Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystävät liian kiireisiä tapaamaan? Mikä on minua tärkemämpää???
24.09.2019 |
Tätä on sattunut useasti. Mikä siinä on? Kun kysyn ystäviä tapaamaan, niin aina valitetaan ettei ehdi, on kiire! Haluaisin tietää, että mikä täyttää teidän päivät niin ettei ketään pääse tapaamaan, tai jos pääsee, niin pitää sopia kuukausia etukäteen. Esim. jos on "vain" parisuhde ja työt, ei harrastuksia, lemmikkejä tai lapsia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla menee arkisin 10 tuntia hereilläoloajasta töihin ja työmatkoihin. Aamulla menee myös yksi tunti aamiaseen, suihkussakäyntiin yms. Nukun 8-9 tuntia yössä. Vuorokaudessa on 24 tuntia eli vapaa-aikaa jää 4-5 tuntia vuorokaudessa. Tässä ajassa pitää tehdä kotityöt, käydä kaupassa, laittaa ruokaa, vastailla viesteihin ja puheluihin jne. Ystäväni eivät asu kävelymatkan päässä eli ystävän tapaamiseen pitäisi myöskin varata 1,5-2 tuntia matkoihin. Sitten vielä se varsinainen tapaamiseen kuluva aika. Arkisin en ihan oikeasti viitsi lähteä tapaamaan ystäviäni. Viikonloppuisin taas on usein jotain ohjelmaa. Ainakin toisena päivänä. Ihan mielelläni pidän yhden päivän viikossa vapaata kaikesta etukäteen suunnitellusta. Mulla on useita ystäviä ja kavereita, lisäksi läheisiä, joihin haluan pitää yhteyttä ja tavata. Oikeastaan mulla on siis kuukaudessa 4 päivää, jolloin olen halukas tapaamaan muita ihmisiä. Ne neljä päivää täyttyy tosi nopeasti.