Miten yh voi löytää uutta parisuhdetta
Olen 24v ja minulla on kaksi lasta. Erosimme miehen kanssa kaksi vuotta sitten kun kuopus oli vuoden. Minulla on ollut sen jälkeen pari juttua, jotka ovat kaatuneet luullakseni siihen että minulla on lapsia. Tuntuu ettei kukaan omaa ikäluokkaa oleva mies halua naista jolla on jo lapsia.
Haluaisin pysyvän suhteen, miehen jonka kanssa voisi jakaa arkea. Ihmisen jonka kanssa käydä kaupassa, jutella kuulumisia, katsoa illalla leffaa vierekkäin, nukkua vierekkäin, jolle voisi aamulla keittää kahvit ja tehdä eväät töihin tms. Riidellä ja taas sopia.
Miehet johon olen tutustunut haluaisi vain sek*iä. En halua itse sellaista. En myöskään haluaisi itseä hirveästi vanhempaa miestä.
Alkaa toivo hiipumaan, kun olin aina haaveillut pitkästä parisuhteesta, naimisiin ennen 30v, omakotitalo ja hyvä työ. Tällä hetkellä ei ole mitään.
Lasten isän kanssa suhde kariutui koska mies petti kun olin synnärillä kuopuksen kanssa, sen jälkeen yritettiin mutta ei siitä enää tullut mitään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kukaan nuori mies ei halua 24-veetä jolla on jo 2 lasta. Ota joku 40+ lapseton jolle teet vielä yhden lapsen lisää.
Toinen vaihtoehto on elää sinkkuna ja toteuttaa unelmiaan ja alkaa uraäidiksi. 40 kun olet niin lapset on jo muuttaneet pois kotoa.
Minä olen 27v kahden lapsen äiti. Seurustellut jo kaksi vuotta 23 vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Eikä todellakaan ole mikään nyhverö joka ei muuta saanut. Ottajia olisi mutta mies senkun raataa töissä ja osallistuu kotitöihin siinä missä minäkin. Harrastaa vanhemman lapseni kanssa vaikka mitä. Ihana 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kukaan nuori mies ei halua 24-veetä jolla on jo 2 lasta. Ota joku 40+ lapseton jolle teet vielä yhden lapsen lisää.
Toinen vaihtoehto on elää sinkkuna ja toteuttaa unelmiaan ja alkaa uraäidiksi. 40 kun olet niin lapset on jo muuttaneet pois kotoa.
Minä olen 27v kahden lapsen äiti. Seurustellut jo kaksi vuotta 23 vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Eikä todellakaan ole mikään nyhverö joka ei muuta saanut. Ottajia olisi mutta mies senkun raataa töissä ja osallistuu kotitöihin siinä missä minäkin. Harrastaa vanhemman lapseni kanssa vaikka mitä. Ihana 😁
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kaksi vuotta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu, kuinka kauan?
Harvassa varmaan, mutta on niitä.
Minä jäin kaksistaan lapsen kanssa 21- vuotiaana kun mies kuoli yllättäen tapaturmaisesti. Kaksi vuotta oltiin kahden kunnes ihan rehellisesti baarissa tapasin mukavan, minua kuusi vuotta vanhemman miehen. Siitä asti on oltu yksissä, nykyään naimisissa ja perheeseen on syntynyt toinenkin lapsi. Mies on myös hakenut virallisen huoltajuuden esikoiselle ja seuraava askel on adoptio. Kaikki tämä miehen omasta aloitteesta. Nyt siis 9 vuotta tulee pian täyteen yhteistä taivalta.
Kyllä sun täytyy nyt valitettavasti huomioida ne vähän vanhemmatkin miehet.