Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatelut hypätä oravanpyörästä

Vierailija
24.09.2019 |

Talo myyntiin, töistä irtisanoutuminen ja muutto johonkin muuttotappiokuntaan Lappiin. Vaatimatonta elämää yhteiskunnan tukiaisilla. On aikaa harrastaa ja elellä omaan tahtiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset täällä, tosin itse suuntaisin Pohjois-Karjalaan.

Vierailija
2/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon liittyen vähän nauratti Rinteen huolestuneisuus työelämän ulkopuolella olevista ihmisistä, joista ei tiedetä missä ne ovat, kun eivät saa työkkärirahaa. Eikö pitäisi olla tyytväinen etteivät kuppaa valtiota ja työttömiä riittää joista olla huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, vaikka kokoomusprovo oletkin.

Vierailija
4/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do it! Uskon että olet onnellisempi vaatimattomassa mökissä kuin 90 % työssäkäyvistä.

Vierailija
5/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon liittyen vähän nauratti Rinteen huolestuneisuus työelämän ulkopuolella olevista ihmisistä, joista ei tiedetä missä ne ovat, kun eivät saa työkkärirahaa. Eikö pitäisi olla tyytväinen etteivät kuppaa valtiota ja työttömiä riittää joista olla huolissaan.

Eivät myöskään tuota mitään.

Vierailija
6/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arkesi kunnossa nykyisellään? Kaikki osaset tasapainossa?

Vierailija
7/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kyllä työstä mutta työkavereiden valtapeli ahdistaa.

Vierailija
8/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syövät, juovat ja ostavat eli tuovat veroja yhteiseen kirstuun. Mutta eivät ota sieltä mitään mitä ei muutkin ottaisi lue terveydenhuolto, koulutus, yleisten teiden käyttäminen jne.

Vierailija
10/22 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko, että tuottaisivat? Mitä tuotteita tai palveluja sinä ajattelit ostaa heiltä? 

Vierailija
11/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon liittyen vähän nauratti Rinteen huolestuneisuus työelämän ulkopuolella olevista ihmisistä, joista ei tiedetä missä ne ovat, kun eivät saa työkkärirahaa. Eikö pitäisi olla tyytväinen etteivät kuppaa valtiota ja työttömiä riittää joista olla huolissaan.

Ei tuota mutta kuluttaa ja kulutuksellahan talouden rattaa pyörii, koska kulutuksesta tulee muille tuotettavaa.

Vierailija
12/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen Lappiin vapaan metsästysoikeuden vuoksi. Harrastusmahdollisuudet paranee huikeasti. Etelässä ei pääse metsästysporukoihin.

Vierailija
13/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, siis joku ideologinen käsite valtio on yksittäisen ihmisen yläpuolella. Miten humaani näkemys...

Vierailija
14/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin jutun tuosta uutisankkurista joka irtisanoutui ja lähtee autoilemaan etelään. Mahtavaa, että on rohkeita ihmisiä, jotka uskaltavat elää nyt-elämää eikä sitku joka ei välttämättä koskaan tule. Sitku kun jään eläkkeelle...

Vierailija
15/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa ilmeisesti on, joten se raha laitetaan tuottamaan.

Vierailija
16/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaihtaisin farkut verkkarihousuun.

Vierailija
17/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joisin kaljaa auringonnousuun.

Vierailija
18/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin varmistaa, että erottaa toisistaan oravanpyörän ja maailmanpyörän.

19/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesti miettinyt samaa mutta täysin yhteiskunnan elättinä eläminen ei houkuta yhtään. Varsinkin kun se ei ole se helpoin tie. Ja varsinkin kun ajattelee sitä osaa ihmisistä jotka ovat joutuneet tahtomattaan tilanteeseen jossa joutuvat elämään ainoastaan yhteiskunnan tukien varassa.

Onneksi olen saanut ratkaistua asian niin että, voin parin vuoden päästä hypätä pois oravan pyörästä :)

Vierailija
20/22 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnytkin niin. Ensimmäinen askel oli lukion lopettaminen nuorena. Se oli hurjaa tajuta 17-vuotiaana, että nyt on omillaan. Sen jälkeen olen irtisanoutunut töistä, joka sekin oli aikamoinen hyppy. Pieniä irtiottoja ja kohta olet kokonaan irti oravanpyörästä.

Mielenkiinnolla odotan, mitä seuraavaksi tulee eteen. Ehkä ei tuu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan