Aktivistit yrittävät estää luksusristeilijää Helsingin Hernesaaressa, kajakit aivan laivan kyljessä - Suora lähetys käynnissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8b7a3db-594b-4286-a393-f2628059a86a
Nyt lopettakaa tuo vammailu. Vankilaan kaikki ilmastohörhöt. Ihan sairaaksi mennyt tämä maailma.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Olisi kannattanut vain kaasuttaa päälle ja jättää koko asia vaille mitään mediahuomiota.
Uutisoimalla näistä tempauksista annetaan näille vouhoille juuri sitä, mitä he haluavatkin.Hyvä, että uutisoidaan ja on suorat lähetykset. Turha tänne tunkee isoine laivoineen. Pois, pois kaikki englantia puhuvat ja ulkkikset.
Näytetään niille, että Suomeen ei ole passin kanssa asiaa!
Tommonen on oikeasti ihan helvetin vaarallista.
Katsoin joskus telkkarista sarjaa, jossa seurattiin Greenpeacen laivaa. Nämä hörhöt tekivät kaikkia mahdollisia tyhmiä temppuja mm. valaanpyyntialusten kiusaksi, osa koitti pikkuisilla pelastusveneillä jopa tunkeutua aluksille! Kun miettii ensinnäkin olosuhteita, esim. sää ja merenkäynti, noilla alueilla, niin ei hyvää päivää...kaikille vaarallista touhua. Ihan helvetin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Itse heittäisin laivalta vaikkapa samppanjapullolla leikkisästi kajakilla liikkuvaa terroristia päähän.
Kuriin tuo roskaväki ja äkkiä!
Näiden aktivistien kanssa voi pilailla monella tapaa. Itse kakuttaisin ällöllä täytekakulla hihhuliseminaarissa. Kakuttaminen on aina yhtä hauskaa :DDDD
Jotenkin v*tuttaa ihan suunnattomasti edes olla ihminen näin typerässä ajassa :(.
Vierailija kirjoitti:
Itse heittäisin laivalta vaikkapa samppanjapullolla leikkisästi kajakilla liikkuvaa terroristia päähän.
Kuriin tuo roskaväki ja äkkiä!
Tokihan sitten naurat 20 vuotta vankilassa jos sattui osumaan jonkun silmäätekevän tyttäreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuriin tuo roskaväki ja äkkiä!Tokihan sitten naurat 20 vuotta vankilassa jos sattui osumaan jonkun silmäätekevän tyttäreen.
Suomessa ei istuta 20 vuotta vankilassa vaikka heittäisi kranaatilla tahallaan silmää tekevän tytärtä ja räjäyttäisi sen kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuriin tuo roskaväki ja äkkiä!Tokihan sitten naurat 20 vuotta vankilassa jos sattui osumaan jonkun silmäätekevän tyttäreen.
Laki ei ole kaikille sama? Tätä epäilinkin.
Hiilidioksidin määrä tällä tasolla viimeksi kolme miljoonaa vuotta sitten, mutta denialistithan kiistävät, että maapallo edes on niin vanha. Ja vaikka olisi, niin se olisi normaalia ilmaston toimintaa.
Hävettää olla melontaharrastaja. Tolloja!
Itsekin käyn mielelläni pitkillä risteilyillä ja jos lähtömaljoja juodessa jotkut nihilistit rikkovat lakia laivan kyljessä niin hups vaan, pudotan tyhjän skumppalasin kalloon.
Jos tämmöinen mielenilmaus olisi järjestetty Hesa-Vantaalla niin kyllä suhtautuminen olisi palstalla ihan toinen :D Yhtä saatuttavia on ilma- ja vesiliikenne mutta tämmöiset häiriköinnit eivät auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin v*tuttaa ihan suunnattomasti edes olla ihminen näin typerässä ajassa :(.
Sanos muuta. Kaikki tässä ajassa on niin päin persettä. Ennen kylässä saattoi olla muutama kylähullu jotka pysyivät omissa oloissaan, nyt somen takia nämä hullutkin saavat kannattajia ympäri maailmaa keksivät sitten milloin mitäkin. Esimerkiksi tubettaa tai somettaa ja tehdä sillä tiliä. Hullut seuraa hulluja eikä markkinavoimat väitä siitä ostaako niiden tuotteita hullut vai normaalit ihmiset.
Mitä varten kutsun näitä ihmisiä hulluiksi? Koska apina-aikojen sosiaalinen ryhmäpaine edelleen ajaa heitä apinamaiseen toimintaan.
Itsekin brittiläisillä aluksilla risteilleenä tiedän että miehistöllä on tuliaseita, vaikkei sitä mainostetakaan. Aseiden tarkoitus on suojella alusta merellä tapahtuvilta hyökkäyksiltä, kuten esim. piraateilta. Tämähän oli juuri hyökkäys, mistä sen tietää mitä noilla hulluilla on kajakeissaan, räjähteitä vaikka. Eli olisi miehistö antanut paukkua vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Olen ylpeä Suomen elokapinasta. Toivottavasti tämä on vasta alkua. Emme kehtaa kohdata tulevia sukupolvia, jos kukaan ei ole yrittänyt edes tehdä mitään.
Ei teillä ole mitään tulevia sukupolvia :D Olette sukunne viimeiset. 🌝
Keillä "teillä"?
Tiedostavilla, ilmastoahdistuneilla ihmisillä jotka pelastavat maailman jättämällä lapset tekemättä.
Keillä "teillä"?