Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin panna kaikkia miehiä

Vierailija
23.09.2019 |

Olen perheellinen kolmekymppinen naimisissa oleva nainen. Ennen kuin tapasin mieheni elin villiä sinkkuelämää. Nyt alkaa kaikki muut miehet taas himottaa. Tekisi mieli aloittaa suhde, vaikka tiedän että se on väärin...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että pidät tuhmia ajatuksia ja antaudut tosi miehelle antautumalla kokonaan isokullisen työntää vaginaasi syvillä työnnäillä kuumaa spermaa sisälle vaginaasi jotta voit olla ennen näkemättömän iloinen ja olla iloisia asiasta miehesi kanssa ja hymyillä enemmän aamuisin kahvin äärellä.

Viikonloppuisin tosi mies voi isolla kullilla antaa sitä nautintoa ja iloa vaginallesi mitä kaipaat nuoruus vuosista hyvästä seksistä iso kullisen miehen kanssa.

Isokullinen on adjektiivi, eli kirjoitetaan yhteen. Vastaa kysymykseen millainen. Iso vehje on tärkeätä monelle naiselle. Heti ensimmäisenä katse osuu kulliin, kun riisutaan alkkarit. Muutama runkkaus liike ja vehje alkaa paisumaan.

Vierailija
42/57 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kaipaa huomiota kaikilta miehiltä. Näin vanhempana naisena voin todeta sinulla olevan kaksi vaihtoehtoa. Joko haet huomiosi tai kasvat ihmisenä. Jälkimmäinen ei ole helppoin tie. Tulee myös aika jolloin et saa haluamaasi huomiota ja se on silloin pakolla opittava, tai katkeruus perii.

Siinä vasta kasvaakin ihmisenä,jos jättää perheensä, naiskentelee ympäriinsä puoli vuotta, jonka jälkeen iskee hirveä katumus, ja vanhaan haikailu. Sitä nyt ei vaan sitten saa takaisin. Näin tulisi todennäköisesti käymään. Miehesi kyllä ansaitsee parempaa, kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Maailma on niin täynnä ihania miehiä. Pahinta on, että en edes huomaa flirttailevani työpaikan miehille, mutta tuntuu ihan siltä, kuin kaikki katsoisivat minua sillä silmällä. Miehiä pyörii ympärilläni niin paljon, että en tiedä, onko tämä enää normaalia. Lisäksi he ihan selvästi kilpailevat huomiostani.

Vierailija
44/57 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun meillä on kaksi lasta ja rakastan miestäni, meillä on hyvää seksiä mutta alan olemaan sitä mieltä, ettei ihmistä ole oikeasti luotu olemaan vain yhden ihmisen kanssa. Tiedän ettei mieheni haluaisi avointa suhdetta, enkä halua lopettaa tätä kaikkea hyvää mitä meillä on..

Ap

Sama tilanne.. ikä ja lapset täsmää myös. Olen laittanut ikäkriisin piikkiin tämän olon. Ihminen elää ns. seitsemän vuoden sykleissä ja haluaa uudistua. Mitä teet työksesi, voisiko tätä energiaa käyttää esim töissä kehitykseen?

Ah miten helpottavaa kuulla tällainen kommentti. Olin jo luullut että olen sekoamassa. Ja siis en haluaisi ns. uusiperhettä, haluaisin vain tuntea sen saman himon liekin mitä parikymppisenä. Työelämässä en valitettavasti kykene niin erityisesti itseäni kehittämään, työni on melko "tylsää". Tämä olo pahenee aina kun olen muiden miesten kanssa tekemisissä esim. asiakaspalvelutilanteissa/baarissa/kavereiden luona, sillä huomaan että se flirttailevat minulle estoitta. En todellakaan haluaisi pettää miestäni, mutta haluaisin vain jotain vielä enemmän..

Ap

Varo mitä toivot. Hinta voi yllättää sinut.

Vierailija
45/57 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kaikkia miehiä, kunnes vastaan tulee näitä 10-12/3-4 miehiä. Siihen se loppuu.

m48

Vierailija
46/57 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kaipaa huomiota kaikilta miehiltä. Näin vanhempana naisena voin todeta sinulla olevan kaksi vaihtoehtoa. Joko haet huomiosi tai kasvat ihmisenä. Jälkimmäinen ei ole helppoin tie. Tulee myös aika jolloin et saa haluamaasi huomiota ja se on silloin pakolla opittava, tai katkeruus perii.

Siinä vasta kasvaakin ihmisenä,jos jättää perheensä, naiskentelee ympäriinsä puoli vuotta, jonka jälkeen iskee hirveä katumus, ja vanhaan haikailu. Sitä nyt ei vaan sitten saa takaisin. Näin tulisi todennäköisesti käymään. Miehesi kyllä ansaitsee parempaa, kuin sinä.

Se on mahdollista. Tässä joko oppii myöntämään virheensä tai katkeroituu. Virhe on kuitenkin niin suuri, että sellaisen kanssa on vaikea elää. Vanhemmiten oppii tuntemaan itsensä, eikä ole tarvetta juosta materian tai jokaisen uroon perässä, vaan se tyytyväisyys lähteekin sieltä itsestä, ihan pienistä asioista. Minun ei tarvitse olla se päätön kana ja huutaa kuorossa että musta tuntuu! Itse opin tämän jossain neljänkymmenen korvilla ja toivon että olisin oppinut aikaisemmin. Omia tunteita pitää kyseenalaistaa, ne useinmiten valehtelevat.

Vierailija
47/57 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on positiivinen uutinen valtaosalle miehistä. Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta!

Vierailija
48/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa panna jokaista kaunista naista. Se on tosiasia. Miksei nainen voisi haluta panna jokaisen komean miehen kanssa. Lihaksikas komea uros on haluttava. Jokainen nainen sen tietää. Sama asia miehillä kuin naisilla onko halujensa vietävissä.

Vierailija
49/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tyttöjen kesken risteilylle, ota hieman alkoholia estojen poistamiseksi ja villiinny.

Vierailija
50/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen tiukkapipoisia ja moralisoivia kommentteja. Minusta AP olet ihanan kiihkeältä kuulostava nainen. On normaalia ihastua muihinkin kuin vain omaan puolisoonsa. Jotka muuta väittävät, valehtelevat. Olen myös miettinyt, että se lempeän ja rakastavan ihmisen merkki, joka kokee laajasti ihastumista ja seksuaalista halua.

Vierailija
51/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni olen kaunis ja saan huomiota kun käyn ulkona kavereiden kanssa. En olisi ikinä uskonut itsestäni tällaista, mutta jotenkin kun ollaan pian oltu 10 vuotta yhdessä niin alan kaipaamaan myös muiden miesten huomiota.

AP

Helppo uskoa, juuri tämän vuoksi miehet varovat villiä sinkkuelämää eläneitä naisia.

Vierailija
52/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo nähnyt mua. Et taatusti haluaisi.

T. Ruma aviomies 40v

Vierailija
53/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kaikkia miehiä, kunnes vastaan tulee näitä 10-12/3-4 miehiä. Siihen se loppuu.

m48

Onko ne 10 - 12 tunnin työpäiviä tekeviä 3 - 4 lapsen isejä, vai mitä?

Vierailija
54/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista saarnaamista täällä ihan asialliseen kysymykseen. Mikä teillä on niin paha olla ja pelottaa että joku vie sen oman ukon siitä sohvalta haisemasta.

Vierailija
55/57 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuuteen liittyvät traumat on vakava asia ap.

Vierailija
56/57 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aivan turhamaista. Miksi helkutissa sait päähäsi että kerrot tämän valitettavan turhan asian muille?

Miksi. Jotaihulluuttaehkä varmasti tai tiedätkö sinä?

Lue mun huulilta: niin turhamaista unelmoida turhia, niin vain on!

Vierailija
57/57 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap hieman yli 40-vuotias? Saattaa olla ihan vain hormonaalinen vaihe. Keho menee vähän turbolle, kunnes vaihdevuodet alkavat muutaman vuoden kuluttua. Keholla vähän niin kuin vika vaihe saada vielä lapsia. 

Aika jyrkästi täälläkin tuomitaan. Ap ei ole pettänyt ketään, eikä edennyt lähellekkään pettämistä. Kaikki tunteet ja ajatukset on ihan ok. Niitä tulee ja menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä