Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuiko ystävyys pariskuntien kanssa eron jälkeen?

Vierailija
24.09.2019 |

Jos olet eronnut ja teillä on ollut suhteenne aikana ystäväpariskuntia - säilyikö ystävyys? Onko pari myös edelleen exäsi ystävä? Ovatko mahdolliset uudet puolisot ystävystyneet tämän parin kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti säilynyt. Pariskunnat olivat kaikki exän kavereita nuoruusvuosilta. Heistäkin ainoastaan kaksi pariskuntaa on enää yhdessä ja yhdeltä on puoliso kuollut.

Exällä on naiset vaihtuneet vuosien varrella, joten eivät ole  ystävystyneet.

Vierailija
2/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei jatkunut. Emme ole riidoissa, mutta emme myöskään tekemisissä. Ex oli näiden parien ystävä jo ennen minua. He pitävät edelleen yhteyttä ja tapailevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on jatkunut, mutta ei yhtä tiiviinä. Exäni uusi ei suostu tapaamaan näitä pariskuntia, koska he pysyivät minunkin ystävinä. Se on sääli.

Vierailija
4/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pariskunnat, jotka olivat exän puolelta, niin jäivät sellaisiksi moikkaustutuiksi ja minun "omat" kaverit tietysti ovat kavereitani edelleen... Yhden pariskunnan vaimon kanssa kyllä edelleen vielä silloin tällöin tekstaillaan ja vaihdellaan kuulumisia, mutta nähty ei olla, kuin ehkä pikaisesti jossain kaupungilla, kun on törmätty. Kyllähän se harmittaa, että todella hienojakin ihmisiä siinä eron myötä katosi ympäriltä, mutta ehkä parempikin niin, kun en ole exän kanssa enää missään väleissä eikä olla edes moikkaustuttuja.

Vierailija
5/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät "jakoon". Olen yhä yhteydessä pariskuntiin jotka tunsin ennen kuin menin eksäni kanssa yhteen tai joiden kanssa minä olin läheisempi. Sen sijaan en ole tekemisissä pariskuntiin jotka kuuluivat alunperin eksäni kaveripiiriin tai tulivat elämääni eksän kautta.

Vierailija
6/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pariskunnasta toinen on ollut alkujaan toisen pariskunnan toisen puoliskon ystävä. Ystävyys jatkuu sen kanssa, joka on tunnettu jo ennen parisuhdetta.

Vierailija
7/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on jatkunut, mutta ei yhtä tiiviinä. Exäni uusi ei suostu tapaamaan näitä pariskuntia, koska he pysyivät minunkin ystävinä. Se on sääli.

Siis ei suostu ollenkaan tapaamaan vai ei halua vaan joutua sellaisiin tilanteisiin, että pitäisi kohdata sinut esim. jossain illanistujaisissa?

Vierailija
8/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, kun erottiin exän kanssa siksi, että exäni petti minua, niin jostain kumman syystä minä sain jonkun l*mpputittelin näiltä ihmisiltä, joita pidin aika hyvinäkin kavereina. Tietysti ex on näille satuillut oman version tapahtuneesta enkä jaksanut jäädä korjaamaan asioita... Menny on mennyttä.

Vierailija
9/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mulla ei ole edes mitään intoa tutustua miehen ystäväpiiriin sen kummemmin. Vietän aikaani mieluiten ihmisten kanssa, jotka eivät katoa mahdollisen eron sattuessa.

Vierailija
10/10 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, kun menetin yhden parhaimmista ystävistäni, kun he erosivat ja hän ei ole pitänyt enää mitään yhteyttä eikä vastaa yhteydenottoihin :( tuo mies on kyllä hyvä lapsuudenkaveri (ja kaverimme edelleenkin) ja hänen silloinen tyttöystävänsä tuli myös hyvin läheiseksi ja hän sitten päätti unohtaa kaikki ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta ihmettelen.