Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkan kesto 45 minuuttia yhteen suuntaan, onko muita?

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis n. 50min. aikaa / suunta. Pohdituttaa... Pieni lapsi meillä on, eli olisin poissa n. 10h päivässä lapselta, mies tekee vuorotyötä, joten lapsi ei joutuisi jokapäivä hoitoon, vaan saisi veittää isän kanssa kotipäiviä. Ääääh... en mä tiedä.

Eli kiitos kokemuksia peliin!!!

Vierailija
2/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo vielä ajellut, toivottavasti alle tunnin silloin pääsee :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teen sika huonolla palkalla duunia johon oli aivan liian ylikoulutettu, mutta työmatkaan menee 2min.

Joten olen tyytyväinen. Rahaakin jää enemmän käteen, kun ei mene kaikki matkakuluihin....

Vierailija
4/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä onneksi pystyy kuljettaa aamulla hoitoon, ja itse haen iltapäivällä. Työpäivät eivät onneksi ole kuin 6 tuntisia (+kotona tehtävä suunnittelutyö). En kuitenkaan aio tätä työtä jatkaa kuijn sen ajan kuin on pakko. Toivottavasti myös lähempänä tulisi paikkoja auki.

Vierailija
5/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tunti/suunta työmatkoihin. Parissa kuukaudessa näin kuinka lapset kärsivät pitkien päiväkotipäivien takia, oli pakko irtisanoa itseni. Ajattele 100min päivässä, 2000min eli reilu 33h kuukaudessa kulutat elämääsi työmatkoihin, poissa lasten luota. 33h on paljon hereillä oloaikaa, melkein kaksi päivää.

Vierailija
6/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 1.5 tuntia autolla ajoa päivässä, nou tänks

Vierailija
7/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa oli 90 km, mutta suurin osa onneksi moottoritietä. Muutettiin lähemmäksi eli samaan kaupunkiin työpaikkani kanssa. Nyt matkaa on noin 13 km, mutta kun vien lapseni matkalla hoitoon niin koko rumbaan menee edelleen noin 45 min eli kilometrejä voitin vaan ei se ajassa tunnu.

Ennen ei tarvinnut ajaa kummankaan kaupungin keskustassa, mutta nyt asutaan ihan keskustassa eli ei ole kovin pikaista aamuisin, kun on ruuhkaa ja punaiset valot loistaa lähes joka risteyksessä. Mutta en halua muuttaa tämän lähemmäksi työpaikkaa, joten olen tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
8/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ajaa sen kylla vaan yleensa kerran viikossa, maanantai-aamuksi duuniin ja keskiviikko tai torstai-iltana kotiin

Vierailija
9/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sekä asunto että työpaikka ovat Helsingissä.

Vierailija
10/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaa menee päivästä ja kellonajasta riippuen 45min reiluun tuntiin. Onneksi olen vuorotöissä, joten ei tarvitse lapsia joka pv hoitoon viedä.

Hieman kyllästyttää jatkuvasti istua bussissa, kallistakin se on, joten työpaikka lähempää kotia on hakusessa. Mieluumin viettäisin bussissa kuluvan ajan lasteni kanssa.

Vierailija
11/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin matkaan menee 25-35 minuuttia, iltapäivällä ei tahdo 45 minuuttia riittää, perjantaisin olen onnellinen, jos ehdin tunnissa kotiin töistä. Ja minä pääsen töistä ennen pahinta ruuhkaa, mies ajaa samaa matkaa yli tunnin joka päivä.

Vierailija
12/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alle 20km. Asun Tampereella ja oon töissä toisella puolella kaupunkia. Bussiyhteydet vähän tökkii.. autolla pääsis vartissa.,mt mies tsrvii sen kun hänen työpaikalle ei pääse julkisilla.

Vierailija
13/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa huomata asuvansa kivan matkan päässä työpaikalta. Fillarilla pääsee viidessä minuutissa ja mies omalle työpaikalleen 10 minuutissa.

Vierailija
14/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 42km ja ei koskaan mee 30min kauempaa(hiljainen tie). No riippuu juuri jos on hiljainen tie eikä tarvii koko ajan ohitella, niin ei väsytä/rasita työmatka yhtään. ruuhkissa menee takuulla hermot....

rattoisaa ajaa...vakionopeuden säädin päälle ja aamukahvia juo koko matkan niin mikä mukavempaa.

Vierailija
15/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sekä itselläni että miehellä on 3km työhön ja sen hurautan autolla 5 minuutissa ja pyörällä ei paljoa kauempaa mene!

Vierailija
16/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa on n. 38 km pk- seudun länsipuolelta itäpuolelle. Bussilla ja metrolla kuljen. Toisaalta omalla autolla ei säästäisi kuin ehkä max 15 minuuttia suuntaansa ruuhkien takia (metro on tosi nopee).

Vierailija
17/17 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen juna+bussi-yhdistelmällä ja matkaan menee 45min-60min riippuen siitä miten vaihto sujuu. ja kyllä ryydyttää :(

haluaisin työpaikan polkupyörämatkan päästä ja kovasti suunnittelenkin työpaikan vaihtoa kunhan tästä hoitovapaalta pääsen takaisin työelämään.