Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksikään tapaamistani miehistä ei ole ollut hyvä rakastaja tai muutenkaan kivaa seuraa

Vierailija
26.09.2019 |

Kivalla seuralla tarkoitan nyt sitä että olisi tullut olo että olen mieluummin tuon seurassa kuin yksin. Muutamia kaveriksi sopivia toki on tullut vastaan, sellaisia muuten kuin seurustelumielessä kivoja tyyppejä. Vähän mennyt motivaatio harrastaa mitään deittailua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö en tajua, miten tuntemattoman miehen kanssa voisi kivaa ollakaan, jos ei synkkaa yhtään eikä ole yhdessä harjoiteltu. Naiset ovat erilaisia, eikä miehetkään yhdestä muotista.

Kiintymys, luottamus, sympatia ja jopa rakkaus liittyvät erottamattomasti hyvään seksiin, mielestäni. Saatan olla vanhanaikainen, mutta seksi on kyllä aina ollut ihanaa näillä opeilla. En osaa enkä halua nähdä sitä pelkkänä mekaanisena suorituksena, jossa ajatuksia lukemalla tehtaillaan jommallekummalle orgasmeja.

Puhe on myös tärkeää, ohjaaminen ja ohjauksen vastaanottaminen puolin ja toisin. Ja ihan tunnelman luojana, tiivistäjänä ja jännityksen poistajana.

Seksi ei ole suoritus, se ei ole sulkeiset, se ei ole saavutettu etu. Se on kahden tai miksei useammankin ihmisen välistä yhteenkuuluvuutta ruumiin ja mielen tasolla.

Vierailija
22/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kaltainen ongelma näin miehenä. Eli ei oikein tunnu löytyvän henkisesti kiinnostavia naisia. Tylsiä, latteita ja tietämättömiä vain maailma pullollaan. Seksi sentään sujuu useimpien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ovat usein samaa paskaa eri kääreissä 😂 Minua ei mikään raha tai komeus sytytä kun läpimätä sisin tuntuu kaikilla olevan.

Vierailija
24/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo sanois että pääasia että on vaan joku mies, kun ei yksinäinen nainen ole mitään. Lasket rimaa etkä ole niin nirso. Passaat sille rötväkkeelle kaljat sohvalle. Unohdat ne seksit ja keskustelut.

Vierailija
25/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkrooma kirjoitti:

Kuten tuolla joku jo sanoi niin kurkkaa peiliin princöss precöss you're not that special, not at all.

Niin? Miten se auttaa tapaamaan jonkun ketä haluaisi nähdä ennemmin kuin olla yksin?

Vierailija
26/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synkrooma kirjoitti:

Kuten tuolla joku jo sanoi niin kurkkaa peiliin princöss precöss you're not that special, not at all.

Niin? Miten se auttaa tapaamaan jonkun ketä haluaisi nähdä ennemmin kuin olla yksin?

Voihan olla niinkin ettei aika ole vielä kypsä siihen että voisit tavata jonkun miehen. Vaikutat kuitenkin siltä ettet halua liikkua mukaavusalueesi ulkopuolelle ja tätä kautta löytää sitä jotakin. Aina löytyy joku jos vaan haluaa, mutta et itsekään halua ottaa jotakin randomia niin miksi yrität väkisellä etsiä?

Suurinosa miehistä ei halua ottaa liian epätoivoista naista.

Vierailija
27/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikea tavata kaikinpuolin hyvää miestä, jonka kanssa olisi vielä kemiaakin. Siksi on hyödyllistä a tapailla monia ja b olla tarpeeksi nirso, jotta tunnistaa Sen Oikean silloin, kun sen tapaa. Silloin tietää, että tämä se on ja osaa toimia sen mukaan määrätietoisesti. Tietää, mitä haluaa.

Nuo jotka vähättelevät ketjussa ap:ta, ovat varmaan itse tyytyneet ei-niin-hyvään ja heitä harmittaa, jos joku muu ei tee samoin.

Vierailija
28/28 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikea tavata kaikinpuolin hyvää miestä, jonka kanssa olisi vielä kemiaakin. Siksi on hyödyllistä a tapailla monia ja b olla tarpeeksi nirso, jotta tunnistaa Sen Oikean silloin, kun sen tapaa. Silloin tietää, että tämä se on ja osaa toimia sen mukaan määrätietoisesti. Tietää, mitä haluaa.

Nuo jotka vähättelevät ketjussa ap:ta, ovat varmaan itse tyytyneet ei-niin-hyvään ja heitä harmittaa, jos joku muu ei tee samoin.

Ite olen jäänyt vapaaehtoisesti sinkuksi. Mua ainakin kauhistutti sellaiset tapaukset jotka yrittivät liian määrätietoisesti saada itsellensä puolisoa, koska saattoivat täysin jyrätä omillaan haluillaan senkin faktan etten ollut kiinnostunut sitten itsessään heistä.