Perhekodin vanha työntekijä kajosi alaikäiseen tyttöön: Johtaja piti uhrin uskottavuutta miesasioissa heikkona
Teosta tuomittu työntekijä on toiminut aiemmin myös perhekodin hallituksen puheenjohtajana. Uhri puolestaan oli sijoitettuna perhekotiin.
Syytetyn näkemystä tuki oikeudenkäynnissä muun muun muassa perhekodin nykyinen johtaja. Johtajan arvion mukaan tytön uskottavuus oli heikolla tasolla miehistä puhuttaessa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän kuvotuksen akka vielä puolustaa miestään! Todistaa ukon puolesta! Hävetkää naiset.
Miksi muiden naisten (tai miesten) pitäisi hävetä yhden tekoja? En ole koskaan tajunnut tätä av-palstan sukupuolisotaa. Ei minua ainakaan kosketa millään tavalla, vaikka kaikki muut miehet olisivat sikoja, kun itse tiedän että en ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän kuvotuksen akka vielä puolustaa miestään! Todistaa ukon puolesta! Hävetkää naiset.
Miksi muiden naisten (tai miesten) pitäisi hävetä yhden tekoja? En ole koskaan tajunnut tätä av-palstan sukupuolisotaa. Ei minua ainakaan kosketa millään tavalla, vaikka kaikki muut miehet olisivat sikoja, kun itse tiedän että en ole sellainen.
Ei tuo ole mikään av-palstan sukupuolisota, se on ulimi ehen sukupuolisota. Mutta siis niin päin, että naisten pitää hävetä, kun taas hänen ei tietenkään tarvitse hävetä muiden miesten edesottamuksia, mutta hän saa kyllä ottaa kunnian maailmanhistorian kaikista miesten saavutuksista.
Naiset sitä ja miehet tätä on sitä kaikkein turhinta AV:tä. Kukaan ei opi tai viisastu näistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nosto
aika hiljaista kommentointia on
Jokainen olettaa, että syytetty on kantasuomalainen. Ei niistä meuhkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nosto
aika hiljaista kommentointia on
Jokainen olettaa, että syytetty on kantasuomalainen. Ei niistä meuhkata.
ja vielä sukua