Elämä pilalla
Tuli sitten mokattua kunnolla. En tiedä miten tästä häpeästä pääsee...on se sitten yhtä helvettiä olla nainen. Tuntuu yli 40-vuotiaana olevan kaikki hormoonit ihan sekaisin.
Minulla perhe ja kaikki. Mutta vitja, että tuli juotua ja kaikki pilalla...
Kommentit (23)
Elämänsä voi pilata lopullisesti! Tyhmyys!
Ei hormonit tuota alkoholismiasi ole aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
höpsistä. Sinulla on darramorkkis.
menee ohi kyllä.
Noiden olojen takia itse lopetin juomisen kokonaan.
Sinä oot ihana!
Mutta oikeesti oon pilannu.. ja niinku toinen viesti kertoi niin TYHMYYS voi pilata...ja se minä oon, tyhmä😵💫
Vierailija kirjoitti:
Ei hormonit tuota alkoholismiasi ole aiheuttaneet.
No ei kyllä...
Laitat vielä mokasi juomisen piikkiin. Ei ole syy, eikä selitys. Kaiken hyvän menettää mokaamalla. On mahdollisuus selvittää mokansa, sen tulee yrittää tehdä mahdollisimman pian tekosi jälkeen. Aina se ei onnistu, anteeksi ei kaikkea voi saada. Tsemppiä!
No kerro nyt kun kerran aloitit. Me kuunnellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menee ohi kyllä.
Noiden olojen takia itse lopetin juomisen kokonaan.Sinä oot ihana!
Mutta oikeesti oon pilannu.. ja niinku toinen viesti kertoi niin TYHMYYS voi pilata...ja se minä oon, tyhmä😵💫
Niinhän se on, että kun tärkeän asian mokaa, on tyhmä. Taidat siis olla valitettavan tyhmä. Se toinen osapuoli ei sitä todennäköisestikään ole.
Jokohan se ois vihdoin myönnettävä ettet handlaa alkoholinkäyttöäsi? Älä selittele, uhriudu (on se vaikeaa olla nainen, "hormoonit") tai hae sääliä vaan ota vastuu ja tee jotain jotta et enää tuhoaisi muiden ja omaa elämääsi
Eli siis petit? Tuskin olet ainoa maailmassa
Kenellä vaan voi tulla kännupäissään kakka housuun Rotarien kokouksessa. No big deal.
Varmaan mies valittaa omista hormooneistaan. Kaikkia sitä kuulee ku vanhaksi ellää.
Hankala keskustella, kun aloituksessa ei varsinaisesti kerrottu mitä tapahtui...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mies valittaa omista hormooneistaan. Kaikkia sitä kuulee ku vanhaksi ellää.
Tulihan se sieltä! Odotinkin, koska mies se suurin syyllinen otetaan kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Kenellä vaan voi tulla kännupäissään kakka housuun Rotarien kokouksessa. No big deal.
Mitä tapahtuu rotarikokouksessa jää rotarikokoukseen.
Lohdutuksena kohtalontoverilta: toki maineensa voi menettää vain kerran mutta kun kunnia menee,maine kasvaa! N67
Kännipano ja nyt raskaana vieraalle?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan se ois vihdoin myönnettävä ettet handlaa alkoholinkäyttöäsi? Älä selittele, uhriudu (on se vaikeaa olla nainen, "hormoonit") tai hae sääliä vaan ota vastuu ja tee jotain jotta et enää tuhoaisi muiden ja omaa elämääsi
No kyllä! Oot ihan oikeessa! Elämä on ollut yhtä selviytymistä ja oravanpyörässä elämistä! Oon yrittäny katkasta sen, mutta ei onnistunu. Eikait sitä voi kun kattoo peiliin...sieltä se syyllinen löytyy😬
Vierailija kirjoitti:
Lohdutuksena kohtalontoverilta: toki maineensa voi menettää vain kerran mutta kun kunnia menee,maine kasvaa! N67
Kiitos💞
menee ohi kyllä.
Noiden olojen takia itse lopetin juomisen kokonaan.