Onko SuperDry -vaatteet mielestäsi Out? Ainakaan ikinä ei näy asiakkaita myymälässä.
Itselleni ne vaatteet on liian "sirkusmaisia", mutta onko ne enää nuoremman väenkään suosiossa?
Kommentit (10)
"Superdry on kiehtova, ajan hengessä sykkivä brandi. Muista erottuva merkki on saavuttanut erityisaseman ja kerännyt kannattajia myös kansainvälisesti tunnetuista julkisuuden henkilöistä."
Ketähän julkisuuden henkilöitä tässä tarkoitetaan?
Mitä noita omia ja muita teinejä täällä pääkaupunkiseudulla katsoo niin edelleen tuntuu olevan ihan suosiossa.
Minun näkemyksen mukaan yksi ostajasegmentti on juurikin ikääntyvät ICT-alalla työskentelevät (miehet), jotka tavoittelee nuorekasta lookia eli yrittävät näyttää alle kakskymppisiltä.
Super Wet tuotteet on nyt iso hitti. Mulla on Super Wet pikkarit ja T-paita. Ihanan kosteeta.
Hyvän näköisiä mutta esim. paidat liian lyhyitä mulle. Laatu ei myöskään mielestäni ole kummoinen. N44
On out, mutta se on sääli. Mielestäni ne on kivan näköisiä ja niissä on paljon hyviä ominaisuuksia. Takissa vedenpitävyyttä yms.
Aikuiset ihmiset vouhottaa niinkuin teinit; "onko enää in??" No ei ole; nyt joudut nakkaamaan kaikki mäkeen. Sori.
It-alan firmassa näkee aika paljon 25-35 koodareilla Superdrytä ainakin.