Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teillä on tjäreborgin matka Finnairin lennolla

Vierailija
23.09.2019 |

Onko matka silloin peruttu? Vai lähteekö Finnairin lennot? Tjäreborg on niin tukossa ettei sieltä saa vastauksia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Tjäreborgi on konkurssissa, ei sieltä liiku raha mihinkään suuntaan. Tjäreborg ei siis maksa Finnairille tilatusta lennosta penniäkään ja Finnair ei Tjäreborgin matkalaisille lennä. 

Niin, Tjäreborg ei ole konkurssissa.

Eikös Tjäreborgin lentojen rahaliikenne kulje Thomas Cookin kautta? Eli tuskin  Finnair ilmaiseksi lentää.

Vierailija
22/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä lennät perille, Tjäreborgin tekemä hotellivaraus ei ole enää voimassa. Kaikki tulevat hotellivaraukset peruttiin tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Brittiläinen matkatoimistoyhtiö Thomas Cook on ajautunut konkurssiin. Myös Suomessa Tjäreborgin kaikki maanantain lennot on peruttu".

Niin, Tjäreborgin lennot jotka siis lentää Thomas Cook. Finnairin lentoja ei ole peruttu.

Jos sulla on Tjären matka niin sun reissu peruuntunee vaikka Finnair lentääkin normaalisti. Comprende?

Tjäreborgin tiedotteesta:

"Tilanne ei vaikuta matkoihin, jotka on varattu reittilennoilla, esim. British Airwaysillä, Norwegianilla, Thai Airwaysillä jne."

niin. sanoivathan he perjantaina viimeksi että Thomas Cookin mahdollinen konkurssi ei vaikuta Tjäreborgiin.

Vierailija
24/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Tjäreborgi on konkurssissa, ei sieltä liiku raha mihinkään suuntaan. Tjäreborg ei siis maksa Finnairille tilatusta lennosta penniäkään ja Finnair ei Tjäreborgin matkalaisille lennä. 

Niin, Tjäreborg ei ole konkurssissa.

Eikös Tjäreborgin lentojen rahaliikenne kulje Thomas Cookin kautta? Eli tuskin  Finnair ilmaiseksi lentää.

Ei kulje. Tjäreborg on ihan oma yhtiönsä, toki kuuluu Thomas Cook -konserniin mutta kyllä yhtiö maksaa ihan omat laskunsa omilta tileiltään ilman että konserni niihin puuttuu.

Vierailija
25/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no Tjäreborg ei ole vielä konkurssissa, joten sinänsä turhaa spekulaatiota tämä.

Maksetaanko nuo lennot (siis Tjärelta Finskille) etukäteen? Luulisi, että Finski ottaa lomalennoistakin maksun etukäteen, eikä niin, että se ensin lentää ja sitten vasta perii rahat matkatoimistolta.

Vierailija
26/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo nyt, Tjäreborg ei ole konkurssissa, vain emoyhtiö TC meni konkkaan. Mutta mikä on Tjären tilanne muutaman päivän päästä, de on toinen juttu.

Vierailija
27/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Finskin lomalento Turkkiin tuloillaan - ja siis Tjäreborgin kautta ostettu.

Jos vaan lennolle päästään ja Turkin kamaralle laskeudutaan, niin se riittää. Hotellit voi hoitaa itse paikan päällä uudelleen.

Vierailija
28/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että myös Tjäreborg menee nyt konkkaan. 

Vierailija
29/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjareborg ei saa rahaa mistään sisään tässä tilanteessa ja korvauksia ym. tulee maksettavaksi. Eli mitäpä luulette että tuleeko konkurssi vaiko ei? Ihan sama minkä lentoyhtiön matka teillä on tjäreborgin kautta, mutta tuskinpa matkaa tulee.

Vierailija
30/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen että TUI ostaa Tjäreborgin ja sulauttaa omiin toimintoihin. YT:t ja puolelle kenkää kun ei tarvita päällekkäisiä toimintoja.

Vierailija
31/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen että TUI ostaa Tjäreborgin ja sulauttaa omiin toimintoihin. YT:t ja puolelle kenkää kun ei tarvita päällekkäisiä toimintoja.

Tuskin:

https://www.hs.fi/talous/art-2000006203029.html

Seura­matkajätti Tuin tulos romahti

Vierailija
32/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjäreborg menee myös konkurssiin ja matkat peruuntuvat. Rahoja voi hakea takaisin noin vuoden kuluttua.

Vierailija
33/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUI kaatuu seuraavaksi ja siitä sitten yksitellen. Hyvässä konkurssissa omistajataho voivat tienata hyvin.

Vierailija
34/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa matkanne perinteikkäästä ja turvallisesta matkatoimistosta. Esim. Suomen matkatoimisto.

Vierailija
35/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana osta. Tällä hetkellä Tjäreborgilla on omistajien kannalta taloudellisesti antaa mennä konkurssiin, niin varoja ei hassata korvauksiin ja imagon  sekä infran uudelleenrakentamiseen. Kuluttajien luottamus on mennyt. Tulee uudella nimellä aikanaan.

Vierailija
36/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin tjäreborgilta eikä hekään tiedä miten käy. Selviää muutamien päivien tai parin viikon päästä viimeistään.