Ajattele olet Tjäreborgin All-Inclusice matkalla Keniassa ja paluulentoa ei ole
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset näillä Tohmas-Cooc lennoilla matkustaa yleensä. Itse en ole kuullutkaan tällaisesta lentoyhtiöstä
Tjäreborgin matkustajat.
Olet ehkä niin nuori, että et tiedä Tjäreborgin toimineen meilläkin vuodesta 1966 ja se on Suomen kolmanneksi suurin matkanjärjestäjä. Ne, jotka ovat matkustaneet Tjäreborgilla, ovat näin ollen lentäneet Cookin koneilla. Cook on maailman vanhin lentoyhtiö ja se on saanut vertailuissa aina paremmat pisteet esim. Finnairiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Eipä lennon Nairobista Suomeen tarvitse kauhean kallis olla. Frankfurtin kautta pääsee varmasti alle tonnilla Helsinkiin.
Turkish lentää vielä edukkaammin Istanbulin tai Ankaran kautta.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset näillä Tohmas-Cooc lennoilla matkustaa yleensä. Itse en ole kuullutkaan tällaisesta lentoyhtiöstä
Britit. Se oli maailman vanhin matkatoimisto, perustettu 178 vuotta sitten.
Olen lentänyt Cookin lennoilla Englannista Lappiin lomalle.
Olisipa siistiä. Menisin Mobasaan biitsille. Kenia on ihan todella mahtava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kirjoittaa Tohmas Cooc? Maailman vanhin matkanjärjestäjä, etkä ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näemmä 600 000 ihmistä matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen loma on all-inclusice? Vain tjäreborilla?
All-inclusive sisältää samaan hintaan lennon, kälysen hotlan ja siellä paskaa ruokaa ja halpaa viinaa. Eli periaatteessa ylimääräistä rahaa ei tarvita mihinkään.
Emmä tota kysynyt.
No kysy sitten selvemmin.
No miksi sitä pitää tunkea itsensä joka paikkaan. Eikö ilmansaasteet nyt huoleta? Tampiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kirjoittaa Tohmas Cooc? Maailman vanhin matkanjärjestäjä, etkä ole kuullutkaan.
Olen asunut briteissä ja muistaakseni kerran käynyt tohmas coocissa ja se on ihan tavisten matkatoimisto. Ei tod. minkään fiinimmän väen vaikka olis milloin perustettu. Ei toki yhtä alaluokkainen kuin Thomson, millä nimellä TUI briteissä tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurraa. Toivottavasti jymäytetyt eivät lentele enää -ja ilmasto kiittää.
Tämä on ilon päivä!
Niinpä. Oikeastaan se, ettei ihmiset enää niin paljon lentele, oli yksi konkurssiin johtaneista syistä.
Ei vaan ihmiset lentelevät niin paljon, että varaavat matkansa itse eivätkä tarvitse enää matkanjärjestäjää.
Paluulento on ainakin minulla aina.
Vakuutus korvaa. Ei kannata lähteä pitkille reissuille, jos ei ole rahaa tarpeeksi.
Ajattele olet sumalainen etkä osaa kirjoittaa sumea. Mitä teet teetkö mitään.
Niinpä. Oikeastaan se, ettei ihmiset enää niin paljon lentele, oli yksi konkurssiin johtaneista syistä.