Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kävelee ohi jos näkee LASTEN tappelevan?

Vierailija
25.09.2019 |

Jotenkin voin vielä käsittää (mutta en hyväksyä) sen, että aikuisten tappeluun ei mene väliin, koska siinä on riski saada vammoja, mutta ihminen, joka kävelee tuollaisen tilanteen ohi on yksinkertaisesti IHMISPASKA!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissaasta, joka ansaitsee kaiken pahan mitä hän ikinä tulee kohtaamaan

Vierailija
2/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ihmisille nyt olisi aivan oikein, että heidät piestäisiin lähes kuoliaaksi kaupungilla eikä kukaan menisi väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos menet estämään lapsia tappelemasta, niin saat syytteen käytyäsi käsiksi lapseen.

Vierailija
4/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lääkkeet hei.

Vierailija
5/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puutu muiden lasten tappeluun, vaikka olisin mielestäsi kuinka saasta. Ei kuulu minulle enkä ole onneksi koulussa tai päiväkodissa töissä.

Vierailija
6/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosimies menee tappeluun mukaan kiskomaan riitapukareilta tajun kankaalle, oppivahan heikot vähän syrjemmässä tappelemaan, aina jostain löytyy vahvempi.

Vierailija
7/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille ihmisille nyt olisi aivan oikein, että heidät piestäisiin lähes kuoliaaksi kaupungilla eikä kukaan menisi väliin

Entä mikä rangaistus niille vanhemmille jotka kasvattivat lapsensa niin että ne tappelee kadulla? Näillä kuitenkin on se ensisijainen vastuu lapsen käytöksestä.

Vierailija
8/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö.

Vierailija
9/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi lasta tappelee niin se on helppo estää, mutta jos on useampi niin siinä saa aikuinenkin turpaansa.

Vierailija
10/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa alapeukuttajat miten tästä voi olla eri mieltä?

On oikeudenmukaista että ihmisiä kohdellaan niin kuin he itse kohtelevat muita

Vierailija
11/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä "saa syytteen" hevonpaska on? Ilmeisesti pelkurit ovat kehittäneet tällaisen paskavalheen oikeuttaakseen toimintaansa. Minäpä sanon että nämä ovat alinta saastaa ja syy siihen että maailmassa tapahtuu pahaa.

Vierailija
12/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oikein rääväsuinen musta poika kiusasi toisia, ystävällisesti mutta jämäkästi puutuin asiaan. Niin hän alkoi heti, minua tuntematta, kiljumaan että RASISTI! TÄÄ MUIJA ON RASISTI! Liikahdin nopeasti ja räkäklöntti osui aivan kenkäni viereen.

Vierailija
13/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin alapeukutin ihan vain siksi, että kirjoitat putkeen monta samanlaista vastausta. Mielipiteesi tulee vähemmälläkin selväksi.

Vierailija
14/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun lähteä mielenterveyspäivystykseen?

Vierailija
15/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt on piesty joku? En minä ainakaan mihinkään pieksemiseen väliin mene! Ne lapset on todennäköisesti isompia kuin minä.

Vierailija
16/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin soittaa poliisit jos joku tappelee kadulla, mutta itseani en ala vaarantamaan jonkun tuntemattomien riitapukarien takia.

Vierailija
17/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En sekaannu kenenkään tappeluihin, oli ne aikuisia tai lapsia. Miksi minun pitäisi lasten tappeluja mennä selvittelemään?

Vierailija
18/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku kuitenkin kuvaa sen tilanteen, jos menen riitapukareja erottamaan. Kohta sitten pyörii Youtubessa video miten "Homo namusetä ykä" Ahditelee lapsia. Tilanteesa on paljon hävittävää, muttei mitään voitettavaa.

Lasten tappeluissa harvemmin edes sattuu mitään vakavaa. Kun toinen saa yhden hyvän osuman nenään, niin tulee jo itkua ja tappelu loppuu.

Vierailija
19/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti saada tuo loppumaan on huutaa kimakalla äänellä "Kuopio on paska kaupunni!"

Vierailija
20/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmiskunnasta koostuu heistä, jotka katsovat sivusta eivätkä tee mitään. Nämä ihmiset mahdollistavat kaiken pahan maailmassa, joten mielestäni he myös ansaitsevat kaiken pahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan