Millainen ihminen kävelee ohi jos näkee LASTEN tappelevan?
Jotenkin voin vielä käsittää (mutta en hyväksyä) sen, että aikuisten tappeluun ei mene väliin, koska siinä on riski saada vammoja, mutta ihminen, joka kävelee tuollaisen tilanteen ohi on yksinkertaisesti IHMISPASKA!
Kommentit (47)
Tämähän se on pääsyy miksi koulukiusaamista on joka koulussa. Enemmistö ei tee mitään. Nämä ihmiset ovat PASKAA
No itse olen näitä tilanteita nähdessäni pysähtynyt ja jäänyt katsomaan, se on yleensä riittänyt tilanteen rauhoittumiseen. Jos ei riittäisi niin suullisesti puuttuisin, että "Nyt loppuu vai soitanko poliisit?" tms. tarpeeksi jämäkästi.
Kyllä itse ainakin toivoisin aikuisten puuttuvan tilanteeseen, jos näkisivät minun lapseni joutuvan toisen lapsen pahoinpitelemäksi vaikka koulumatkallaan. Surullista, kun nykyään ei löydy enää sitä yhteisöllisyyttä. Ei ihme, että ihmiset kasvavat niin kieroon tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on pääsyy miksi koulukiusaamista on joka koulussa. Enemmistö ei tee mitään. Nämä ihmiset ovat PASKAA
Enemmistön ei tarvitse tehdä mitään. Koulussa opettajat saa palkkaa siitä että selvittelevät tappeluita ja kiusaamisia.
Ota yhteys mielenterveyshoitaajasi. Selkeästi taas hulluus iskee päälle.
Jokainen pitäköön huolen omista pe.r.s.he.delmistään. Not my fu.cking problem.
Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse se olet paskaa. Millainen ihmetytä Ben tulee toisia nimittelemään ja haukkumaan anonyymille palstalle? Ei kovin mukava ja terve päästään.
No jos menee ja vetelee pitkin korvia sitä soma Li laumaa niin saa ras aistin leiman ja joutuu maksaan korvauksia.
Ne saisivat hoitaa jotka kutsuivat, pö pilät.
Nyt kyllä jollain on jäänyt lääkkeet ottamatta ja iso pyörää pahasti tyhjää.
Soitan poliisille jos näen tappelua kadulla. Ei siihen kuulu itse mennä väliin.
Nyt on sellaista kommenttia ap., että ihan asiatonta menoa. Mikä sinä olet paskaksi toisia kutsumaan ja samaan aikaan vaatimaan jotain?
Vierailija kirjoitti:
Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.
Sieltähän kuoriutuu tosi mukava ja muut huomioonottavia tyyppi. LOL
Tappelussa molemmat ovat aktiivisesti mukana. Miksi siihen pitäisi puuttua, omaa tyhmyyttähän tuo on. Jos näkisin, että lapsi hakkaa toista lasta joka ei mitenkään puolustaudu, niin sitten menisin väliin, mutta se ei ole tappelu.
Lapsista voi olla vaikea arvioida, onko tappelua vai leikkiä.
Monet vanhemmat ovat erittäin vihaisia, jos joku kajoaa heidän lapseensa. Parhaassa tapauksessa uhkaillaan poliisilla, kun vedit lapsen toisen kimpusta.
En uskaltaisi näiden syiden takia puuttua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse se olet paskaa. Millainen ihmetytä Ben tulee toisia nimittelemään ja haukkumaan anonyymille palstalle? Ei kovin mukava ja terve päästään.
?
Joo töissä joudun purtavaksi ja hakattavaksi lähes joka päivä, ei oikein kiinnosta vapaa-ajalla sama aktiviteetti. Poliisit voin soittaa.
T. Henkilökohtainen avustaja
MINÄ KÄVELEN OHI KOSKA INHOAN LAPSIA JA NYKYAJAN ILMASTOHYSTERIAA. TÄSSÄ MAAILMASSA ON IHAN TARPEEKSI JO IHMISIÄ JA LISÄÄ SYNTYY JOKA PUOLELLA 4 KPL SEKUNNISSA. SUOHON PITÄISI POLKEA MOLEMMAT TAPPELIJAT.
Millaista tilannetta AP nyt tarkoittaa? Jos joukko (ja vielä isompia) lapsia kiusaa pienempää, niin tottakai menen väliin. Mutta jos on joku perus nahistelu menossa, niin eihän sitä ehtisi mitään muuta tekemäänkään. Ja kuten täälläkin sanottu, niin tappelupukarien vahemmat ovat sitten vihaisia, kun menee puuttumaan toisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Luulen että tekstinsyöttö heittänyt omiaan ja tarkoittanut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pitäköön huolen omista pe.r.s.he.delmistään. Not my fu.cking problem.
Kerro tuo sompuille joiden keskimääräinen ÄO on matala. Että vaikkei tajuaisi mitään, muijat vaan antaa panna itseään paksuksi kuin mitkäkin eläimet, vaikka olisi mahdollisuus käydä kouluja ja käyttää ehkäisyä.
Mitä ihmettä sä nyt ihmisraukka oikein selität?
/26
En sekaannu muiden asioihin. Korkeintaan soitan poliisit paikalle. Jotkut vaan ei osaa kasvattaa kakaroitaan niin etteivät ne tappelee, mutta tämä ei kuulu minulle.