Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL
Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.
Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.
Kommentit (385)
Huvittaa suuresti jengin kommentit täällä, että perskules ku eivät pudota vahvimpia Viiviä ja Kaita pois. Kun Sieppi oli kuvioissa mukana ja yritti masinoida porukkaa pudottamaan nimenomaan vahvimmat pois, niin kommentoijat kyllä torppas kaikki Siepin juonittelut, koska se on se inhottu Sieppi. Nyt sitten voidaan hyvin huomata, että Sara oli täysin oikeassa ku "suuttuneena" ihmetteli porukkaa, kun eivät pudota nimenomaan vahvimpia pois....
Kommentoijilla niin vankkumaton inho joitain tyyppejä kohtaan (tässä ohjelmassa Sieppi) ettei hyväksytä mitään heidän puheita tai toimia, olisi ne sitten, kuinka järkeviä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Että semmonen jakso.
Nyt Nora myönsi, että olisi pitänyt äänestää Kai ulos aikaisemmin. Ai jaa, kappas ja ohhoh, olisiko pitänyt niin?
No kuka tippu?!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmonen jakso.
Nyt Nora myönsi, että olisi pitänyt äänestää Kai ulos aikaisemmin. Ai jaa, kappas ja ohhoh, olisiko pitänyt niin?No kuka tippu?!.
Anu.
Mitä tohon Saraan tulee, niin itse ainakin pidin hänestä ja olisin toivonut että jatkaisi, mutta noi vtun Kain lampaat äänesti ulos.
Kai ei tule ikinä voittamaan kilpailua, neljä tuomariston jäsentä ilmeellä jo kertoivat sen. Että ihan sama vaikka finaalin pääsisikin.
Seuraavaksi nuo aivopestyt hyödylliset idiootit pelaa ulos Tainan ja sitten Juhanin ja sitten on kolme enää jäljellä.
Jos Kaista, Viivistä ja Norasta pitää valita niin varmaan Viivi sitten.
Tai ihan sama siinä kun suosikit Sara, Anu ja Juhani on ulkona.
Mä en myöskään enää usko että Kai voittaa, vaikaa meneekin finaaliin. Sen verran ponnekkaasti taas tuomariston tytö puistelivat päätään Kaille. Onneksi he voivat jutella tuolla keskenään tilanteesta ja varmasti puhuvatkin.
Ehkä Viivi voittaa. Kaikista jäljellä olevista mieluiten hän.
Noora kilahtaa ja vollaa nuotiolla ja syyttää muita pelaamisesta kun äänestivät ystävänsä Kasperin pois. "Mä en osaa pelata näin likaista peliä." Etpä! EI sitä oo tähän mennessä häirinnyt äänestellä muiden kavereita ulos ja pelata oman liittouman pussiin. Nyt osu omaan nilkkaan niin on heti toinen ääni kellossa. Mutta hyvä että tajuaa Kai kovuuden, se vaan että taitaa olla vähän myöhäistä. Tosin Noora laskelmoi ja lujaa, että kukaan pudonneista ei tuu äänestää Kaitsua ja petas leirinuotiolla puheillaan naisille (itselleen ja Viiville) ääniä, jos ovat finaalissa Kaita vastaan.
Outoa kyllä, olen jotenki alkanut tykkäämään Kaista enemmän ihan viimesien jaksojen aikaan. Vaikka vähän ylimielinen peli äkkiä ärsyttääkin, jotenki pakko ihailla hänen ihmistuntemus taitoja, ja miten käyttää niitä hyväksi.
Ja mä en nää, et Kai ois tehnyt mitään niin törkeetä tai kamalaa tuolla saarella että sitä pitäis vihata.
Kai pelaa kovaa, ja sen on pakko pelata että on päässyt edes näin pitkälle. Finaalia Kai ei varmasti tule voittamaan, mutta paikka finaalissa olisi ihan ansaittua mun mielestä.
Hän on käyttänyt omia vahvuuksiaan hyväksi; on ystävällinen ja auttaa muita sekä hyvä puhumaan. Sen takana vaan pelaa kovaa.
Tuntu jopa vähä pahalta tippuneiden joukkolynkkays siellä resortilla: "no me ei kyllä haluta Kaita edes tänne resorttiin!"
Ihan kiva jakso noin muuten, se muistipeli kisa oli mukavan erilainen. Harmi että Anu tippu, myös siitä tuli yksi suosikkini lippua kohden. Varsinkin hänen kommentit :D
Mua jaksaa huvittaa tuo juryn nillitys ja katkeruus kausi toisensa jälkeen 😃
Vierailija kirjoitti:
Outoa kyllä, olen jotenki alkanut tykkäämään Kaista enemmän ihan viimesien jaksojen aikaan. Vaikka vähän ylimielinen peli äkkiä ärsyttääkin, jotenki pakko ihailla hänen ihmistuntemus taitoja, ja miten käyttää niitä hyväksi.
Ja mä en nää, et Kai ois tehnyt mitään niin törkeetä tai kamalaa tuolla saarella että sitä pitäis vihata.
Kai pelaa kovaa, ja sen on pakko pelata että on päässyt edes näin pitkälle. Finaalia Kai ei varmasti tule voittamaan, mutta paikka finaalissa olisi ihan ansaittua mun mielestä.
Hän on käyttänyt omia vahvuuksiaan hyväksi; on ystävällinen ja auttaa muita sekä hyvä puhumaan. Sen takana vaan pelaa kovaa.
Tuntu jopa vähä pahalta tippuneiden joukkolynkkays siellä resortilla: "no me ei kyllä haluta Kaita edes tänne resorttiin!"Ihan kiva jakso noin muuten, se muistipeli kisa oli mukavan erilainen. Harmi että Anu tippu, myös siitä tuli yksi suosikkini lippua kohden. Varsinkin hänen kommentit :D
Mun mielestä Kai on taas pelannut aika suoraviivaisesti ja avoimin kortin. En aikakaan muista, että hän olisi missään vaiheessa harkinnut äänestävänsä ulos esim. Viiviä?
Ja Kasperinkin pudotusta aikoi suunnittelemaan siinä vaiheessa, kun kuuli että Kasperi oli juonimassa Viiviä ulos ja sitä kautta tietysti myös Kaita.
Mua myös ärsyttää, kun lopputuomariston naiset on sellaisia, ettei voi äänestää voittajaksi oikeasti hyvää pelaajaa vain oman katkeruutensa vuoksi. Mieluiten antaa voiton jollekin hangaroundille, joka ei välttämättä ole tehnyt tikkua ristiin minkään eteen. Niin käy varmasti nytkin.
Ehkä siksi toivoisin, että finaalissa todella olisi Anun putoamisen jälkeen Kai ja Viivi, jotka ovat kumpikin pelanneet ja pärjänneet kisoissa. Olisi kamalaa, jos siellä olisi vaikkapa Nora tai Juhani, jotka eivät ole tehneet muuta kuin kierineet kuninkaallisten kuslammikoissa voitonhajun toivossa.
Nyt on aika selvää että Kai voittaa. Niin tai näin en usko että tuomaristo kääntyy enää tässä vaiheessa Kaita vastaan. Kai voi nyt vaan valita viekö 3 parhaan joukkoon Viivin ja Noran vai Juhanin ja Tainan tai jotain muuta. Itse veikkaan, että Taina lähtee pian. Juhani ja Nora ei ainakaan ole uhkia finaalissa, enkä usko että Viivikään. En myös usko että Kai itse haluaa Noraa finaaliin, koska ei varmaan halua niin epäreilulta vaikuttaa.
Onneksi Anu tippui. Sitä olen odottanut. Nyt kun Taina ja Juhani vielä putoaisi. Kiva jos tavikset voittaa julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös ärsyttää, kun lopputuomariston naiset on sellaisia, ettei voi äänestää voittajaksi oikeasti hyvää pelaajaa vain oman katkeruutensa vuoksi. Mieluiten antaa voiton jollekin hangaroundille, joka ei välttämättä ole tehnyt tikkua ristiin minkään eteen. Niin käy varmasti nytkin.
Ehkä siksi toivoisin, että finaalissa todella olisi Anun putoamisen jälkeen Kai ja Viivi, jotka ovat kumpikin pelanneet ja pärjänneet kisoissa. Olisi kamalaa, jos siellä olisi vaikkapa Nora tai Juhani, jotka eivät ole tehneet muuta kuin kierineet kuninkaallisten kuslammikoissa voitonhajun toivossa.
Perässä hiihtely on tunnetusti hyvä taktiikka selviytyjissä, jos sillä sää tuomariston äänet puolelleen niin taktiikka on ollut oikea juuri tänä kautena näiden kilpailijoiden kanssa.
Vaikka omasta mielestäni selviytyjät kuuluisi voittaa se joka pärjää ja uskaltaa tehdä liikkeitä, ei se selviytyjissä aina mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika selvää että Kai voittaa. Niin tai näin en usko että tuomaristo kääntyy enää tässä vaiheessa Kaita vastaan. Kai voi nyt vaan valita viekö 3 parhaan joukkoon Viivin ja Noran vai Juhanin ja Tainan tai jotain muuta. Itse veikkaan, että Taina lähtee pian. Juhani ja Nora ei ainakaan ole uhkia finaalissa, enkä usko että Viivikään. En myös usko että Kai itse haluaa Noraa finaaliin, koska ei varmaan halua niin epäreilulta vaikuttaa.
Jos olet yhtään extraa katsonut, niin siellä on kyllä tuotu hyvin jyrkästi ilmi että eivät aijo Kaita äänestää. Sara ja nyt vielä varmasti Kasperkin masinoi muutkin niin vahvasti Kaita vastaan, sanoivat että soisivat voiton ihan kelle tahansa muulle kuin Kaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yhtään extraa katsonut, niin siellä on kyllä tuotu hyvin jyrkästi ilmi että eivät aijo Kaita äänestää. Sara ja nyt vielä varmasti Kasperkin masinoi muutkin niin vahvasti Kaita vastaan, sanoivat että soisivat voiton ihan kelle tahansa muulle kuin Kaille.
Kukaan noista tuomariston jäsenistä ei aio antaa Kain voittaa. On se jo käynyt selväksi, näkevät pelin nyt kirkkaasti.
Nora pisti hienosti Kaille jauhot suuhun heimoneuvostossa :)
Upeaa. Nora on selvästi ihminen, joka luottamuksen mennessä ei tyydy vain kärsimään vaan myös kuittailee. Hienoa, että lammasmaisesta sätkynukesta kuoriutui vittumainen akka.
Ja jos oikeasti on totta, mitä Anu sanoi Extrassa, että Kai olisi käyttänyt aikaa Viivin ja Noran pehmittämiseen äänestykseen jälkeen uimarannalla (pälinä vaan kuului 😂😂😂), eikä Nora siltikään suostu luottamaan Kaihin, niin kyllä se peli alkaa olla pelattu.
Mutta katsotaan. Toivottavasti joku muu kuin Kai voittaa ensi jaksossa koskemattomuuden ja aukeaa taas rako tiputtaa Kai. Nora jo ehdotti Viiville Kain tiputtamista mutta Viivi ei suostu.
Muille varmaan sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan noista tuomariston jäsenistä ei aio antaa Kain voittaa. On se jo käynyt selväksi, näkevät pelin nyt kirkkaasti.
Upeaa. Nora on selvästi ihminen, joka luottamuksen mennessä ei tyydy vain kärsimään vaan myös kuittailee. Hienoa, että lammasmaisesta sätkynukesta kuoriutui vittumainen akka.Ja jos oikeasti on totta, mitä Anu sanoi Extrassa, että Kai olisi käyttänyt aikaa Viivin ja Noran pehmittämiseen äänestykseen jälkeen uimarannalla (pälinä vaan kuului 😂😂😂), eikä Nora siltikään suostu luottamaan Kaihin, niin kyllä se peli alkaa olla pelattu.
Mutta katsotaan. Toivottavasti joku muu kuin Kai voittaa ensi jaksossa koskemattomuuden ja aukeaa taas rako tiputtaa Kai. Nora jo ehdotti Viiville Kain tiputtamista mutta Viivi ei suostu.
Muille varmaan sopii.
Ei Taina lähtisi pudottamaan Kaita, tietää voittavansa hänet finaaliäänestyksessä. Ja tuskin Juhanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa. Nora on selvästi ihminen, joka luottamuksen mennessä ei tyydy vain kärsimään vaan myös kuittailee. Hienoa, että lammasmaisesta sätkynukesta kuoriutui vittumainen akka.Ja jos oikeasti on totta, mitä Anu sanoi Extrassa, että Kai olisi käyttänyt aikaa Viivin ja Noran pehmittämiseen äänestykseen jälkeen uimarannalla (pälinä vaan kuului 😂😂😂), eikä Nora siltikään suostu luottamaan Kaihin, niin kyllä se peli alkaa olla pelattu.
Muille varmaan sopii.Ei Taina lähtisi pudottamaan Kaita, tietää voittavansa hänet finaaliäänestyksessä. Ja tuskin Juhanikaan.
No sitten tippuu Taina, Nora tai Juhani.
Viivi ei äänestä Kaita ja tekee niinkuin Kai sanoo. Mutta jos nuo muut tekevät liittouman ja päättävät tiputtaa jonkun, niin se onnistuu. Kolme kahta vastaan.
Mitä ihmettä Kaitsu teki noille mimmeille, et sai noinkin paljon lepyteltyä??
Nora nyt toki edelleen jonkinverran vihainen, mutta seki oli kyllä niin raivona heimoneuvoston jälkeen, et ajattelin että tuosta ei kyllä ole enää minkäänlaista paluuta samaan liittoon. Ja Viivihän oli taas jälleen vain iloinen ku Kai voitti koskemattomuuden jne. Muutenki näytti että juttu oli aikalailla käsitelty.
Nyt olen kaiken nähnyt.
Kai aivopesee ihmisiä ja siksi kukaan ei halua häntä äänestää, hyvää peliä Kailta.
Toi on sitä selviytyjät peliä, niin kuin Anu toivoi.
Sinne on tultu selviytymään, psykologinen peli on sallittu, ei hankkiman kamuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Kaitsu teki noille mimmeille, et sai noinkin paljon lepyteltyä??
Nora nyt toki edelleen jonkinverran vihainen, mutta seki oli kyllä niin raivona heimoneuvoston jälkeen, et ajattelin että tuosta ei kyllä ole enää minkäänlaista paluuta samaan liittoon. Ja Viivihän oli taas jälleen vain iloinen ku Kai voitti koskemattomuuden jne. Muutenki näytti että juttu oli aikalailla käsitelty.
Kai ja Viivi varmaan yöllä harrastavat huulihölkkää.
Että semmonen jakso.
Nyt Nora myönsi, että olisi pitänyt äänestää Kai ulos aikaisemmin. Ai jaa, kappas ja ohhoh, olisiko pitänyt niin?