Onko suurin osa palstalaisista huippuälykkäitä?
Siltä ainakin tuntuu, kun asiasta on keskustelua. Melkein kaikki kertoo kuuluvansa siihen pieneen vähemmistöön, jonka äo on n. 120.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ovat loistaneet varsinkin BB-keskustelussa älykkyydellään. Niin tuntuu olevan fiksua porukkaa ja hyvin ymmärtäväistä.
Ehkäpä bb-keskusteluun seuloutuu se porukka jonka älykkyys on kengän numero luokkaa. Itse en tunne IR ketään, joka edes katsoisi bbtä saati että keskustelua siitä.
Toki jokainen ajattelee olevansa vähintäänkin keskivertoa älykkäämpi. Aivan kuin jokainen , varsinkin miehet, kuvittelevat olevansa keskivertoa parempi autokuski, rakastaja jne.
Vierailija kirjoitti:
No siis, epäilemättä keskusteluihin, joissa äo on aiheena, vastaa enimmäkseen ne, jotka ovat testin tehneet ja saaneet hyvän tuloksen... kävikö mielessä vai provoatko vaan?
Luultavasti, mutta törmää tähän muissakin keskusteluissa, jos asia tulee puheeksi. Ja silti kun näitä keskusteluja lukee, niin ei oikein älykkäältä vaikuta.
Tämän päivän perusteella voisi uskoa, että se kaikkein tyhmin sakki on koolla. Miten voi olla noin vauhkoa porukkaa? En itsekään ole kauhean älykäs, mutta on minulla sentään vähän ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Jokainen voi katsoa niitä ketjuja, joissa kysytään asiaa, jossa on vain yksi oikea vastaus (matematiikka).
Lääkelaskutkin tekee tiukkaa palstalaisille, jotka pystyy normaali ihminenkin ratkaisemaan, vaikkei olisi koskaan laskenut yhtäkään lääkelaskua ;)
Sinccis
Jos minä otan yhden napin ja sinä otat yhden napin, niin paljonko yhteensä otetaan päivässä?
lähes kaikki täällä on asiantuntijoita jollain hyvin vaativalla erikoisalalla, joita ei ole montaa koko suomessa kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
lähes kaikki täällä on asiantuntijoita jollain hyvin vaativalla erikoisalalla, joita ei ole montaa koko suomessa kuulemma.
Mikäs siinä, kun opiskelut on voinut rahoittaa satunnaisilla mallintöillä.
tokihan ne juice+,hopeavedet ja laihdutusketjujen loputon aloitus on erikoisalan asiantuntijuutta, joten ei ne valehtele.
Suomalaisten mediaaani on yli 100, joten eiköhän olla.
Ei ole. Oikeasti älykkäät eivät alapeukuttelisi faktoja, mitä lähes kaikki täällä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Introvertit ovat usein älykkäitä. Introt myös viihtyvät paremmin netin keskustelupalstoilla kuin liveporukoissa.
Eli aiheesta riippuen, keskusteluun saattaa osallistua montakin henkilöä, joiden äo on keskitasoa korkeampi.
Minunkin äo on testien perusteella 120-130.
Komppaan tätä minulla 128-131 ja olen todella introvertti luonne, mutta kaipaan kuitenkin keskustelua ja olen kiinnostunut maailmanmenosta ja ihmisen mielestä, en niinkään kuitenkaan ihmiskontakteista, koen ne uuvuttavana koska usein ne eivät ole aitoja kohtaamisia.
Täältä harmi kyllä hyvät ja aiheelliset keskustelut usein poistuvat ja pinnalle jää vain se hömppä. Toisaalta ehkä tämä onkin se pakopaikka todellisuudesta, kuten muukin viihde hömppä eli tarkoitus ei olekkaan ylläpitää sivistystä, siihen on sitten muut keinot ja sivustot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertit ovat usein älykkäitä. Introt myös viihtyvät paremmin netin keskustelupalstoilla kuin liveporukoissa.
Eli aiheesta riippuen, keskusteluun saattaa osallistua montakin henkilöä, joiden äo on keskitasoa korkeampi.
Minunkin äo on testien perusteella 120-130.Komppaan tätä minulla 128-131 ja olen todella introvertti luonne, mutta kaipaan kuitenkin keskustelua ja olen kiinnostunut maailmanmenosta ja ihmisen mielestä, en niinkään kuitenkaan ihmiskontakteista, koen ne uuvuttavana koska usein ne eivät ole aitoja kohtaamisia.
Täältä harmi kyllä hyvät ja aiheelliset keskustelut usein poistuvat ja pinnalle jää vain se hömppä. Toisaalta ehkä tämä onkin se pakopaikka todellisuudesta, kuten muukin viihde hömppä eli tarkoitus ei olekkaan ylläpitää sivistystä, siihen on sitten muut keinot ja sivustot.
Lisään vielä että palsta olisi paljon parempi ilman noita nuolia, kuten tuossa toisessa ketjussa joku mainitsi, nuolien kanssa aitous keskustelusta poistuu ja tulee usein kilpailu kuka saa kommentteihinsä eniten ylänuolia, se vie pohjan koko keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin äo on testien perusteella 120-130.Komppaan tätä minulla 128-131 ja olen todella introvertti luonne, mutta kaipaan kuitenkin keskustelua ja olen kiinnostunut maailmanmenosta ja ihmisen mielestä, en niinkään kuitenkaan ihmiskontakteista, koen ne uuvuttavana koska usein ne eivät ole aitoja kohtaamisia.
Totuus: ihmiset pitävät roskaisista asioista, ja siksi juuri keskustelutkin ovat täällä sellaisia.
Taisi olla retorinen kysymys?