Seksitekstarit?
Te jotka harrastatte tätä, niin kertokaa millaisia seksitekstareita lähettelette puolison tai muun seksipartnerin kanssa toisillenne?
Kuvauksia tai tarinoita siitä mitä tekisitte toisillenne, toistenne kanssa?
Onko viestittely jatkuvaa vuorovaikutusta, vai enemmänkin kerran kaksi päivässä kiusoitteluun?
Lähettelettekö seksikkäitä kuvia itsestänne?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Lähetin miehelle terhakan tissikuvan töihin kesken kokouksen :D Meni sitten kurkistamaan sitä, eikä pystynyt kuulemma enää keskittymään.
Missä minun kuvat? :) aivan mahtavaa
Otin tänään miespuoliselle ystävälle, johon olen ihastunut, itsestäni 4 alusasukuvaa erilaisine rintsikoineen ja pikkuhousuineen jotka juuri ostin. Lähetin ne ja kysyin että mitkä niistä ovat hänen suosikkinsa :) Kun hän oli valinnut suosikkinsa, niin lähetin kuvan ilman rintsikoita, että olisiko tämä silti paras? :D Hän kiitteli ´muotinäytöksestä´ ja lähetti kuvan omista alkkareistaan joissa mahtava seisokki! ´Valitteli´ että katso nyt mitä aiheutin hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Otin tänään miespuoliselle ystävälle, johon olen ihastunut, itsestäni 4 alusasukuvaa erilaisine rintsikoineen ja pikkuhousuineen jotka juuri ostin. Lähetin ne ja kysyin että mitkä niistä ovat hänen suosikkinsa :) Kun hän oli valinnut suosikkinsa, niin lähetin kuvan ilman rintsikoita, että olisiko tämä silti paras? :D Hän kiitteli ´muotinäytöksestä´ ja lähetti kuvan omista alkkareistaan joissa mahtava seisokki! ´Valitteli´ että katso nyt mitä aiheutin hänelle!
Olen kade!!
Aion lähettää rakastajalleni kuvan näistä päälläni olevista kiimaisen märistä pikkuhousuistani, puuvillaiset valkoiset juuri siksi että niissä näkyy kuvissa haarojen kosteus hyvin läpi. Onko ehdotuksia mitä lähetän seuraavaksi? Hän lähettänee minulle jotain vastaavaa kullistaan, en malta odottaa!
edelleen, missä mun dickpicit? :(
masturboiva kirjoitti:
Aion lähettää rakastajalleni kuvan näistä päälläni olevista kiimaisen märistä pikkuhousuistani, puuvillaiset valkoiset juuri siksi että niissä näkyy kuvissa haarojen kosteus hyvin läpi. Onko ehdotuksia mitä lähetän seuraavaksi? Hän lähettänee minulle jotain vastaavaa kullistaan, en malta odottaa!
Minä lähettäisin heti dicpicin jos saisin tuollaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
masturboiva kirjoitti:
Selvän teki. Mihin lähetän tämän edellä mainitun pikkuhousukuvani sekä toisen kuvan jossa läpinäkyvät ohuet ihonväriset pikkuhousut? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
masturboiva kirjoitti:
Selvän teki. Mihin lähetän tämän edellä mainitun pikkuhousukuvani sekä toisen kuvan jossa läpinäkyvät ohuet ihonväriset pikkuhousut? :)
Kyllä.
ei taittu 20 luvulla kuvia lähetellä lisäännytttiin ja luotiin kansaa ja maata. tässä näkee mihin yhteiskunta menossa....50v päästä ehkä hävettää
isoisä kirjoitti:
ei taittu 20 luvulla kuvia lähetellä lisäännytttiin ja luotiin kansaa ja maata. tässä näkee mihin yhteiskunta menossa....50v päästä ehkä hävettää
Tuskin me eletään enää 50v päästä joten tuskin enää hävettää.
Terveisin Se aiempi kommentoija, joka lähettelee syötäviä herkkukuvia miesystävälle
Pistin menemään miesystävälle kuvan muhkeista rinnoistani kun innostuin tänään vapaapäivänäni vähän kuvaamaan, ja siellä se raukka istui pitkään töissä ja joutui odottaa kun muut lähtivät kun ei kauhea stondis päällä kehdannut kuulemma nousta paikaltaan :D :D Tekstasi että tekisi mieli lähteä ajamaan tänne saakka tänä iltana kun tietää mitä olisi tarjolla. Monta tuntia ajoa olisi, vastasin että säästä voimia viikonloppua varten.
mistä kuvakulmasta sais otettua itestä sellasen dickpicin että näyttäis mahdollisimman isolta luurin ruudulla?
Vierailija kirjoitti:
mistä kuvakulmasta sais otettua itestä sellasen dickpicin että näyttäis mahdollisimman isolta luurin ruudulla?
Vedä toisella kädellä juuresta alas sitä kullin vartta mahdollisimman paljon näkyviin, ja hyvässä valaistuksessa toisella kädellä kuva hieman alhaalta päin, niin näyttää isommalta :)
miten voisi ottaa stringipepusta kuvan takaapäin? pitääkö ostaa selfie keppi?
Ei koskaan enää alastonta pintaa kenellekään. Huono eka kokemus viime viikolta.
Piti lähettää tissikuva miehelleni, niin vahingossa lähetin sen ystävättären miehelle!
Käskin poistaa kuvan välittömästi ja kerroin ettei pitänyt lähteä hänelle, ei kuulemma halunnut poistaa ja sanoi että se on kiihottava!
Mitä teen?
Tuo vaimojen suhtautuminen asiaan tuntuu olevan asiaan nihkeää, itsekin sitä olen yrittänyt useasti ja ainoastaan yhden ainoan kerran olen saanut alastonkuvan häneltä.
Minulla on hyvä ystävä, kymmenkunta vuotta nuorempi nainen joka myös matkustelee paljon työssään, ja olemme perheystäviä.
Soittelemme aika usein kun olemme matkoilla ja silloin tällöin tapaamme myös kun olemme samoilla "huudeilla".
Kerran soitin hänelle ja sanoin että tulin juuri suihkusta ja makailen alasti sängyllä, hän sanoi nopeasti että soitan ihan kohta takaisin. Soitti hetken päästä ja sanoi myös makaavansa suihkun jälkeen alasti sängyllä, nyt on hyvä hetki jutella. Nyt sitten jo neljättä vuotta soittelemme toisillemme alasti suihkun jälkeen kun olemme matkoilla ja ennen sitä tai sen jälkeen lähettelemme vihjailevia kuvia (ei alastonkuvia mutta sellaista jossa näkyy paljasta pintaa, osa rinnasta, intiimialueen karvoitusta, stringit nilkoissa jne.
Puhutaan ihan normaalisti ja vaikka puhumme kaikenlaisesta niin kyllä molemmat äänestä, äänen muttumisesta, hengityksen muttumisesta tietää missä kädet vaeltaa.
Minä masturboin ja niin tekee hänkin, molemmat sen tietää mutta siitä ei puhuta, ei edes silloin kun näemme. Eikä varsinkaan silloin kun vierailemme toisillamme puolisoiden kanssa.
Kivaa ja kiihottavaa ja olisihan tälläistä mukava vaimonkin kanssa harrastaa....mutta ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan enää alastonta pintaa kenellekään. Huono eka kokemus viime viikolta.
Piti lähettää tissikuva miehelleni, niin vahingossa lähetin sen ystävättären miehelle!
Käskin poistaa kuvan välittömästi ja kerroin ettei pitänyt lähteä hänelle, ei kuulemma halunnut poistaa ja sanoi että se on kiihottava!
Mitä teen?
En ehtinyt eilen kirjoittaa kaikkea ennen palstan sulkeutumista klo23, eli minua jännitti kamalasti lähettää miehelleni tuo kuvaviesti, ja sormet täristessä vahingossa tökkäsin luurissa sormella ystävättären miehen nimeä koska ovat peräkkäin minun mieheni nimen kanssa! Olemme joskus yli vuosi sitten viestitelleet hänen kanssaan, kun hän valitsi ystävättärelleni synttärilahjaa ja kysyi neuvoa.
Se tunne että miten helvetissä tämä tapahtui juuri minulle kun tajusin että kuva lähti hänelle ja että mitä jos ystävättäreni näkee sen ja kuvittelee että minulla ja miehellään olisi jotain!
En pidä tätä hänen miestään millään tavalla kiihottavana tai seksikkäänä.
Käskin poistaa, mutta lähetti viestin jossa kieltäytyi että ei koskaan ja sanoi että on kiihottava kuva ja että on "aina kuvitellut minun isot paljaat rintani ja kiihottuneet nännini näyttävän juuri siltä kuin kuva todistaa"! Tuon jälkeen viestitti että hänelle tuli mahtava seisokki ja r**kkasi isot lastit ja että minun tissikuvasta oli paljon apua siinä!
En meinannut uskoa silmiäni kun nuo viestit luin.
En tietenkään kerro asiasta miehelleni, enkä ystävättärelleni koska se voisi pilata välit, mutta kunpa tuo yksi unohtaisi ja poistaisi luuristaan kuvani joka ei ensinnäkään hänelle kuulu! :(
Me harrastetaan seksiä WA-viesteillä.
Kuvaillaan mitä tehdään toiselle jne.
Mun ongelmani on liika realismi. En vaan täysin pysty heittäytymään kotona villasukat jalassa.
Lähetin miehelle terhakan tissikuvan töihin kesken kokouksen :D Meni sitten kurkistamaan sitä, eikä pystynyt kuulemma enää keskittymään.