Yksikään tapaamistani miehistä ei ole ollut hyvä rakastaja tai muutenkaan kivaa seuraa
Kivalla seuralla tarkoitan nyt sitä että olisi tullut olo että olen mieluummin tuon seurassa kuin yksin. Muutamia kaveriksi sopivia toki on tullut vastaan, sellaisia muuten kuin seurustelumielessä kivoja tyyppejä. Vähän mennyt motivaatio harrastaa mitään deittailua.
Kommentit (28)
Vaihda maisemaa tai sitten pidät reilusti taukoa. Ei kannata väkisellä etsiä ketään.
Katso peiliin, sieltä se syy löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tapailit niitä tyyppejä?
No mitä luulet? Yleensä ihmiset sopivat treffeistä, koska he yrittävät oppia tuntemaan toisiaan vähän paremmin. Ja aina se tapailu ei johda siihen, että siitä kehkeytyy jotain syvällisempää. Esimerkiksi jos huomaa ettei viihdykään toisen seurassa sen kummemmin ja juttu ei vain luista.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi muka etukäteen tietää tuleeko jonkun kanssa toimeen vai ei?
Minkälainen on kaveriksi mutta ei seurustelukumppaniksi sopiva? Kivaa seuraa, mutta paljon elämänhallintaongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi muka etukäteen tietää tuleeko jonkun kanssa toimeen vai ei?
Nää on täällä meedioita, kyllä ne tietää:)
Kuten tuolla joku jo sanoi niin kurkkaa peiliin princöss precöss you're not that special, not at all.
Mullakin tulee tosi harvoin tuo fiilis, itse asiassa vain yhden kohdalla on tullut. En tiedä olenko sitten jotenkin outo persoona kun tuntuu että vain harvan kanssa synkkaa vai viihdynkö vain liian hyvin yksin.
Kyllä deittiprofiilista voi päätellä millainen mies on ennen mitään tapaamista.
Tai jos tavannut livenä, niin voi tehdä moniakin päätelmiä monista eri asioista ja miehen käytöksestä.
Vakka kantensa valitsee.
Yleensä nimenomaan elämänkoululaiset tylsät naiset valittelevat miten niitä "prinssejä" ei tule ikinä eteen. Vaikka heidän oma tasonsa on nimenomaan joku lätkää töllöttävä ylipainoinen kaljankittaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä deittiprofiilista voi päätellä millainen mies on ennen mitään tapaamista.
Tai jos tavannut livenä, niin voi tehdä moniakin päätelmiä monista eri asioista ja miehen käytöksestä.
Vakka kantensa valitsee.
Yleensä nimenomaan elämänkoululaiset tylsät naiset valittelevat miten niitä "prinssejä" ei tule ikinä eteen. Vaikka heidän oma tasonsa on nimenomaan joku lätkää töllöttävä ylipainoinen kaljankittaaja.
Kaikille parinvalinnassa ei edelleenkään ole kyse mistään "tasoista" vaan esimerkiksi henkilökemioista.
Huh huh. Kylläpä lytätään aloittajaa.
Minulla on ap:n kanssa ihan samat tuntemukset.
Olen varmasti häntä vanhempi, joten voin perustella asiaa sillä, että ne kivat, älykkäät ja mielenkiintoiset ovat varattuja. Kukapa semmoisesta eroaisi.
Huomautan vielä, että jokainen tapaamani mies olisi halunnut jatkaa kanssani. Minua ei vaan kiinnostanut, oma seura parempi. Olen mukavan näköinen, älykäs keskustelija, huumorintajuinen, hymyilevä. Olen myös introvertti, mutta ehkäpä juuri siksi.
Ihan samaa mieltä. Ja se syy ei löydy peilistä. Miehistä ani harva on oikeasti kunnollinen naisen huomioon ottava hyvä rakastaja. Ehkäpä aika auttaa miestä tässä asiassa, mutta onnettomia tunareita ovat olleet ja otanta on keskivertoa laajempi.
Mulla on ollut vain pari huonoa seksikokemusta: tyypit tulivat reisille ennen penetraatiota ja pakenivat. Eri kerralla, en minkään siamilaiskaksosten kanssa ollut 😂
Muiden kanssa on seksi toiminut, kun se on semmoinen yhteistyössä tehtävä juttu.
Mutta en kyllä tajua, miksi joku menee sänkyyn tyypin kanssa, jonka kanssa ei synkkaa yhtään. Eikö voi vain sanoa kiitos ja näkemiin, tämä oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Ja se syy ei löydy peilistä. Miehistä ani harva on oikeasti kunnollinen naisen huomioon ottava hyvä rakastaja. Ehkäpä aika auttaa miestä tässä asiassa, mutta onnettomia tunareita ovat olleet ja otanta on keskivertoa laajempi.
Onneksi siihen tosiaan on niin helppo ratkaisu, että kun miehet ei miellytä, niin ole ilman. En tiedä, miksi sitä tarvitsee täällä hehkuttaa. En siis ihan tajua tämän ketjun pointtia.
Vai onko niin, että haluaisitten sittenkin miehiä, mutta kukaan maailman 4 miljardista miehestä ei vastaa toiveitanne? Se on sitten voi voi.
Ihan turha kuitenkaan väittää, että me normaalit naiset, jotka olemme onnellisessa parisuhteessa normaaleiden miesten kanssa, olisimme jotenkin ressukoita ja tyytyisimme "huonoihin rakastajiin". Jos sinä et tykkää seksistä miesten kanssa, niin se ei ole miesten eikä muiden naisten ongelma.
Mä kävin myös muutamilla treffeillä sellaisten miesten kanssa jotka vaikuttivat ihan mukaville mutta se henkilökemia puuttui. Sitten kun tapasin nykyisen miesystäväni ensi kerran, tiesin heti että hän on se kenet haluan. Ensitreffit venähti 6 tunnin mittaisiksi ja se aika tuntui lentävän siivillä. Heti tuli sellainen luonteva ja rento olo hänen kanssaan jutellessa. Olen hemmetin tyytyväinen etten lähtenyt heti ensimmäisen ihan ok:n ja mukavan miehen matkaan vaan odotin että löytyy sellainen jonka kanssa kemiat oikeasti kohtaa ja kenen seurasta todella nautin.
Olet ääliömagneetti, ei voi mitään.
Itse olen vain tavannut ihania miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi siihen tosiaan on niin helppo ratkaisu, että kun miehet ei miellytä, niin ole ilman. En tiedä, miksi sitä tarvitsee täällä hehkuttaa. En siis ihan tajua tämän ketjun pointtia.
Vai onko niin, että haluaisitten sittenkin miehiä, mutta kukaan maailman 4 miljardista miehestä ei vastaa toiveitanne? Se on sitten voi voi.
Ihan turha kuitenkaan väittää, että me normaalit naiset, jotka olemme onnellisessa parisuhteessa normaaleiden miesten kanssa, olisimme jotenkin ressukoita ja tyytyisimme "huonoihin rakastajiin". Jos sinä et tykkää seksistä miesten kanssa, niin se ei ole miesten eikä muiden naisten ongelma.
Huooh. Ei tässä kenenkään parisuhdetta ja puolisoa vähätellä. Pitkään parisuhteeseen kelpaava ja pystyvä mies onkin ihan aatelia. Etkä sinäkään ole kokenut tarvetta ottaa eroa. Tulkitsin automaattisesti, että ap:n kokemukset ovat ei-varatuista miehistä. Jos taas oli jonkun puoliso joukossa, sitä kehnompi arvio miehestä!