Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä joku haluaa satuttaa vauvaansa? Esim ravistelemalla?

Vierailija
23.09.2019 |

Silloin äiti ei tunne äidin rakkautta, ehkä hän ei ole itse saanut kokea äidin rakkautta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta miettiä omalle kohdallesi, että mikä voisi olla niin äärimmäistä että sekoaisit. Sinun kohdalla se olisi ehkä sota ja raakojen asioiden näkeminen ja kokeminen, perheesi ja ystäviesi menettäminen tai ties mitä kamalampaa, monta asiaa kerralla. Toisilla raja tulee vastaan nopeammin.

Vierailija
2/4 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan haluakaan, tai no, aniharva.

Joskus vaan ne rajat voi tulla vastaan, kun ei enää jaksa. Vaikkei saisikaan tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut synnytyksen jälkeisestä masennuksesta/psykoosista? Sain vaikean vauvan vaikeaan elämäntilanteeseen ja nukuin oikeasti kuukausia vain pari tuntia vuorokaudessa. En saanut hoitoapua mistään. Vauva itki kokoaja suoraa huutoa...rakastin vauvaa, mutta näin jatkuvasti unta , että pudotin sen lattiaan kesken huudon tai jätin yksin ja sitten juoksin junan alle tai hyppäsin parvekkeelta. Sitten unet muuttuivat hyvin eläviksi mielikuviksi/harhoiksi joita tuli ahdistavissa tilanteissa. Niiden aikana en tiennyt yhtään mitä oli tapahtunut. Sitten vasta tajusin, että on pakko mennä lääkäriin ja sain onneksi itseni kuntoon ennenkuin satutin vauvaa. Olisin uskoakseni voinut tehdä niin edes tajuamatta, että olen hereillä ja vauva on oikea. Normaalisti en satuta ketään ja olen oikein suojeleva äiti.

Vierailija
4/4 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin pahoinpidellyksi väärän sukupuolen takia. ”Isä” oli ja on ihmishirviö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi