Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen hallussa kotisi vara-avain on?

Vierailija
23.09.2019 |

Tässä juuri olen muuttamassa pois lapsuudenkodista ja mietin kelle vara,avaimeni antaisin.

Kenellä on sinun kotisi vara-avain?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes olemassa avaimia etuoveen. Ei ole koskaan lukossa.

Vierailija
22/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mummolla ja papalla. Ovat aina kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei kenelläkään. Anopilla oli edelliseen kotiin, joka alunperin oli vain miehen koti johon muutin. Se oli ärsyttävää enkä halua antaa sille enää avainta.

Loogisinta olisi antaa avain minun vanhemmilleni kun ovat aina kotona, mutta ollaan tyydytty tilanteeseen jossa vain huoltoyhtiö voi avata meille oven.

Mietitään uudestaan sitten kun lapset alkaa liikkua ulkona itsenäisesti.

Vierailija
24/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara-avainta ei ole, mutta kuljetaan miehen ja pojan kanssa niin eri aikoihin, että käytännössä ihan myöhäistä iltaa ja yötä lukuunottamatta ollaan kaikki tahoillamme. Todennäköisyys että kaikilta unohtuu avain kotiin on aika pieni.

Vierailija
25/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omilla lapsilla avaimet tänne. Kaikilla kolmella. 

Lisäksi on avain partsin vesiaukon lähettyvillä (eka kerros). Saan sen siitä sitten. Tosin en unohda avaimia koskaan, mutta ainahan on mahdollista, että laukku varastetaan tms. 

Vierailija
26/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä. Asuu muutaman kilsan päässä. Tarpeen myös siksi, että hakee välillä pienimmän hoidosta ja tulee tähän meille kun mä oon töissä.

Vierailija
27/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt ulkopuolisilla vara-avainta kun meillä vaihdettiin lukot ja saatiin vain kaksi avainta. Asutaan siis kahden miehen kanssa. Vara-avain olisi kyllä hyvä ja varmaan hankitaan se, maksaa 40e ja annetaan lähellä asuvalle ystävälle. Hänellä oli myös edellinen vara-avain. 

Vierailija
28/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla. 

Vierailija
29/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi ikimaailmassa mun hulluille sukulaisille vara-avainta. Siksi vara-avain on mulla työpaikalla. Toki siellä varmassa tallessa.

Vierailija
30/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä annoitte luvattomille kulkijoille.

Etenkin maaseudulla avaimet ovat niin helposti löydettävissä kuin olla voi,

Ilmoitelkaa myös milloin lähdette syyslomalle, jemma-avaimelle varmasti löytyy käyttöä

monille.

Vierailija
31/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskä vaati saada vara-avaimeni yritettyäni itse_murhaa.

Vierailija
32/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisännällä

Vierailija
33/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla.

Vierailija
34/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljellä koska se asuu alle kilometrin päässä eikä sillä ole mitään kiinnostusta käydä tonkimassa paikkoja kun en ole kotona.

Vierailija
35/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vara-avain työpaikalla, joka on kävelymatkan päässä ja johon pääsen sisälle 24/7.

Vierailija
36/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, kaikki avaimet ovat minulla asunnossani. Jos jäisin lukkojen taakse (tapahtunut kerran) soittaisin huoltomiehelle ja maksaisin tietysti oven avaamisesta. En halua vaivata ketään tuttuja, lapsi asuu toisessa kaupungissa, kuten muukin suku.

Vierailija
37/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi avain.

Vuokrasopimukseen oli laitettu, että avaimia saa yhtä monta kuin on asujia kirjoilla.

Eli yksi.

Vierailija
38/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehellä (jep, ollaan naimisissa mutta ei asuta yhdessä). Kotoa muuttaessa vanhemmille jäi vara-avain.

Vierailija
39/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numerokoodilla lukittu avainsäilytysboksi suojaisassa ja huomaamattomassa paikassa piharakennuksen takaseinässä.

Olen harkinnut tuollaista, mutta eikös tuo ratkaisu ole aika riskialtis? Voro näkee heti, että jaahas tuossa olisi avain ja ottaa sitten vaikka koko laatikon mukaansa ja askartelee sen omassa loukossaan ajan kanssa auki. Tai kokeilee vain koodeja niin kauan kunnes tärppää. Tai särkee laatikon saman tien.

Eikö se ole vaan helpompaa jo särkeä ikkunat?

Vierailija
40/43 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla vanhemmilla, yhdellä naapurilla ja ex puolisolla (lasten takia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän