Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kaverilta "kauhu"juttuja hotellien siivouksesta...

Vierailija
24.07.2008 |

onko joku tehnyt ko. työtä?

esim. jos vuoteessa on nukuttu vain yksi yö, lakanat jätetään vaihtamatta

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis koskaan mieleen juoda hotellihuoneen laseista/astioista.

Vierailija
2/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ollut Suomessa, eikä kauhujuttuja ole.. kovaa työtä se siivoaminen..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhkakupit pestiin räkäsemällä siihen. koskaan en imuroinut, kun en jaksanut raahata painavaa imuria perässä huoneesta toiseen.

se on äärettömän rankkaa työtä ja ihmetyttää, että sitä tekee naiset.

asiakkaat on todella törkeitä. kerran istu mies paskalla ja tuijotti halveksivasti kun siivosin. pari kertaa se jätti paskat ja kuset vetämättä, niin että jouduin näkemään sen läjän kun menin pesemään vessan.

Vierailija
4/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me kaikki lakanat vaihdettiin aina kun huone tyhjeni, oli niin kiire ettei ollu aikaa jäädä pohtimaan että montako yötä tässä on nukuttu. Liukuhihnalta kaikki pois vaan. Mut toki lakanat jätettiin useammaksi yöksi jos siellä oli vielä kamat huoneessa ja sama ihminen ilmeisesti aikoi jatkaa asumistaan.

Vierailija
5/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta onnetonta onkin! Kiireellä koitetaan saada siivotun näköistä. Lähdettiin kerran laivalle kaverin siivoustyövuoron perään ja hän raahasi siivouskärryt hytillemme ja kuurasi hyttiä puoli tuntia ennen kuin päästi meidät sisään! =o) Ei kuulemma muuten ilennyt hyttiin majottautua!

Vierailija
6/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä peilit sun muut pyyhittiin siisteiksi edellisen asiakkaan pyyhkeillä.

Vierailija
7/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä lähtien oon ite hotellissa yöpymisen jälkeen jättänyt lakanat valmiiks mytyks että siivoojan ei tartte niitä repiä sängystä

japanilais turistit yleesä aina petasivat sänkynsä kun lähtivät pois

Vierailija
8/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojilla on aina ollut sen verran ammattitaitoa, että ovat tulleet siivoamaan silloin kun minä EN ole huoneessa. ELi jos olen jostain syystä ollut siellä vielä kun siivoojan kierros alkaa, he ovat kohteliaasti kysyneet, milloin voisivat tulla siivoamaan. Minä olen sitten sanonut,e ttä poistun puolen tunnin päästä ja tulen takaisin vasta illalla, joten koska vaan sillä välillä käy hienosti. Eivät ole yrittäneet tulla kun olen vessassa tai suihkussa, puhumattakaan jotain puhetta valmistelemassa.

Aika ammattitaidoton siivooja mielestäni.

Vierailija
9/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanilais turistit yleesä aina petasivat sänkynsä kun lähtivät pois

Vierailija
10/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä kyllä pyrittiin siivoamaan kunnolla. Lakanat vaihdettiin jne. Eikä pesty tuhkiksia räkäisemällä, yök. Joskus saattoi kyllä kiireessä vahingossa jäädä muruja sängyn alle tai tuolit vääriin asentoihin, mutta ei vakavampaa. Ja peilit pestiin rätillä tosiaankin.

Asiakkaat tietty tekivät hauskoja kepposia välillä, omituisista paikoista löytyi yök-kortsuja ym.

Vierailija
11/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään

Vierailija
12/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojilla on aina ollut sen verran ammattitaitoa, että ovat tulleet siivoamaan silloin kun minä EN ole huoneessa. ELi jos olen jostain syystä ollut siellä vielä kun siivoojan kierros alkaa, he ovat kohteliaasti kysyneet, milloin voisivat tulla siivoamaan. Minä olen sitten sanonut,e ttä poistun puolen tunnin päästä ja tulen takaisin vasta illalla, joten koska vaan sillä välillä käy hienosti. Eivät ole yrittäneet tulla kun olen vessassa tai suihkussa, puhumattakaan jotain puhetta valmistelemassa.

Aika ammattitaidoton siivooja mielestäni.

istumaan ja tuijottamaan. Eihän se nyt ole siivoojallekaan kiva, jos asiakas on paikalla tölläämässä.

Vierailija
13/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kuivataan suihkutila ja peili. Pesurätit on hienosti koodattu, mutta kaikki huuhdellaan kuitenkin samassa mytyssä. Ylimalkaisesti siivotaan.

Vierailija
14/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me ainakin työ kunnialla hoidettiin. Lakanat vaihdettiin AINA, samoin pyyhkeet. Tuhkikset pestiin vedellä kylpyhuoneessa ja kuivattiin talouspaperilla. Hammasmukeja ja juomalaseja varten oli kärryssä tiskiharja ja fairya. Pinnat pyyhittiin pölyrätillä ja kylppäriin oli oma rättinsä. Peileihin nihkeä rätti jne. Ekana hoidettiin aina likainen pyykki pois huoneesta, joten ei todellakaan mitään peilejä jääty niillä hinkkaamaan. Jos oli kauhea kiire, niin imurointi jätettiin välein siisteissä huoneissa, mutta tietenkin imuroitiin jos oli jotain näkyviä roskia.

Tuo opetettiin siinä kun tulin taloon ja aina siivosin samalla tavalla. Se on vähän kai siivoojan asenteesta ja ammattiylpeydestä kiinni, että lähteekö ihmisten kuppeihin räkimään. Itselleni ei tulisi mieleenkään - "vain siivooja" olin, mutta osasin silti kunnioittaa muita ihmisiä.

Vierailija
15/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opiskellut hotelli-ja ravintoalaa ja siellä hotellijakson aikana kuuli ja näki esim. nuo "perusteelliset" vessansiivoukset..samalla rätillä pyyhkivät niin pytyn,altaan,ammeen ja lopuksi vielä vessaan jäävät juomalasit..turun "hieno"caribia hotellihunekin(isompi perhehuone) oli tosi huonosti siivottu, roskia lattialla ja villakoirat sohvan alla, peilit likarantuja täynnä jne. ja ne juomalasit...harmaita sielläkin!

Vierailija
16/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opiskellut hotelli-ja ravintoalaa ja siellä hotellijakson aikana kuuli ja näki esim. nuo "perusteelliset" vessansiivoukset..samalla rätillä pyyhkivät niin pytyn,altaan,ammeen ja lopuksi vielä vessaan jäävät juomalasit..turun "hieno"caribia hotellihunekin(isompi perhehuone) oli tosi huonosti siivottu, roskia lattialla ja villakoirat sohvan alla, peilit likarantuja täynnä jne. ja ne juomalasit...harmaita sielläkin!

Vierailija
17/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoita ei välttämättä vaihdettu edellisen asiakkaan jälkeen

pyyhkeitä ei vaihdettu, jos ne eivät näyttäneet käytetyiltä

vessa pestiin pelkällä veden suihkuttamisella

tervetulokarkkeja ei vaihdettu, jos edellinen asiakas ei niitä ollut avannut (mitä jos oli avannut ja imeskellyt ja laittanut paperin takaisin)

Vierailija
18/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, niin teimme mekin (siis opetettiin niin tekemään) Kaikki alkoi siitä että ensiksi huuhdottiin juomalasit, sit kuivattiin ne edellisen asiakkaan likaisella pyyhkeellä, sitten peilit ja lopuksi vessan lattia. Ja tietenkin ilman pesuaineita. Että näin:)

Vierailija
19/66 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, niin teimme mekin (siis opetettiin niin tekemään) Kaikki alkoi siitä että ensiksi huuhdottiin juomalasit, sit kuivattiin ne edellisen asiakkaan likaisella pyyhkeellä, sitten peilit ja lopuksi vessan lattia. Ja tietenkin ilman pesuaineita. Että näin:)

Vierailija
20/66 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin sanottuna ensiksi ne juomalasit edellisen asiakkaan likaisella pyyhkeellä, sitten peilit, kaikki pölyt huoneesta, sit wc-pönttö ja lopuksi vessan lattia. Elikkäs siivousrätti oli se pyyhe. "Hieman" virtsanen petauspatja käännettiin vaan toisinpäin ja siihen sit lakanat, että makoisia unia vaan. :) Lattioita siivottiin niin sun näin jne. Kylpyammeetkin pyyhittiin likaisella pyyhkeellä. Sinne oli sit seuraavan mukava mennä kylpemään ja levittää ammeen reunoille romanttisesti mansikoita. Sääliksi kävi asiakkaita mutta ohjeet olivat nämä. En kai nyt itse sinne kustantanut pesuaineita ja muita siivousvälineitä, ehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän