Kenen hallussa kotisi vara-avain on?
Tässä juuri olen muuttamassa pois lapsuudenkodista ja mietin kelle vara,avaimeni antaisin.
Kenellä on sinun kotisi vara-avain?
Kommentit (43)
Itse olen antanut läheisille vara-avaimen. Kuulin kyllä että ns "isännöistijä" oli antanut kopioita rivarin yleisavaimesta puolelle kylästä, joten ilmeisesti kaikki naapurini ja heidä sukulaisensa pystyvät käymään poissaollessani "kylässä".
Vierailija kirjoitti:
Hmm mitä mieltä olette. Haluaisin pikkuhiljaa päästä äitini vallan alta (ollaan nivouduttu vähän liian tiiviisti yhteen....) joten olisiko viisainta antaa avain jollekkin toiselle sukulaiselle?
T.ap
No jos sun äitisi on noin paha että ihan vallan alla olet, niin sitten varmaan jollekin muulle.
Mutta antaako ne sukulaiset sen äidille/kertoo siitä?
Kuusikymppisen tutun vara-avain on äidillään. Äiti paukkaa avaimella sisään jopa viikonloppuisin, kello yhdeksän jne. aamulla.
Siinä kun miettii mitä seuraisi jos olisi krapuloissaan (ei tietenkään saa ryypätä) tai nainen sängyssä :D
Ei tietenkään uskalla sanoa äidilleen mitään tai ottaa avainta pois.
Itse valitsisin ennemmin huoltoyhtiön ja laskun, jos minulla sellainen vaihtoehto olisi.
Vuokralaisella on oikeus saada kohtuullinen määrä lisäavaimia omalla kustannuksellaan.
Mitäs jos sun avaimet varastetaan, kyllähän ihmisen pitää kotiinsa päästä ennekuin saa uuden avaimen. Huoltoyhtiö avaa oven kerran, vara-avainta pidetään kotosalla tai jossain, mistä sen saa nopsaan käsiinsä.