Miksi niin harvalla naisella on korkeat poskipäät?
Monella on vain se perunanmuotoinen naama, joka vanhetessaan yhtyy kaksoisleuan kanssa kohtaan jossa pitäisi olla kaula, joka siis häviää. Poskipäitä ei ole. Itsellä on tosi korkeat poskipäät ja hyvä kasvojen luusto, plussaa kun vanhenee.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Saamelaisilla on! 😍
Kuvia?
Minun sukuni on äidinisän puolelta tullut Venäjältä ja Ukrainasta. Sieltä on varmaan periytynyt korkeat poskipäät. Tosin myös isällä ja isänisällä on korkeat poskipäät ja juuret ovat Varsinais-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamelaisilla on! 😍
Kuvia?
Joko sulla ei googlen kuvahaku toimi tai et tiedä mitä korkeilla poskipäillä tarkoitetaan. 😂
Savolainen ruumiinrakenne on melkoinen pötkylä. Siinä ei oikein mitkään luut erotu. Oletan sen toimivan hyvin äärimmäisissä olosuhteissa.
Perehdyttyäsi asiaan, vaikkapa googlen avulla, huomaat olevasi väärässä. Googlettelepa, vaikka mongoliaa ja suomalaisia. Sieltä löytyy vastaus suomalaisten korkeisiin poskipäihin.
Kaikissa meissä ei ole mongoliverta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuijottaa ihmisten poskipäitä ja mittailee millimetrimitalla, ovatko ne korkeat vai matalat? Pääasia kai on, ettei naama ole kovin iso ja leveä.
per. se.: mulla iso ja leveä pää + korkeat poskatit. Mitä teen?
Mä olen selvästi mongolialaista perua. Korkeat poskipäät, mongolipoimu silmissä, BB-veriryhmä, tummat hiukset ja oliivi-iho. Ja ihan suomenkarjalainen olen.
Pohjois-Amerikan intiaaneilla on myös korkeat posket ja silmät syvällä.
Korkeat poskipäät missä. Koko maailmassako?Mistä ap tietää, ettei ole.