SEISKAN VASTAISEEN ADRESSIIN NIMEN LAITOSTA, KYLLÄ SITÄ UHOTTIIN
Ja oltiin niin niin viisaita, järkeviä, aikuisia. Nytkö sitten onkin itku kurkussa kun valalle tekosistaan joutuu. Linnaan vain kaikki jotka siihen adressiin nimensä väänsi
Kommentit (49)
Seiskalla on ihan mielettömät levikkiluvut, on levikkien kärkipäässä.
Ei mun mielestä boikottiin kuulu toimituskunnan henkeen ja terveyteen käyvät uhkailut. On ihan oikein, että tällaiset ihmiset saavat rangaistuksen tai toivottavasti saavat.
Vierailija:
Ensin Seiska saa vuosikaupalla kiusata ihmisiä, valehdella ja levittää
perättömiä juoruja, ahdistella ihmisiä ja toimia kaikkia eettisiä hyviä arvoja vastaan.??
Vierailija:
Olen myös sitä mieltä, ettei Seiska adressin kirjottaneita uhkaile oikeustoimilla, vaan niitä jotka ovat lähestyneet suoraan lehteä uhkailevilla maileilla.
Vierailija:
Mä en ymmärrä tota seiskavastaisuutta. Siis ihan oikeesti ketä kiinnostaa vaikka ne julkaisi jonkun kuvan.
kotipiha. net/ foorumi / viewtopic. php?t =5940
perheklubi. net /index. php? showtopic =60353
Ja ihan naurettavaa, että jengi on tehtaillut kymmeniä nimiä samoista IP-osoitteista. Uskottavuus meni koko typerältä adressilta. :DDDDDDDDDDD
Itse en mihinkään adressiin nimeäni laittannut enkä laita!
Järkyttävää et Suomi sekos jostain viisuvoitosta. Vaikka tosin itsekkin Lordista dikkaan niin joku taso tässäkin asiassa täytyy pitää.
kirkkojen polttamiset, perheväkivalta ja lähestulkoon rikollista toimintaa harrastavat lehdet.
Tosin, näkeehän sen jo yhteiskunnastamme ettei ihmisiä yleisesti ottaen kiinnosta mitä ympärillämme tapahtuu. :(
Vierailija:
Tosin, näkeehän sen jo yhteiskunnastamme ettei ihmisiä yleisesti ottaen kiinnosta mitä ympärillämme tapahtuu. :(
Minä en seonnut viisuvoitosta, mutta kirjoitin nimeni Seiskaa vastaan. Miksikö? Koska pidän lheteä täysin turhana, ja minusta sen kirjoittamat jutut ovat ala-arvoisia.
Matti&Mervi, Agnes, Hjallis Harkimo, Vanhanen&Karpela näin muutamia mainitakseni, ja kansiin perustuvat nuo... juttuja en ole lukenut:)
Minusta on käsittämätöntä, esim. Agnesiin kohdistunut ajojahti (siitä " kuulin" foorumeita lukiessani...) Sattumalta tunnen Puolaa ja puolalaisia hieman, ja siellä on ihan yleistä että isoäiti hoitaa lasta. Seiska taatusti valehteli asioita tuossakin... Toivon lehden menevät konkurssiin, jo on aikakin!!
touhua koko homma ollut alusta asti!!
Ap on tainut ymmärtää hieman väärin.
Vierailija:
Toivon lehden menevät konkurssiin, jo on aikakin!!
Vierailija:
Ai että Seiskalla olis varaa harkita oikeustoimia?!??
Vierailija:
Ja tosiaan kyllä mielipiteen ilmaisuun on oikeus, turha millään oikeustoimilla uhota.
Vierailija:
Adressissa ei todellakaan ole mitään laitonta!
mutta KUKA KÄSKI kajota meidän kansallissankariin joka sai Helvetin jäätymään !!!!!!!!!!!
.....sitä saa mitä tilaa, Seiska kaivoi verta ihan omasta nenästään....
Vierailija:
Vierailija:Ai että Seiskalla olis varaa harkita oikeustoimia?!??
kukakohan tässä on tuomion tarpeessa?
Vierailija: