Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuan hinta nousee taas – Lihan hintaan luvassa raju korotus

Vierailija
24.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/51e4ad0b-a1c4-48e0-94ff-5e0dcca09a17

Onneksi voin itse metsästää sekä kalastaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee näistä ketjuista lihanhimo. Me syödään lihaa muutenkin joka päivä, vähän vuorotellen nautaa, lammasta ja ankkaa. Harvemmin broileria tai sikaa. Aina kun tulee tällainen ketju, alkaa tehdä mieli hankkia arkkupakastin ja täyttää se jollain kotimaisella rotukarjalla. Pitäisi useammin hankkia noita hyviä lihoja suoraan tuottajalta. 

Sitä kutsutaan ehdollistumiseksi. Olet selvästi uratunut ajattelussasi ja pieninkin signaali laukaisee jonkun luolamiesvaiston. Siitä voi oppia pois kun vaan ensin tunnistaa ongelman.

Vierailija
42/43 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään kaupan lihasta ainoastaan broileria ja sen haen Lidlistä. Tarkoitus on kyllä kasvattaa ensi vuodeksi omat kalkkunat.

Noin muuten ruoan hinta nousee jatkuvasti. Prismassa 300 erilaista leikkelettä, eipä ihme että hinnat on korkeat. Laatukin on mitä lie brasilialaista ja puolalaista. Palmuöljyä kaikessa mahdollisessa ja sitten ollaan niiiiin kotimaisen tuottajan puolella - pienet tuottajat maksavat maltaita hyllypaikasta. Hyhhyh.

Jatkossakin kasvatetaan itse kaikki mitä pystytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat laskuun ja ruoan hinta nousuun.Eihän nyt tavallisen kansan tartte syödä,herrat vaan ???? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi