Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kävelee ohi jos näkee LASTEN tappelevan?

Vierailija
25.09.2019 |

Jotenkin voin vielä käsittää (mutta en hyväksyä) sen, että aikuisten tappeluun ei mene väliin, koska siinä on riski saada vammoja, mutta ihminen, joka kävelee tuollaisen tilanteen ohi on yksinkertaisesti IHMISPASKA!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaannu muiden asioihin. Korkeintaan soitan poliisit paikalle. Jotkut vaan ei osaa kasvattaa kakaroitaan niin etteivät ne tappelee, mutta tämä ei kuulu minulle.

Vierailija
22/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on pääsyy miksi koulukiusaamista on joka koulussa. Enemmistö ei tee mitään. Nämä ihmiset ovat PASKAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen näitä tilanteita nähdessäni pysähtynyt ja jäänyt katsomaan, se on yleensä riittänyt tilanteen rauhoittumiseen. Jos ei riittäisi niin suullisesti puuttuisin, että "Nyt loppuu vai soitanko poliisit?" tms. tarpeeksi jämäkästi.

Kyllä itse ainakin toivoisin aikuisten puuttuvan tilanteeseen, jos näkisivät minun lapseni joutuvan toisen lapsen pahoinpitelemäksi vaikka koulumatkallaan. Surullista, kun nykyään ei löydy enää sitä yhteisöllisyyttä. Ei ihme, että ihmiset kasvavat niin kieroon tänä päivänä.

Vierailija
24/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on pääsyy miksi koulukiusaamista on joka koulussa. Enemmistö ei tee mitään. Nämä ihmiset ovat PASKAA

Enemmistön ei tarvitse tehdä mitään. Koulussa opettajat saa palkkaa siitä että selvittelevät tappeluita ja kiusaamisia.

Ota yhteys mielenterveyshoitaajasi. Selkeästi taas hulluus iskee päälle.

Vierailija
25/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitäköön huolen omista pe.r.s.he.delmistään. Not my fu.cking problem.

Vierailija
26/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.

Vierailija
27/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse se olet paskaa. Millainen ihmetytä Ben tulee toisia nimittelemään ja haukkumaan anonyymille palstalle? Ei kovin mukava ja terve päästään.

Vierailija
28/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menee ja vetelee pitkin korvia sitä soma Li laumaa niin saa ras aistin leiman ja joutuu maksaan korvauksia.

Ne saisivat hoitaa jotka kutsuivat, pö pilät.

Vierailija
29/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä jollain on jäänyt lääkkeet ottamatta ja iso pyörää pahasti tyhjää.

Vierailija
30/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisille jos näen tappelua kadulla. Ei siihen kuulu itse mennä väliin.

Vierailija
31/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellaista kommenttia ap., että ihan asiatonta menoa. Mikä sinä olet paskaksi toisia kutsumaan ja samaan aikaan vaatimaan jotain?

Vierailija
32/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.

Sieltähän kuoriutuu tosi mukava ja muut huomioonottavia tyyppi. LOL

Vierailija
33/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelussa molemmat ovat aktiivisesti mukana. Miksi siihen pitäisi puuttua, omaa tyhmyyttähän tuo on. Jos näkisin, että lapsi hakkaa toista lasta joka ei mitenkään puolustaudu, niin sitten menisin väliin, mutta se ei ole tappelu.

Vierailija
34/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista voi olla vaikea arvioida, onko tappelua vai leikkiä.

Monet vanhemmat ovat erittäin vihaisia, jos joku kajoaa heidän lapseensa. Parhaassa tapauksessa uhkaillaan poliisilla, kun vedit lapsen toisen kimpusta.

En uskaltaisi näiden syiden takia puuttua asiaan.

Vierailija
35/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse se olet paskaa. Millainen ihmetytä Ben tulee toisia nimittelemään ja haukkumaan anonyymille palstalle? Ei kovin mukava ja terve päästään.

?

Vierailija
36/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo töissä joudun purtavaksi ja hakattavaksi lähes joka päivä, ei oikein kiinnosta vapaa-ajalla sama aktiviteetti. Poliisit voin soittaa.

T. Henkilökohtainen avustaja

Vierailija
37/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ KÄVELEN OHI KOSKA INHOAN LAPSIA JA NYKYAJAN ILMASTOHYSTERIAA. TÄSSÄ MAAILMASSA ON IHAN TARPEEKSI JO IHMISIÄ JA LISÄÄ SYNTYY JOKA PUOLELLA 4 KPL SEKUNNISSA. SUOHON PITÄISI POLKEA MOLEMMAT TAPPELIJAT.

Vierailija
38/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tilannetta AP nyt tarkoittaa? Jos joukko (ja vielä isompia) lapsia kiusaa pienempää, niin tottakai menen väliin. Mutta jos on joku perus nahistelu menossa, niin eihän sitä ehtisi mitään muuta tekemäänkään. Ja kuten täälläkin sanottu, niin tappelupukarien vahemmat ovat sitten vihaisia, kun menee puuttumaan toisten asioihin.

Vierailija
39/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Luulen että tekstinsyöttö heittänyt omiaan ja tarkoittanut ihminen.

Vierailija
40/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pitäköön huolen omista pe.r.s.he.delmistään. Not my fu.cking problem.

Kerro tuo sompuille joiden keskimääräinen ÄO on matala. Että vaikkei tajuaisi mitään, muijat vaan antaa panna itseään paksuksi kuin mitkäkin eläimet, vaikka olisi mahdollisuus käydä kouluja ja käyttää ehkäisyä.

Mitä ihmettä sä nyt ihmisraukka oikein selität?

/26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän