Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suurin osa palstalaisista huippuälykkäitä?

Vierailija
24.09.2019 |

Siltä ainakin tuntuu, kun asiasta on keskustelua. Melkein kaikki kertoo kuuluvansa siihen pieneen vähemmistöön, jonka äo on n. 120.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kork. 2%.

Vierailija
2/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. Aivan varmasti. Jopa 120% todennäköisyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Jokainen voi katsoa niitä ketjuja, joissa kysytään asiaa, jossa on vain yksi oikea vastaus (matematiikka).

Vierailija
4/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla äo hipoo kengännumeroa.

Vierailija
5/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä, täällä pyörii vain ja ainoastaan älykkäimmät.

Vierailija
6/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainoastaan ap (olipa ketju mikä hyvänsä) on tyhmä tai ainakin väärässä. 

Vierailija
7/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ainoastaan ap (olipa ketju mikä hyvänsä) on tyhmä tai ainakin väärässä. 

Aivan! Palstatrollit on aina oikeassa!

Vierailija
8/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ovat loistaneet varsinkin BB-keskustelussa älykkyydellään. Niin tuntuu olevan fiksua porukkaa ja hyvin ymmärtäväistä.

Vierailija
9/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh

Vierailija
10/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me älyköt vietetään päivämme

Vierailija
11/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne edes pääse vähemmän älykkäät!

Vierailija
12/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tänne edes pääse vähemmän älykkäät!

Kuinkahan mä sitten olen päässyt... 🤔 😄

-ap

Vierailija
13/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lisäksi kaikki ovat vaativassa asiantuntijatyössä ja palkka vähintään 5 000e/kk, joka ei kumminkaan riitä elämiseen.

Vierailija
14/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit ovat usein älykkäitä. Introt myös viihtyvät paremmin netin keskustelupalstoilla kuin liveporukoissa.

Eli aiheesta riippuen, keskusteluun saattaa osallistua montakin henkilöä, joiden äo on keskitasoa korkeampi.

Minunkin äo on testien perusteella 120-130.

Vierailija
15/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Jokainen voi katsoa niitä ketjuja, joissa kysytään asiaa, jossa on vain yksi oikea vastaus (matematiikka).

Lääkelaskutkin tekee tiukkaa palstalaisille, jotka pystyy normaali ihminenkin ratkaisemaan, vaikkei olisi koskaan laskenut yhtäkään lääkelaskua ;)

Sinccis

Vierailija
16/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että suurin osa palstalaisista on enemmänkin huippuidiootteja. Se, että ihmiset mainitsevat "älykkysosamääränsä" jossain vastauksessa kertoo minulle heistä jo aivan tarpeeksi. Vaikea ajatella, että nämä älykkyysosamäärä arvailut perustuvat mihinkään muuhun, kuin Mensan-nettitestiin, joka muuten tälleen ihan vinkkinä teille kaikille, ampuu kovempaa yli kun Tero Leinosen hehtaaritykit. Onhan tuo nyt Mensan kannalta aika hyvää marketointia, kun kaikki kallut ikään kuin juoksevat kilpaa innostuneena katsomaan, kuinka korkea heidän älykkyysosamäärä sitten oikeasti on, kun nettitesti antaa neron-statusta. Kuitenkin itse testissä todellisuus paljastuu ja selviää, kuinka vitun tyhmä olet oikeasti, vaikka Mensan älyköille tämä selvisi jo siinä vaiheessa kun menit maksamaan jostain älykkyys-vitun-osamäärä testistä. 

Vierailija
17/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, epäilemättä keskusteluihin, joissa äo on aiheena, vastaa enimmäkseen ne, jotka ovat testin tehneet ja saaneet hyvän tuloksen... kävikö mielessä vai provoatko vaan?

Vierailija
18/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan suurin osa ole, itsekin olen aika tavis älykkyystestien mukaan (jopa niiden nettitestien). Mutta on se mahdollista että keskustelemaan päätyy enemmän älykkäitä kuin mitä väestöstä otetussa satunnaisotoksessa heitä olisi.

Tähän monia syitä. Ensinnäkin asioista haluavat keskustella usein älykkäät ihmiset. Toiseksi usein älykkäille kirjoittamalla kommunikointi on mieleistä, kun taas vähemmän älykkäät mieluummin hoitavat keskustelunsa puhumalla, eivätkä ainakaan jaksa mitään pitkiä, vaikeista asioista käytyjä keskusteluja seurata. Ne on heistä/meistä usein tylsiä. Lisäksi introverteillä on keskimäärin korkeampi ÄO kuin ekstroilla, ja luultavasti juuri introvertit on ne, jotka hoitaa suurelta osin sosiaalisuustarpeensa nettipalstoilla, sen sijaan että kävisivät kiinnostavat keskustelut aiheista livenä kaveriensa kanssa. 

Sen että AP-väki ei edusta normaalia väestöä kertoo jo se, että kun täällä on kyselty ihmisten Myers-Briggs persoonallisuustestien tuloksia, niin yleisin tulos on ollut INFJ, joka on väestössä kaikkein harvinaisin persoonallisuustyyppi.

Vierailija
19/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole poikkeuksellisen älykäs. Nettitestien mukaan ehkä tavallista tyhmempi.

Vierailija
20/33 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa. Mä olen tehnyt vaan netin kautta mensan ja jonkun muun älykkyystestin niin sain molemmista joku 122 muistaakseni. Kun kysyin sitä täällä joskus niin vastaus oli että kaikki saavat näistä nettitesteistä paremman äo:n kuin oikeista testeistä. Tiiä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä