Laadukas hieronta lahjaksi Tampereella
Kommentit (18)
https://hieroja-tampere.fi/ Riitta-Leena on oma vakkarini. Näppärä sijainti kun ihan keskustassa.
Tampereen urheiluhierontakoulu on ainakin edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Thaikkuhieronta vai normi?
Klassinen tai urheiluhieronta kokeneen ammattilaisen tekemänä hinnalla ei niin merkitystä laatu tärkeämpi.
Ammattilainen isolla A:lla, Jonna Määttälä.
Hänellä on monipuoliset hierontatekniikat joten saaavat lihasjumit kunnolla kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tai urheiluhieronta kokeneen ammattilaisen tekemänä hinnalla ei niin merkitystä laatu tärkeämpi.
Onko hierojan sukupuolella merkitystä? Vai sopiiko molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hierojan sukupuolella merkitystä? Vai sopiiko molemmat.
Miehelleni olen ostamassa lahjakorttia. Hän ei todellakaan mene kenenkään nuoren neidin lääpittäväksi minun rahoilla.
Lapinniemen kylpylä ja sieltä Jani. Hänellä kokemusta vuosia ja aina ollut tyytyväinen hierontaan.
Niko Marttiini jos hyvä urheiluhieroja on hakusessa. Kaverin löytää www.8aisti.com ja ymmärtää jotain myös urheilijan lihashuollosta.
Hanna Sandberg ja SUHK Tampere.
Aivan huippu tyyppi. Klassinen- sekä urheiluhieronta.
Ymmärtääkseni rautatienkadulla on Tampereen paikka. Itse kävin hänellä Espoon suunnalla.
https://proximafinland.fi/hieronta-tampere/
Hierontalahjakortit saa täältä helposti omaan tai lahjan saajan sähköpostiin. On nyös erittäin osaavaa henkilökuntaa! 👌
Vuoreksessa Hierojamme, se nainen on ihan paras kenellä ikinä käynyt ja oon kiertänyt kaikki kiropraktikon, osteopaatti, velhot ja muut hoitajat.
Vierailija wrote:
Ammattilainen isolla A:lla, Jonna Määttälä.
Hänellä on monipuoliset hierontatekniikat joten saaavat lihasjumit kunnolla kyytiä.
Testasin tämän Jonnan Määttälän hieronnan. Laatu ja hinta eivät kohdanneet. Kallis laatuun nähden
Suosittelen laajentamaan perspektiiviä. Helsingin Kalliossa on monta hierontapaikkaa.
Jos toivot miehellesi tarmokasta käsittelyä ja asiantuntevaa hierontaa, hankit hänelle menopaluulipun Helsinkiin. Kallion hierojat suosittelevat kahden tunnin tehokäsittelyä perjantai-iltana ja siihen jatkoksi naapurihuoneen yösijaa, niin että aamulla klo 9 voi lähteä takaisin rautatieasemalle ja sieltä vaikka takaisin Tampereelle.
Miehesi tulee varmasti jumivapaana takaisin. Suosittelen!
Jatkamo / Sonja Liuskanto, ihan huippu!