Kenen hallussa kotisi vara-avain on?
Tässä juuri olen muuttamassa pois lapsuudenkodista ja mietin kelle vara,avaimeni antaisin.
Kenellä on sinun kotisi vara-avain?
Kommentit (43)
Naapurin mummolla ja papalla. Ovat aina kotona.
Tällä hetkellä ei kenelläkään. Anopilla oli edelliseen kotiin, joka alunperin oli vain miehen koti johon muutin. Se oli ärsyttävää enkä halua antaa sille enää avainta.
Loogisinta olisi antaa avain minun vanhemmilleni kun ovat aina kotona, mutta ollaan tyydytty tilanteeseen jossa vain huoltoyhtiö voi avata meille oven.
Mietitään uudestaan sitten kun lapset alkaa liikkua ulkona itsenäisesti.
Vara-avainta ei ole, mutta kuljetaan miehen ja pojan kanssa niin eri aikoihin, että käytännössä ihan myöhäistä iltaa ja yötä lukuunottamatta ollaan kaikki tahoillamme. Todennäköisyys että kaikilta unohtuu avain kotiin on aika pieni.
Mulla on omilla lapsilla avaimet tänne. Kaikilla kolmella.
Lisäksi on avain partsin vesiaukon lähettyvillä (eka kerros). Saan sen siitä sitten. Tosin en unohda avaimia koskaan, mutta ainahan on mahdollista, että laukku varastetaan tms.
Äitillä. Asuu muutaman kilsan päässä. Tarpeen myös siksi, että hakee välillä pienimmän hoidosta ja tulee tähän meille kun mä oon töissä.
Ei ole nyt ulkopuolisilla vara-avainta kun meillä vaihdettiin lukot ja saatiin vain kaksi avainta. Asutaan siis kahden miehen kanssa. Vara-avain olisi kyllä hyvä ja varmaan hankitaan se, maksaa 40e ja annetaan lähellä asuvalle ystävälle. Hänellä oli myös edellinen vara-avain.
En antaisi ikimaailmassa mun hulluille sukulaisille vara-avainta. Siksi vara-avain on mulla työpaikalla. Toki siellä varmassa tallessa.
Ihan hyviä annoitte luvattomille kulkijoille.
Etenkin maaseudulla avaimet ovat niin helposti löydettävissä kuin olla voi,
Ilmoitelkaa myös milloin lähdette syyslomalle, jemma-avaimelle varmasti löytyy käyttöä
monille.
iskä vaati saada vara-avaimeni yritettyäni itse_murhaa.
Veljellä koska se asuu alle kilometrin päässä eikä sillä ole mitään kiinnostusta käydä tonkimassa paikkoja kun en ole kotona.
Minulla on vara-avain työpaikalla, joka on kävelymatkan päässä ja johon pääsen sisälle 24/7.
Asun yksin, kaikki avaimet ovat minulla asunnossani. Jos jäisin lukkojen taakse (tapahtunut kerran) soittaisin huoltomiehelle ja maksaisin tietysti oven avaamisesta. En halua vaivata ketään tuttuja, lapsi asuu toisessa kaupungissa, kuten muukin suku.
Mulla on vain yksi avain.
Vuokrasopimukseen oli laitettu, että avaimia saa yhtä monta kuin on asujia kirjoilla.
Eli yksi.
Aviomiehellä (jep, ollaan naimisissa mutta ei asuta yhdessä). Kotoa muuttaessa vanhemmille jäi vara-avain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numerokoodilla lukittu avainsäilytysboksi suojaisassa ja huomaamattomassa paikassa piharakennuksen takaseinässä.
Olen harkinnut tuollaista, mutta eikös tuo ratkaisu ole aika riskialtis? Voro näkee heti, että jaahas tuossa olisi avain ja ottaa sitten vaikka koko laatikon mukaansa ja askartelee sen omassa loukossaan ajan kanssa auki. Tai kokeilee vain koodeja niin kauan kunnes tärppää. Tai särkee laatikon saman tien.
Eikö se ole vaan helpompaa jo särkeä ikkunat?
Omilla vanhemmilla, yhdellä naapurilla ja ex puolisolla (lasten takia)
Meillä ei ole edes olemassa avaimia etuoveen. Ei ole koskaan lukossa.