Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhekodin vanha työn­tekijä kajosi ala­ikäiseen tyttöön: Johtaja piti uhrin uskottavuutta mies­asioissa heikkona

Vierailija
26.09.2019 |

Teosta tuomittu työntekijä on toiminut aiemmin myös perhekodin hallituksen puheenjohtajana. Uhri puolestaan oli sijoitettuna perhekotiin.

Syytetyn näkemystä tuki oikeudenkäynnissä muun muun muassa perhekodin nykyinen johtaja. Johtajan arvion mukaan tytön uskottavuus oli heikolla tasolla miehistä puhuttaessa.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006251573.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän kuvotuksen akka vielä puolustaa miestään! Todistaa ukon puolesta! Hävetkää naiset.

Vierailija
2/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kuvotuksen akka vielä puolustaa miestään! Todistaa ukon puolesta! Hävetkää naiset.

Miksi muiden naisten (tai miesten) pitäisi hävetä yhden tekoja? En ole koskaan tajunnut tätä av-palstan sukupuolisotaa. Ei minua ainakaan kosketa millään tavalla, vaikka kaikki muut miehet olisivat sikoja, kun itse tiedän että en ole sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden naisten (tai miesten) pitäisi hävetä yhden tekoja? En ole koskaan tajunnut tätä av-palstan sukupuolisotaa. Ei minua ainakaan kosketa millään tavalla, vaikka kaikki muut miehet olisivat sikoja, kun itse tiedän että en ole sellainen.

Ei tuo ole mikään av-palstan sukupuolisota, se on ulimi ehen sukupuolisota. Mutta siis niin päin, että naisten pitää hävetä, kun taas hänen ei tietenkään tarvitse hävetä muiden miesten edesottamuksia, mutta hän saa kyllä ottaa kunnian maailmanhistorian kaikista miesten saavutuksista.

Vierailija
4/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä ja miehet tätä on sitä kaikkein turhinta AV:tä. Kukaan ei opi tai viisastu näistä mitään.

Vierailija
5/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

aika hiljaista kommentointia on

Vierailija
7/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nosto

Jokainen olettaa, että syytetty on kantasuomalainen. Ei niistä meuhkata.

Vierailija
8/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nosto

Jokainen olettaa, että syytetty on kantasuomalainen. Ei niistä meuhkata.

ja vielä sukua