Minkä ikäisen lapsen imettäminen on mielestäsi jo sairasta?
Kyllä jos joku imettää 5-vuotiasta niin hoitoon pitäis hakeutua!!
Kommentit (33)
on imettää 2-3 v. lasta tai vanhempaa.
Mutta outona pidän jo sitä, että imetetään lasta, joka osaa itse kävellä viereen, kiskoa tissin esille ja ruveta imemään...
2-vuotiaan imettäjä sairas ole. sehän on yleistä, että esim kehitysmaissa imetetään 2-vuotiaaksi. ja who:kin suosittaa imettämistä 2-vuotiaaksi tai vähintään vuoden ikäiseksi. Tosin itsekin olen jaksanut vain sen 8-9 kk kun yöunet häiriintyivät niin pahasti.
Koululaisen imetys menee musta jo pedofilian puolelle ja se nyt sit varmaan luokitellaan jo sairaudeks. Jokainen tyylillään.
vanhan lapsen imetyksen.
Oli selvästi aika lopettaa, lapsi nosti itse paidan helmaani ja huusi " Äiti, anna!" :-)
on sairasta imettää yli 1-vuotiasta lasta. Se ei ole enää lapsen edun mukaista. Tämä on lääketieteellinen fakta.
Kuinka moni teistä uskoo, että kouluikäinen suostuisi syömään rinnasta, jos tarjottaisiin?!
Miltäs lääketieteen alalta tuttavasi oli tietonsa hankkinut :)?
imettäminen on mun mielestä ällöttävän näköistä. Lopettakaa ajoissa, hyvät ihmeiset. Kun siitä ei kerran ihan perustellusti enää mitään sen suurempaa hyötyä ole (jos ei haittakaan).
Hän on yleislääketieteen erikoislääkäri ja erittäin kokenut.
T.22
enää perusteeksi ja Who:n suositus koskee kehitysmaita jossa todellakaan ei muuta ruokaa ole tarjolla.
yli 2-vuotias ei tarvitse kehittyneessä länsimaassa rintamaitoa.
Alkoi tuntua oudolta siinä vaiheessa kun tyttö oppi kävelemään ja sanojakin alkoi tulla. Imettäminen on _vauvoja_ varten.
Jos toimii tämän suosituksen mukaan, on ihan normaalia imettää vielä yli yksivuotiastakin. Eihän se simsalabim yhtäkkiä käy siirtyminen lehmän maitoon!
Ne on nää imetyshormoonit, jotka sekoittaa pään :P
Kukaan vastuuntunteva lääkäri ei antaisi noin heppoista diagnoosia
enää tarvitse tissiruokaa, mutta kolmevuotias on jo ehdottomasti liaan vanha tissutteluun, tekee varmaan hallaa itsenäistymisellekin. Itse olen imettänyt noin 8 kk kaikkia neljää, vähän pidempääkin olis tietty voinut..