Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin totuuden työhaastattelussa

Vierailija
24.09.2019 |

Olen nykyisessä työssäni edelleen tittelillä X, jonka mukaan minulla olisi kolmessa portaassa alaspäin alaisia. Läheiseni kuoli ja masennuin ja yhteisymmärryksessä nykyisen työnantajani kanssa "alenin" yhden portaan alaspäin tilapäisesti. Kerroin tämän haastattelussa toiseen paikkaan..

Olisiko pitänyt vain olla sanomatta ja mennä sillä ylemmällä tittelillä röyhkeästi haastattelussa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rekrytoijat käsittelisitte tällaista asiaa?

Vierailija
2/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä alan töistä kyse. Esim. Sosiaali-ja terveysalalla ehkä lievänä miinuksena avautumista rekryssä pitäisin (olen itse mielenterveys-ja päihdehoitaja) mutta ei rekryssä merkittävänä esim. toimistotyössä. Rekrytoijaa kiinnostaa varmaankin oletko kuinka saanut henkilökohtaiset vaikeudet selätettyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä alan töistä kyse. Esim. Sosiaali-ja terveysalalla ehkä lievänä miinuksena avautumista rekryssä pitäisin (olen itse mielenterveys-ja päihdehoitaja) mutta ei rekryssä merkittävänä esim. toimistotyössä. Rekrytoijaa kiinnostaa varmaankin oletko kuinka saanut henkilökohtaiset vaikeudet selätettyä

Sosiaali- ja terveysalalla tosiaan voi tulla henkisesti raskaita työtehtäviä jolloin tärkeää että hoitohenkilökunta kykenee toimimaan oireilematta

Vierailija
4/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton välii?