Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko SuperDry -vaatteet mielestäsi Out? Ainakaan ikinä ei näy asiakkaita myymälässä.

Vierailija
26.09.2019 |

Itselleni ne vaatteet on liian "sirkusmaisia", mutta onko ne enää nuoremman väenkään suosiossa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alan firmassa näkee aika paljon 25-35 koodareilla Superdrytä ainakin.

Vierailija
2/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Superdry on kiehtova, ajan hengessä sykkivä brandi. Muista erottuva merkki on saavuttanut erityisaseman ja kerännyt kannattajia myös kansainvälisesti tunnetuista julkisuuden henkilöistä."

Ketähän julkisuuden henkilöitä tässä tarkoitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noita omia ja muita teinejä täällä pääkaupunkiseudulla katsoo niin edelleen tuntuu olevan ihan suosiossa.

Vierailija
4/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemyksen mukaan yksi ostajasegmentti on juurikin ikääntyvät ICT-alalla työskentelevät (miehet), jotka tavoittelee nuorekasta lookia eli yrittävät näyttää alle kakskymppisiltä.

Vierailija
5/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut in.

Vierailija
6/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Wet tuotteet on nyt iso hitti. Mulla on Super Wet pikkarit ja T-paita. Ihanan kosteeta.

Vierailija
7/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköisiä mutta esim. paidat liian lyhyitä mulle. Laatu ei myöskään mielestäni ole kummoinen. N44

Vierailija
8/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On out, mutta se on sääli. Mielestäni ne on kivan näköisiä ja niissä on paljon hyviä ominaisuuksia. Takissa vedenpitävyyttä yms.

Vierailija
9/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset vouhottaa niinkuin teinit; "onko enää in??" No ei ole; nyt joudut nakkaamaan kaikki mäkeen. Sori.

Vierailija
10/10 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette?😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän