Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi, kehu miniääsi!

Vierailija
24.09.2019 |

Jos välillä näinkin päin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miniäni, vaikka ovat jo poikani kanssa eronneet, on kasvattanut lapsesta todella kiltin ja kohteliaan. Ja todellakin älysi jättää poikani ajoissa, joten voi ehkä vielä löytää paremman..

Vierailija
2/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tasapainoinen ja luonnollinen ihminen, ei mitään valittamista. Alusta asti oli tunne että ollaan vanhoja tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aivan ihmeellinen yksilö. Ulkonäkö on aivan uskomaton: täydellinen tiimalasivartalo, luonnonkauniit (yleensä) meikittömät kasvot, pitkät paksut hiukset, hymy herkässä. Ei ole mennyt lainkaan päähän se kauneus kuitenkaan. On vaatimaton ja ystävällinen, lämmin ja kohtelias. Tuli reippaasti esittelemään itsensä ekaa kertaa tavatessamme. Ei ole tullut tunnetta, että hänellä olisi tarvetta miellyttää minua, vaan aidosti haluaa viettää aikaa myös minun kanssani. Ja tutustua. Ja se vaikutus, mikä hänellä on ollut poikaani, on aivan uskomaton! Hän ei ole vaikuttanut koskaan niin onnelliselta. On tasapainoisempi ja enemmän itseluottamusta. Saa myös aikaan ihan eri tavalla asioita. En olisi voinut edes toivoa parempaa puolisoa pojalleni.

Vierailija
4/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hoitanut ne asiat lastenkasvatuksessa hyvin, jotka minä aikoinaan hoidin huonosti. Hänellä on lapsille aikaa.

Vierailija
5/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, mukava, kaunis, hyvä äiti, paras mahdollinen puoliso pojalleni