Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin ja TYP:n asiakkaat - onko teilläkin loppunut yhteydenpito?

Vierailija
26.09.2019 |

Onko työkkärin toimintaohjeet muuttuneet, vai onko mut laitettu jonnekin näkymättömien listalle, joita ei tarvitse auttaa, patistaa töihin tai edes kysellä perään? Onko muillakin loppunut työkkärin yhteydenpito kokonaan?

Oma asiakkuus siirrettiin TYP:iin ja oon tosi pettynyt, että sieltäkään ei ole mitään apua herunut ja nyt ei ole tullut kutsuja edes päivittämään työnhakusuunnitelmaani yli 10 kuukauteen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita työttömiä? Erityisesti kiinnostaa helsinkiläisten tilanne...

Vierailija
2/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi joillekin työttömille suorastaan unelmatilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa olen ja työkkäri muistaa 3kk välein puhelinsoitolla jossa työnhakusuunnitelmaa päivitetään.

Vierailija
4/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ensimmäiseen ryhmään ja kyllähän ne sieltä melko tiuhaan on yhteydessä. Oisko alkoholistit ja nistit jättäneet rauhaan.

Vierailija
5/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut enää käskyä päivittää työnhakusuunnitelmaa, vaikka aluksi piti säännöllisesti kolmen kuukauden välein tehdä se.

En ole edes kuvitellut, että te-toimiston avulla saisin työn, että siten ei haittaa vaikka eivät ota yhteyttä.

Vierailija
6/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi joillekin työttömille suorastaan unelmatilanne!

No varmaan jollekin... Ei tunnu hyvältä, kun kukaan ei välitä.

Vierailija
7/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun ensimmäiseen ryhmään ja kyllähän ne sieltä melko tiuhaan on yhteydessä. Oisko alkoholistit ja nistit jättäneet rauhaan.

Mt-kuntoutujana oli tyyliin yksi infotilaisuus/vuosi, muuten ei pidetty oikeastaan mitään yhteyttä.

Vierailija
8/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelee 3kk välein. Uusitaan työllistymissuunnitelma.

Vierailija
9/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-kuntoutujana oli tyyliin yksi infotilaisuus/vuosi, muuten ei pidetty oikeastaan mitään yhteyttä.

Lääkäri antanut lausunnon työkkärille, että ei kuntoudu?

Vierailija
10/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut enää käskyä päivittää työnhakusuunnitelmaa, vaikka aluksi piti säännöllisesti kolmen kuukauden välein tehdä se.

En ole edes kuvitellut, että te-toimiston avulla saisin työn, että siten ei haittaa vaikka eivät ota yhteyttä.

Mulle ei ole tullut koko vuonna pyyntöä varmistaa, että työnhakuni/työttömyyteni on edelleen voimassa.

Vierailija
11/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tullut koko vuonna pyyntöä varmistaa, että työnhakuni/työttömyyteni on edelleen voimassa.

Oletko syntynyt Suomessa?

Vierailija
12/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko syntynyt Suomessa?

Olen.

Vierailija
13/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa... Muutenhan hän pääsisi työkyvyttömyyseläkkeelle. 

Vierailija
14/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa... Muutenhan hän pääsisi työkyvyttömyyseläkkeelle. 

tuskin silti pääsis

Vierailija
15/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan mitään yhteydenottoja tule. En ole TYPin asiakas, pitkäaikaistyötön kylläkin.

Ihmettelin jo aikaisemmin, mitä se sellaiset kolmen kuukauden välein pidettävät haastattelut muka on, kun ei kuulu. Luuleekohan tuolla valtionhallinnossa joku, että niitä oikeasti pidetään.

Vierailija
16/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan mitään yhteydenottoja tule. En ole TYPin asiakas, pitkäaikaistyötön kylläkin.

Ihmettelin jo aikaisemmin, mitä se sellaiset kolmen kuukauden välein pidettävät haastattelut muka on, kun ei kuulu. Luuleekohan tuolla valtionhallinnossa joku, että niitä oikeasti pidetään.

mulle on ainakin soiteltu noin 2 kuukauden välein

Vierailija
17/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja tulee 3kk välein vain TYP:in asiakkaille. En tiedä, onko mun asiakkuus sitten siirretty takaisin työkkäriin tietämättäni, vai miksi ketään ei enää kiinnosta.

Vierailija
18/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on TYP:n asiakas, tai pitäisi olla, hänet siirrettiin sinne mutta ei saanut aikaa kun kuulemma oli ruuhkaa. Sen jälkeen hänelle ei ole soitettu kertaakaan, tästä on siis useita vuosia. Minä olen "tavallinen" pitkäaikaistyötön ja minulle soitetaan 2 kertaa vuodessa. Näin Keski-Suomessa.

Vierailija
19/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitetaan suunnilleen 3 kk välein, viimeksi eilen. En ole TYPin piirissä enkä haluakaan olla.

Vierailija
20/21 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vantaalainen. Kesän alussa viimeksi tuli työtarjouksia tai suunnitelman päivitysvaatimuksia, ttoisaalta aloitin myös keikkatyön alkuvuodesta.

Mutta mietin siis samaa, ovatko vaan vielä kesätauolla vai eivätkö vaivaudu vuokseni kun töitä kuitenkin teen.