Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kävelee ohi jos näkee LASTEN tappelevan?

Vierailija
25.09.2019 |

Jotenkin voin vielä käsittää (mutta en hyväksyä) sen, että aikuisten tappeluun ei mene väliin, koska siinä on riski saada vammoja, mutta ihminen, joka kävelee tuollaisen tilanteen ohi on yksinkertaisesti IHMISPASKA!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappelussa molemmat ovat aktiivisesti mukana. Miksi siihen pitäisi puuttua, omaa tyhmyyttähän tuo on. Jos näkisin, että lapsi hakkaa toista lasta joka ei mitenkään puolustaudu, niin sitten menisin väliin, mutta se ei ole tappelu.

Jos et ole varma kumpi on kyseessä, menetkö selvittämään vai käveletkö ohi?

Vierailija
42/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmiskunnasta koostuu heistä, jotka katsovat sivusta eivätkä tee mitään. Nämä ihmiset mahdollistavat kaiken pahan maailmassa, joten mielestäni he myös ansaitsevat kaiken pahan.

Mitä ansaitsee ne jotka aiheuttaa pahan eli tässä vanhemmat ja ne tappelijat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt.Isompi poika kävi pienemmän päälle, kaatoi maahan ja potki.Tulin paikalle juuri tapahtuman jälkeen.Luulen, että kyseessä on pidempiaikainen, koulukiusaaminen.Olisin soittanut ambulanssin ja poliisit tai vanhemmille, mutta poika ei halunnut, sanoi ettei tarvitse, haluaa vain kotiin.Minulla ei ole autoa, mutta tarjouduin saattamaan, turvaksi, että ei käy uudestaan kimppuun-poika ei halunnut, lähti juoksemaan kotiin.Jäi vaivaamaan, että mitä muuta olisin voinut tehdä tilanteessa?Soutaa poliisit väkisin?

Vierailija
44/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille ihmisille nyt olisi aivan oikein, että heidät piestäisiin lähes kuoliaaksi kaupungilla eikä kukaan menisi väliin

Kertokaa alapeukuttajat miten tästä voi olla eri mieltä?

On oikeudenmukaista että ihmisiä kohdellaan niin kuin he itse kohtelevat muita

Paitsi ettei ihminen joka ""ei mene väliin" ole hyökkäämässä kenenkään kimppuun.

Vierailija
45/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä mene ottamaan kakaroilta turpaani. Sain lapsena jo ihan tarpeeksi sitä lajia. Kasvattakaa vanhemmat itse tuotoksenne.

Vierailija
46/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.

Todellakin. Sivustakatsomisen ja housuunpaskomisen lisäksi nämä samat perseet alkaa välittömästi ulista jos joku toinen puuttuu tilanteeseen. Katsokaapa vaikka seuraavan kerran esim. kun vartija tai poliisi nappaa kiinni niskoittelevan häirikön, joka on saanut pilata rauhassa kanssaihmistensä päivää kenenkään puuttumatta asiaan: 99% tapauksista on siinä välittömästi joku p*askahousu ulisemassa että hyi miten kamalaa väkivaltaa, ette te saa voivoivoi.

Vierailija
47/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "minähän en mene väliin" saisivat tulla hakatuiksi ja kokea millaista on kun porukka kävelee ohi / katsoo vierestä tekemättä mitään.

Ehkä jotkut meistä ovat kokeneetkin sen, eivätkä juuri siksi tahdo enää enempää p'skaa niskaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme