Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään alkanut seurustelusuhde yhden illan jutusta?

Vierailija
23.09.2019 |

Kerro kokemuksesi, onko kellään alkanut seurustelusuhdetta yhden illan jutusta vai onko jäänyt aina yhteen kertaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä lähes jokainen suhteeni on alkanut näin. Enpä mä yhden illan suhteeseenkaan olisi ajautunut jos ei olisi syttynyt suurta kiinnostusta ja vetovoimaa. Näin ollen en ehkä ole päässäni edes ajatellut tilannetta yhden illan juttuna vaan ... no, kohtaamisena :)

Vierailija
2/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä lähes jokainen suhteeni on alkanut näin. Enpä mä yhden illan suhteeseenkaan olisi ajautunut jos ei olisi syttynyt suurta kiinnostusta ja vetovoimaa. Näin ollen en ehkä ole päässäni edes ajatellut tilannetta yhden illan juttuna vaan ... no, kohtaamisena :)

Onko kaikki olleet vapaita vai onko koskaan käynyt niin, että tapasit varatun ja siitä tuli suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme pitkää suhdetta alkanut yhden illan jutusta. Viimeisimmän kanssa olen ollut naimisissa jo viisi vuotta.

Vierailija
4/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut, olemme naimisissa. Tai en minä tiedä voiko tätä yhden illan jutuksi edes sanoa, koska sovimme aamusta saunatreffit samalle illalle. Tosin ei meistä ihan heti paria tullut, mutta hieman myöhemmin.

Vierailija
5/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, että on mahdollista.

Vierailija
6/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yhden illan jutusta tuli monen illan juttu puolen vuoden ajan. Sitten tapailtiin ihan muuten kuin seksin lomassa puoli vuotta. Sitten päätettiin sitoutua toisiimme, tässä vielä ollaan, 5 vuoden päästä tuosta yhden illan jutusta.

Vierailija
7/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parikin suhdetta alkanut noin. Nykyinenkin suhde alkoi yhden illan jutusta, ja nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsia.

Vierailija
8/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että iso ellei suurin osa tuntemistani pareista on tavannut noin.

Vierailija
9/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se silloin ole mikään yhdenillan juttu jos siitä syntyy suhde? Vai mitä tarkoitat tällä aloituksella?

Vierailija
10/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutulla sanoisin että suhde alkaa helpommin yhdestä illasta kuin platonisesta ystävyydestä. Mutta vain mutulla enkä kiistä muitakin mahdollisuuksia.

Vierailija
11/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se silloin ole mikään yhdenillan juttu jos siitä syntyy suhde? Vai mitä tarkoitat tällä aloituksella?

Kaiketi sitä, että on menty sänkyyn jo tapaamisiltana.

Vierailija
12/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kirjoittamassa, että ei ole ikinä alkanut mitään yhden illan jutusta, aina on jäänyt siihen yhteen kertaan ja aamulla ollut jo kiire kotiin. Mut sit muistin, että alkoihan mun 20 vuotta kestänyt eroon päättynyt avioliitto yhden illan jutusta.

Vierailija
13/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja hänen eksänsä suhde alkoi yhden illan jutusta ja kesti sen jälkeen monta vuotta. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään yhden illan juttua, jos sellaiseksi ei lasketa jotain pussaamista baarissa.

Vierailija
14/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa.

Niin myös oma avioliittoni.

Vierailija
15/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On , ei enää kyllä seurustella . Naimisissa vajaa 40 vuotta.

Vierailija
16/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vaimoni baarissa, mutta epäilen sen olleen vähän järjestetty tutun naisen puolesta. En sanoisi yhden illan jutuksi, koska sitä, mitä yhden illan jutun tavoite on, ei tapahtunut. Nyt lähtee kahdestoista vuosi ja siitä illasta lähtien ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
17/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, yhdessä nyt 12 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta.

Vierailija
18/19 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä, jotka ovat pettäneet ja ollut yhden illan juttu? Onko aina tuhoon tuomittu?

Vierailija
19/19 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pidemmät suhteet alkaneet niin M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän