Miekkonen, jonka englannin kielen taito käy hermoille (kun sitä taitoa ei ole)
Ei ole suom. Mutta osaa puhua suomea, ei tosin sitä juurikaan puhu. Viimeisin kysymys oli: can we meeting today?
EI KUKAAN VOI OLLA NOIN SURKEA ENGLANNISSAAAAAAA!!!! Hänellä ei ole mitään käsitystä imperfektistä tai partisiipin perfektistä, vaan kaikki mennyttä muotoa kik tarkoitetut viestit ovat luokkaa: I am not like her gealous. Sönkötti siis eksän mustasukkaisuudesta, en tiedä miten kykenin edes ymmärtämään pointin. Jealouskin muuttui gealousiksi eikä tunnu tajuavan mitään mitä hänelle sanon 😴 En tajua miksei se tollo voi vain puhua suomea, kun ymmärrän häntä ihan ongelmitta, toisin kuin tuota naurettavaa englannin sönkkäämistään. Kannattaako tavata ollenkaan?
Kommentit (38)
Käyttäkää hänen äidinkieltään, se varmaankin sujuu hyvin. Ilmeisesti turkki tai italia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä deittaile noita tuollaisia Nigerian prinssejä. Problem solved.
No hän on puoliksi italialainen ja puoliksi turkkilainen, mutta jos kaikki ulk. ovat sinulle Nigerian prinssejä, niin olkoon sitten niin. Ap
Odota sen aikaa et se pääsee vastaanottokeskuksesta pois ja töihin. Kyllä se kieli sieltä taittuu vielä.
Kyllä hän ihan töissä käy ja asuu kodissa. Ap
Kielitaidoton käy töissä. Miten ihmeessä hän on saanut työluvan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän on puoliksi italialainen ja puoliksi turkkilainen, mutta jos kaikki ulk. ovat sinulle Nigerian prinssejä, niin olkoon sitten niin. Ap
Odota sen aikaa et se pääsee vastaanottokeskuksesta pois ja töihin. Kyllä se kieli sieltä taittuu vielä.
HÄN OSAA EDELLEEN SUOMEA. EI VAIN KÄYTÄ SITÄ paljonkaan, koska kirjoitan liian nopeasti ja hänen on vaikea keskittyä.
Kai hän sitten ymmärtää englantia paremmin kuin suomea, mutta ei osaa kirjoittaa/puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Voivat olla täysin luku- ja kirjoitustaidottomia. Puhuvat vain omaa kieltään, jota ei Suomessa edes tunneta. Löytyy googlettamalla. Tarvitsevat tulkin asioidakseen virastojen ja työnantajien kanssa.
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä tuollaista ihmeellistä hyökkäämistä heti, kun toinen ei ole suomalainen. Mitä sitten. Jos kulttuuri ei ole ongelma, niin aika vähän voi tulla mitään muita ongelmia jotka johtuvat siitä, että toinen on ulk. Itselleni ei tule mitään muita ongelmia mieleen. Juttelen päivittäin useiden ulk. kanssa paikassa x. On turkkilaista, yhdysvaltalaista, kaikenmoisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Voivat olla täysin luku- ja kirjoitustaidottomia. Puhuvat vain omaa kieltään, jota ei Suomessa edes tunneta. Löytyy googlettamalla. Tarvitsevat tulkin asioidakseen virastojen ja työnantajien kanssa.
Joo mutta tämä osaa edelleen suomea, en jaksaisi sanoa sitä kymmentä kertaa. Olen kuullut hänen puhettaankin ja puhuu ihan ymmärrettävää suomea, aksentilla tietysti. Minulle ulk. ei ole ongelma, kunhan ei ole mitään kulttuurikuiluja. En minä loputtomasti jaksa odottaa suomalaisten aloitteita, joita ei ikinä tule.
Sitä paitsi tuo ulk. tuomitseminen on ihan älytöntä. Yksilöitä kaikki ovat, sen luulisi olevan päivänselvää. Et sinäkään varmaan ilahtuisi, jos sinut lokeroidaan p*skak*sihousujuopoksi, koska sellaisia ne suomalaiset ovat ja piste. Minä olen odottanut ikuisuuden, että suomalaisten kanssa tapahtuisi jotain. Ei sitä päivää ikinä tule. Ihan liian ujoja ja epävarmoja kaikki. Paitsi ne itseään täynnä olevat, joille ei kelpaa muu kuin epäluonnollinen nainen, joka painaa 45 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten, että rahaa ei kannata lähetellä, tuolle "puoli-italiaanolle/puoli-turkkilaiselle" lentokapteenille, vai mikä lie viiden tähden kenraali onkaan sinulle tarinansa mukaan 😃
Vierailija kirjoitti:
Hlvetin puhelin. muotoa kik = muotoakin.
Ap
Älä syytä puhelinta jos et osaa kirjoittaa. Mun puhelin ei tuollaisia tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten, että rahaa ei kannata lähetellä, tuolle "puoli-italiaanolle/puoli-turkkilaiselle" lentokapteenille, vai mikä lie viiden tähden kenraali onkaan sinulle tarinansa mukaan 😃
Öööö? Minkä hiton tarinan?? XDDD ja miksi kukaan lähettelisi rahaa kenellekään? Ihan duunarityössä hän on, mutta tiedän hänen tinder-mätsimääränsä, joten en kerro sen tarkempia yksityiskohtia. Heistä todella moni on varmasti palstailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hlvetin puhelin. muotoa kik = muotoakin.
Ap
Älä syytä puhelinta jos et osaa kirjoittaa. Mun puhelin ei tuollaisia tee.
Okei, minun puhelimeni tekee. Oliko muuta?
Juu, on se kyllä jännä miten nuo afgaanit ym. hiekkamaista tulevat turbaanipäät tms. saavat suomalaisnaiset sekaisin. Sanotaan että ollaan mitä lie italialaisia taikka turkkilaisia, ja suomimuijaan uppoaa puheet aina vaan.
Kuinka monta miestä sulla on kierroksessa ap?
Hehkutit intialaista ja nyt....?
No mitä laitoit sille no pork-tyypille ruuaksi?