Eli se nuorempi henkilö ei hahmota sitä tilannetta yhtä epäreiluna ennen kuin myöhemmin, mutta se vanhempi kyllä tajuaa olevansa yläkynnessä.

En nyt tiedä meninkö kokonaan pilalle, mutta olisi paremmat muistot jos olisi vaan pyörinyt oman ikäisten kanssa. Niin olisin tehnytkin jos nuo vanhemmat olisi käyttäytyneet asianmukaisesti eli ei olisi ottanut porukoihin, ostanut juotavaa jne.

Vierailija
38/39 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli se kokemusten summa

Vierailija
39/39 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on meillä näitä huippumiehiä ihan omasta takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän