Äitini vihasi minua koko elämänsä ajan
Enkä tiedä, johtuiko se hänen mielenterveysongelmistaan. Olisiko hän ollut niin ilkeä minua kohtaan, jos hän olisi ollut terve?
Kommentit (10)
Ihmiset on epätäydellisiä. Jotkut vanhemmat ovat hirveitä koska vaan ovat. Ei ole sun vika, ole sä kunnon ihminen ja hyvä vanhempi jos saat lapsia. Katse eteenpäin, ansaitset kaikkea hyvää.
Samanlaisen äidin lapsena lähetän sulle suuren voimahalauksen mielessäni. Sä tulet selviytymään. Usko pois.
SINÄ et ole äitisi. Valitset omat polkusi.
Sinccis
Miksi trollaan aina Saara Aallosta? Onko minulla päässä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
No nytkö se kuoli?
Mun äitini on ollutjo 3v kuollut. En ole äitihullu. Hänellä oli ihan ok lapsuus minuun verrattuna.
Ei hän koko elämäänsä voinut sinua vihata, ei ennen kuin olit syntynyt. Mutta toivon, ettei hän sittenkään vihannut sinua koko teidän yhteisen elämänne ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän koko elämäänsä voinut sinua vihata, ei ennen kuin olit syntynyt. Mutta toivon, ettei hän sittenkään vihannut sinua koko teidän yhteisen elämänne ajan.
Olin vahinkolapsi. Hän mietti odotusaikana aborttia. Isäni, mummoni, tätini ja siskoni olisivat halunneet että se olisi tehty. Äiti ei siihen suostunut, kun luuli että saa pojan. Tuli kolmaskin tyttö.
Voit olla siitä varma, että se johtui hänen mielenterveydestään. Älä epäröi sitä hetkeäkään. Pääset elämässä eteenpäin, kun ymmärrät asian. Sairas ihminen ei toimi niin, kuin terve. On hyvä, että olet jo jollain tasolla sisäistänyt asian.
Tsemppistä sulle.