Näkijää paikalla?
Kommentit (12)
Toivottavasti paikalla olisi aito näkijä, ettekä vain väitä. Mutta yritän nyt luottaa.
Voisitko tunnustella, onko mielessäni pyörivä henkilö, joka on antanut ristiriitaisia signaaleja, kiinnostunut minusta?
En ole näkijä, mutta kävisikö kuulija?
Haluaa vaan käyttää sinua hyväksi.in
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vaan käyttää sinua hyväksi.in
Tämä ei kyllä ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti paikalla olisi aito näkijä, ettekä vain väitä. Mutta yritän nyt luottaa.
Voisitko tunnustella, onko mielessäni pyörivä henkilö, joka on antanut ristiriitaisia signaaleja, kiinnostunut minusta?
On kiinnostunut sinusta, mutta hän on varovainen ja toivoo että sinä olisit se aktiivisempi ja se joka tekee sen seuraavan siirron.
Voitko katsoa minulle samalla,että elättelenkö turhia toiveita yhden miehen suhteen,johon olen ihastunut jo monta kuukautta?onko tämä tunne ollu molemminpuolista nämä kuukaudet?
Itse haluaisin tietää tulenko löytämään uutta työpaikkaa vai jatkanko vanhassa työpaikassa?
Kristallipallo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiinnostunut sinusta, mutta hän on varovainen ja toivoo että sinä olisit se aktiivisempi ja se joka tekee sen seuraavan siirron.
Tämä tuntuisi ihan uskottavalta ja siltä, mitä olen ”pelännyt”. Nimittäin pelottaa se että minun pitäisi tehdä se seuraava siirto.
Anteeksi en halua olla tyly, mutta miten voin vakuuttua siitä että näet aidosti, etkä ole villi ohikulkeva veikkaaja? Haluaisin olla aivan varma tästä, koska en halua mokata.
Minusta tuntuu, ettei mies ole ihan varma kiinnostuneisuudestaan.
Toinen näkijä
Täällä yksi näkijä kerro huolesi.