Onko kellään alkanut seurustelusuhde yhden illan jutusta?
Kerro kokemuksesi, onko kellään alkanut seurustelusuhdetta yhden illan jutusta vai onko jäänyt aina yhteen kertaan?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä lähes jokainen suhteeni on alkanut näin. Enpä mä yhden illan suhteeseenkaan olisi ajautunut jos ei olisi syttynyt suurta kiinnostusta ja vetovoimaa. Näin ollen en ehkä ole päässäni edes ajatellut tilannetta yhden illan juttuna vaan ... no, kohtaamisena :)
Onko kaikki olleet vapaita vai onko koskaan käynyt niin, että tapasit varatun ja siitä tuli suhde?
Mulla on kolme pitkää suhdetta alkanut yhden illan jutusta. Viimeisimmän kanssa olen ollut naimisissa jo viisi vuotta.
On alkanut, olemme naimisissa. Tai en minä tiedä voiko tätä yhden illan jutuksi edes sanoa, koska sovimme aamusta saunatreffit samalle illalle. Tosin ei meistä ihan heti paria tullut, mutta hieman myöhemmin.
Joo. Yhden illan jutusta tuli monen illan juttu puolen vuoden ajan. Sitten tapailtiin ihan muuten kuin seksin lomassa puoli vuotta. Sitten päätettiin sitoutua toisiimme, tässä vielä ollaan, 5 vuoden päästä tuosta yhden illan jutusta.
On parikin suhdetta alkanut noin. Nykyinenkin suhde alkoi yhden illan jutusta, ja nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsia.
Väittäisin, että iso ellei suurin osa tuntemistani pareista on tavannut noin.
Eihän se silloin ole mikään yhdenillan juttu jos siitä syntyy suhde? Vai mitä tarkoitat tällä aloituksella?
Mutulla sanoisin että suhde alkaa helpommin yhdestä illasta kuin platonisesta ystävyydestä. Mutta vain mutulla enkä kiistä muitakin mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se silloin ole mikään yhdenillan juttu jos siitä syntyy suhde? Vai mitä tarkoitat tällä aloituksella?
Kaiketi sitä, että on menty sänkyyn jo tapaamisiltana.
Olin jo kirjoittamassa, että ei ole ikinä alkanut mitään yhden illan jutusta, aina on jäänyt siihen yhteen kertaan ja aamulla ollut jo kiire kotiin. Mut sit muistin, että alkoihan mun 20 vuotta kestänyt eroon päättynyt avioliitto yhden illan jutusta.
Mieheni ja hänen eksänsä suhde alkoi yhden illan jutusta ja kesti sen jälkeen monta vuotta. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään yhden illan juttua, jos sellaiseksi ei lasketa jotain pussaamista baarissa.
Kaikki alkaa.
Niin myös oma avioliittoni.
On , ei enää kyllä seurustella . Naimisissa vajaa 40 vuotta.
Tapasin vaimoni baarissa, mutta epäilen sen olleen vähän järjestetty tutun naisen puolesta. En sanoisi yhden illan jutuksi, koska sitä, mitä yhden illan jutun tavoite on, ei tapahtunut. Nyt lähtee kahdestoista vuosi ja siitä illasta lähtien ollaan oltu yhdessä.
Kyllä voi, yhdessä nyt 12 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta.
Entäs nämä, jotka ovat pettäneet ja ollut yhden illan juttu? Onko aina tuhoon tuomittu?
kaikki pidemmät suhteet alkaneet niin M43
Käytännössä lähes jokainen suhteeni on alkanut näin. Enpä mä yhden illan suhteeseenkaan olisi ajautunut jos ei olisi syttynyt suurta kiinnostusta ja vetovoimaa. Näin ollen en ehkä ole päässäni edes ajatellut tilannetta yhden illan juttuna vaan ... no, kohtaamisena :)