Omat koirat raatelivat kuoliaaksi
Englannissa nainen kuoli kotonaan, kun koirat kävivät kimppuun.
Tunnistaako joku, minkärotuisia nämä ovat?
Rullaa linkin sivua vähän matkaa alaspäin, siellä on kuva.
https://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-49824186
Kommentit (44)
Daily Mailin mukaan Mastiffin tyyppisiä, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan https://www.dailymail.co.uk/news/article-7502433/Woman-43-dies-attacked…
Eläimeen ei voi koskaan luottaa totaalisesti, sanokoon kuka mitä hyvänsä.
Ihmisiinkö sitten voi luottaa täydellisesti! No way! Koska tahansa ennemmin luotan itse kasvattamaani eläimeen kuin ihmisiin. Ja siitä olen satavarma, että noiden koirien ja emäntänsä tarinaan sisältyy jotain, joka selittää tämän tapahtuman. Koira varsinkin on äärimmäisyyksiin asti lojaali omistajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailin mukaan Mastiffin tyyppisiä, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan https://www.dailymail.co.uk/news/article-7502433/Woman-43-dies-attacked…
No mastiffin tyyppisiä ovat, mutta tarkemmin. Taaempi koira voisi olla bullmastiffi, etualalla ehkä sekarotuinen, osin myös mastiffia.
Eläin on eläin. Ihmiset on pimeitä kun paapoo koiria,nukkuvat niiden kanssa ynnä muuta älytöntä. Koiraa ei kasvateta niin että olen kiva sulle niin säkin oot kiva mulle.Koira on laumaeläin,laumassa on aina johtaja. Ja sen pitäisi olla ihminen näin ei vaan ikävä kyllä useimmiten ole.
Tuskin Cavalier King Charleseja tai Bassetteja.
Bullmastiffi tuli tuosta taaempana olevasta mieleen mut en ole asiantuntija.
Taas, näitä on briteissä sattunut aika paljon ja nykyään Suomessakin. Mun kaveri kieltää mua lukemasta Daily Mailia koska oon paasannut näistä koirajutuista jo vuosia, mutta mitä se hyödyttää ettei asioista puhuta, Koirat ovat koiria eivätkä ihmisiä, niillä on pedon vaistot.
No eipä ollut yllätys, että kyseessä olivat taas tuollaiset roskasakin koirat
Huh, mitä lihastankkereita. Näyttävät tosi painavilta ja vahvoilta. Kuulunevatko alunperin taistelukoiriin, jotka on jalostettu leukalukkoisiksi — siinä kuolee joko leuoissa oleva tai itse koira, muita vaihtoehtoja tilanteen ratkaisemiseksi ei ole?
Karmea tapa kuolla.
Väärä koiralaji, väärin koulutettu. Ihan oma häpiä.
Aina kun ottaa koiran joka on rotua bull-jotain, voi lähteä siitä että koiran alkuperäinen tarkoitus on tappaa härkä. Tällä kertaa riski realisoitui sentään oikeaan osoitteeseen. Tuskin olis tuo nainen osannut ikinä arvata mihin elämä päättyy. Ei enää paljon turhempaa kuolemaa.
Kolme lasta jäi äidittömiksi. Pistää niin vihaksi ihmisten tyhmyys.
OK, onneksi nyt ei käynyt vahinkoa, söi vain omia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiinkö sitten voi luottaa täydellisesti! No way! Koska tahansa ennemmin luotan itse kasvattamaani eläimeen kuin ihmisiin. Ja siitä olen satavarma, että noiden koirien ja emäntänsä tarinaan sisältyy jotain, joka selittää tämän tapahtuman. Koira varsinkin on äärimmäisyyksiin asti lojaali omistajalleen.
Höpö höpö. Koira elää laumassa ja voi käyttäytyä aggressiivisesti lauman jäseniä kohtaan. Ihmisissä on yhtä lailla tappajia, kuin koirissa. Ja luonteissa on eroja koirillakin. Koira kun tulee tiettyyn ikään, voi lauman rajat olla koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Jahas ensimmäinen selittelijä joka on ilmeisesti sitä mieltä että on ihmisen vika että kävivät kimppuun, tai vähintään on tapahtunut jotain joka on ajanut koirat hyökkäämään - joidenkin koiranomistajien on vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa että koirilla voi napsahtaa päässä tai ne voivat olla muuten vain luonnevikaisia. Koira on eläin, se - ja aina on mahdollisuus että eläin tekee jotain arvaamatonta. Vain typerys ajattelee toisin.
Varmaan perhoskoiria kun nehän puree useammin tilastojen mukaan kuin bull-tyyppiset koirat.
Surullista.