Haluaisin panna kaikkia miehiä
Olen perheellinen kolmekymppinen naimisissa oleva nainen. Ennen kuin tapasin mieheni elin villiä sinkkuelämää. Nyt alkaa kaikki muut miehet taas himottaa. Tekisi mieli aloittaa suhde, vaikka tiedän että se on väärin...
Kommentit (57)
Kannattaisiko kuitenkin varovasti luodata puolison mielipiteitä?
Vaihtoehtojahan on, jos suhde sen kestää. Polyamoria, avoin suhde, parinvaihto.
Jos vastaus on tiukks ei niin joudut valitsemaan, hyvä suhde ja halujesi valjastaminen yhteisen seksin ja fantasioiden polttoaineeksi tai pettäminen, huono omatunto, puolison satuttaminen ja loukkaaminen ja mahdollisesti hyvän liiton loppu.
Voisi näistä ajatuksista mennä ammattilaisenkin kanssa juttelemaan.
Onko seksielämänne kiihkeää ja hyvää? Saatko kaikkea, mitä kaipaat? Auttaisiko uudet jutut seksssänne?
Kerro enemmän tuosta villistä sinkkuajasta.
Nussittiinko sua paljon? Otitko anaaliin? Nielitkö?
Mikä estää tekemästä kaikkea tätä miehesi kanssa, löytyykö muka miehiä jotka ei halua villiä ja estotonta seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tekemästä kaikkea tätä miehesi kanssa, löytyykö muka miehiä jotka ei halua villiä ja estotonta seksiä?
No löytyy!
Terkuin vastaavassa tilanteessa elävä n35. Kotona erittäin estoista ja laimeaa seksiä, harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No löytyy!
Terkuin vastaavassa tilanteessa elävä n35. Kotona erittäin estoista ja laimeaa seksiä, harvoin.
Ikävä kuulla! Mutta toisaalta huojennuttaa, että en ole ainoa tässä tilanteessa oleva. En ymmärrä mikä miehelleni on tullut, meillä oli ennen upeaa seksiä, mutta nykyään tuntuu, että seksiä on vain todella harvoin ja silloinkin se on aina samanlaista. En edes tiedä, miten tästä asiasta puhuisi, kun en halua että siitä tulee ongelma, ja se vähäinenkin seksi häviäisi kokonaan.. Ahdistaa!
AP
Eli ongelma saattaa olla siinä, ettet kotona saa mitä haluat ja tarvit. 🤔
N50+ kirjoitti:
Tämä se taitaa olla ongelman ydin. Tuntuu niin itsekkäältä, että vaikka meillä on lapsia ja kaikki asiat hyvin, niin näen ongelman tällaisessa omaan mielihyvään liittyvässä asiassa.. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kun meillä on kaksi lasta ja rakastan miestäni, meillä on hyvää seksiä mutta alan olemaan sitä mieltä, ettei ihmistä ole oikeasti luotu olemaan vain yhden ihmisen kanssa. Tiedän ettei mieheni haluaisi avointa suhdetta, enkä halua lopettaa tätä kaikkea hyvää mitä meillä on..
Ap
Ja siksi suunnittelet pettämistä? Mitä luulet haluaisiko miehesi sitä?
On jo aika paksua, että perustelet pettämistä sillä, että toinen halua avointa suhdetta. Ihan oikein toisen parasta ajattelet..
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Tämä se taitaa olla ongelman ydin. Tuntuu niin itsekkäältä, että vaikka meillä on lapsia ja kaikki asiat hyvin, niin näen ongelman tällaisessa omaan mielihyvään liittyvässä asiassa.. :(
Ap
Ehkä se on itsekästäkin, mutta minusta hyvin inhimillistä haluta mielihyvää.
Jos nyt yhtään kunnioitat miestäsi, niin yrität ratkoa tuota suhteenne seksiongelmaa etkä suunnittele pettämistä. Aihe ei ole helppo, mutta se on teidän molempien parhaaksi. Jos tuntuu, ettet itse mitenkään uskalla, niin menkää pariterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen kaunis ja saan huomiota kun käyn ulkona kavereiden kanssa. En olisi ikinä uskonut itsestäni tällaista, mutta jotenkin kun ollaan pian oltu 10 vuotta yhdessä niin alan kaipaamaan myös muiden miesten huomiota.
AP
Joko oot käyny vieraissa tai saanut useaa vierasta kerralla? Oletko ottanu miehelle puheeksi sen että vieras mies hoitaisi sut eka ja sen jälkeen hän pääsis jälkiliukkaille??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muiden miesten huomio kiinnostaa niin paljon että haluat ryhtyä oikeasti toimiin, niin lopeta suhde nykyisen miehesi kanssa tai sovi avoimesta suhteesta.
Muuten olet halveksittava ihminen. Et pelkästään tee väärää tekoa, vaan teet samalla myös itsestäsi huonomman yksilön, vähennät ihmisarvoasi.
Tiedän tämän täysin. Ja en olisi ennen uskonut ikinä, että päätyisin tähän tilanteeseen. Olen ollut juuri sellainen uskollinen ja ihana vaimo, joka puhuu hyvää miehestään, ottaa suihin ja leipoo miehelle toisinaan jotain herkkuja. Ällöttää, että ajattelen tällaisia. Mutta ei hitto kun niitä komeita miehiä vaan riittää ja haluaisin sänkyyn jokaisen kanssa.
Ap
Toivotaan siis, että tuo on vain jokin ohimenevä vaihe. Itse sairastin masennusta vuosia sitten ja kun seinät tuntuivat kaatuvan päälle ja voin huonosti, niin toistelin vain itselleni, että tämä menee kyllä ohi. Ja niin se lopulta menikin. Ehkä se auttaa, jos pystyt ajattelemaan himojasi ikään kuin hankalana vuodenaikana tai myrskynä, se kestää aikansa mutta menee ohi, täytyy vain jaksaa kärvistellä se läpi niin sitten asiat ovat taas hyvin.
Entäs se kun mies haluaa ja himoaa muita vieraita viehättäviä ihania naisia?? Se on varmaan kans ok himo kuten aplla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen kaunis ja saan huomiota kun käyn ulkona kavereiden kanssa. En olisi ikinä uskonut itsestäni tällaista, mutta jotenkin kun ollaan pian oltu 10 vuotta yhdessä niin alan kaipaamaan myös muiden miesten huomiota.
AP
Joko oot käyny vieraissa tai saanut useaa vierasta kerralla? Oletko ottanu miehelle puheeksi sen että vieras mies hoitaisi sut eka ja sen jälkeen hän pääsis jälkiliukkaille??
Täällä on jollain ongelma niin pertit, 57 v, rupeaa fantasioimaan vaahto suupielissä. Ällöttävää.
Nyt EI ollut puhe siitä, että ap:llä ja hänen miehellään on niian vähän tauteja ja tarvisi päästää vieraita painamaan ap:tä paljaalla ja ap:n mies siihen perään ottamaan tartunnat. YÖK.
olen mies. kukaan ei halua panna minua. ergo et ainakaan kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Millä sä panet niitä?
Pillulla varmaan. Myös suu ja peppu ovat optinaalisia tähän. Miehet antaa aika helposti kyrpäänsä (tai suutansa) naisten pantavaksi, ja se on hieno juttu.
Kyllähän se intohimo laimenee tai siinä voi olla erilaisia kausia, jolloin ei niin haluta. Itse olen ollut koko elämäni suhteissa, joissa en ole ollut tyytyväinen seksielämääni, mutta toisen vuoksi yrittänyt. Toinen on ollut muutenkin tärkeä kuin seksin vuoksi. Siinä tämä ongelma on. Ei ole helppoa lähteä suhteesta, mutta ei ole oikein hyvä siinäkään.
Ei kaikki miehet ole homoja joita pannaan,mutta jos oletkin nainen,niin kertaus on opintojen äiti.Naiset ei pane mitään,vaan naisia pannaan.
Vierailija kirjoitti:
No kun meillä on kaksi lasta ja rakastan miestäni, meillä on hyvää seksiä mutta alan olemaan sitä mieltä, ettei ihmistä ole oikeasti luotu olemaan vain yhden ihmisen kanssa. Tiedän ettei mieheni haluaisi avointa suhdetta, enkä halua lopettaa tätä kaikkea hyvää mitä meillä on..
Ap
Ihmistä ei ole luotu yhtään mihinkään. Jos koet, että sulla on tarve nussia muitakin miehiä kuin kumppaniasi ja tiedät, että hänelle moinen järjestely ei sovi, ota ero.
Et voi itsekkäästi roikottaa miestäsi suhteessa koska et halua luopua siitä mitä teillä on, jos kerran miehesi ei sinulle yksinään riitä. Suorastaan sikamaista antaa elää toisen luulossa, että kaikki on ihan okei.
Ap kaipaa huomiota kaikilta miehiltä. Näin vanhempana naisena voin todeta sinulla olevan kaksi vaihtoehtoa. Joko haet huomiosi tai kasvat ihmisenä. Jälkimmäinen ei ole helppoin tie. Tulee myös aika jolloin et saa haluamaasi huomiota ja se on silloin pakolla opittava, tai katkeruus perii.
AP? Voisi myös olla joulupukki. Pukki.