Aktivistit yrittävät estää luksusristeilijää Helsingin Hernesaaressa, kajakit aivan laivan kyljessä - Suora lähetys käynnissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8b7a3db-594b-4286-a393-f2628059a86a
Nyt lopettakaa tuo vammailu. Vankilaan kaikki ilmastohörhöt. Ihan sairaaksi mennyt tämä maailma.
Kommentit (55)
Älkää antako näille hulluille yhtään julkisuutta! Sitähän ne juuri haluaa. Vaietaan heidät kuoliaaksi!
Kokoomuslaisilla ei ole oikeutta arvostella ilmastohörhöjä
Olisi kannattanut vain kaasuttaa päälle ja jättää koko asia vaille mitään mediahuomiota.
Uutisoimalla näistä tempauksista annetaan näille vouhoille juuri sitä, mitä he haluavatkin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Hyvä uutinen. Pysykööt Helsingissä ostamassa krääsää Kauppatorilta.
Kaikki hörhöilyä vastustavat! Jakakaa somessa aihetunnisteeta #minä_olen_queen_elizabeth
Kakkahattutäti kirjoitti:
Olisi kannattanut vain kaasuttaa päälle ja jättää koko asia vaille mitään mediahuomiota.
Uutisoimalla näistä tempauksista annetaan näille vouhoille juuri sitä, mitä he haluavatkin.
Hyvä, että uutisoidaan ja on suorat lähetykset. Turha tänne tunkee isoine laivoineen. Pois, pois kaikki englantia puhuvat ja ulkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Onko linkin valokuvassa tuon yhden kajakin kyydissä pieni henkilö vai onko ihmisen takana joku esine kuten reppu?
Näyttäisi olevan reppu. Toivottavasti.
Aktivistit verkoilla laivaan ja laivan putkaan josta ne voi päästää mahdollisimman kaukana kaukomailla vapaalle jalalle. Selvitelkööt itsensä sieltä kotiin jos kerran niin aktiivisia haluavat olla.
Hyvä aktivistit!
Vaviskaa, te luutuneet, sokeaa ja kuuroa esittävät möhömahat ja pikkuporvarit, joita tämäkin palsta näköjään kätkee syvyyksissään.
Hienoa! Olen ylpeä Suomen elokapinasta. Toivottavasti tämä on vasta alkua. Emme kehtaa kohdata tulevia sukupolvia, jos kukaan ei ole yrittänyt edes tehdä mitään.
Ajaisi yli vaan. Jokainen tietää ettei kajakilla saa mennä laivan eteen.
Merilaki on siitä kiva laki että se ei juuri tunne nykyajan hömpötyksiä. Kajakkisakki nimettäköön merirosvoiksi ja 1600-luvun menetelmät käyttöön. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Olen ylpeä Suomen elokapinasta. Toivottavasti tämä on vasta alkua. Emme kehtaa kohdata tulevia sukupolvia, jos kukaan ei ole yrittänyt edes tehdä mitään.
Ei teillä ole mitään tulevia sukupolvia :D Olette sukunne viimeiset. 🌝
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aktivistit!
Vaviskaa, te luutuneet, sokeaa ja kuuroa esittävät möhömahat ja pikkuporvarit, joita tämäkin palsta näköjään kätkee syvyyksissään.
Valitettavasti aktivisteista löytyy möhömahoja ihan riittävästi. Pikkuporvareiksi lasken myös tämmöiset, joille kelpaa porvarien raha, mutta ei oikea työ. Semmoinen, jossa tulee hiki tai pitää pitää mölyt mahassaan ja käyttäytyä, vaikka kuinka korpeaisi.
Ei nämä enää ole kuin pullasorsia räyhäämässä.
Olispa ikävä jos jäisivät risteilijän alle kajakkeineen.
Pois, pois homosaatiolaivat Suomen satamista!
Onko linkin valokuvassa tuon yhden kajakin kyydissä pieni henkilö vai onko ihmisen takana joku esine kuten reppu?