Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia miehen elämää vai luotto mennyt?

Vierailija
24.09.2019 |

Olin vuoden yhdessä erään miehen kanssa. Nesällä erottiin, kunnes taas kk sitten palattiin takaisin -jollain tasolla.

No, selvisi että ero oli ollut raskas ja hän oli sitten aika lailla baarista seuraa hakenut lähes joka viikonloppu.

Onko tämä jotenkin miehinen tapa mennä elämässä eteenpäin? Oon toisaalta asian kans ihan ok, eikä se mua pitäs kaivertaa kun ei oltu tuolloin yhdessä.

Mutta mutta....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te suotta eronneet, ja jos ette tee mitään poistaaksenne sitä ongelmaa, mikä eronne aiheutti, on ihan turha yrittää uudestaan.

Miksi mies koki tarpeelliseksi kertoa tuon asian?

Vierailija
2/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te suotta eronneet, ja jos ette tee mitään poistaaksenne sitä ongelmaa, mikä eronne aiheutti, on ihan turha yrittää uudestaan.

Miksi mies koki tarpeelliseksi kertoa tuon asian?

Ap tyhmyyksissään kyseli...

En kyllä ymmärrä, mitä väliä tolla edes on? Vapaat ihmiset saa tehdä mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin tunne-retardin suomalaismiehen menoa.

M35

Vierailija
4/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä se että jos on erottu, pitää jotenkin vielä kontrolloida sitä mitä toinen tekee sinkkuaikanaan.

Kyllä se on niin että rehtiä menoa kun on erosta sovittu, niin sen jälkeen kumpikin on vapaa kuksimaan ihan ketä haluaa.

Vierailija
5/5 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jo olla samasta aiheesta aloitus, kun mies "sekoaa" eron jälkeen ja sitten ap kuitenkin itsekin deittaili miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän