Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL
Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.
Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.
Kommentit (385)
Sara näyttää super vihaiselta tuolla.....
Vierailija kirjoitti:
Kuka putos?
Kasperi
Kasperi tippu, nyt nora ja viivi näkee KAIN oikean mielipiteen, ehkäpä hän tippuu ens kerralla?
Kun viivi ja nora "en halua pettää liittoa, niinku ei mein liitossa kukaan halua pettää"
Mä alan jo melkein toivomaan Kain voittoa, ku niin ovelasti kiemurrellen tiputtelee kaikki uhkatekijät pois.
Paitsi että en usko että heimoneuvosto valitsis Kaita voittajaksi vaikka finaaliin pääsisikin.
hthtrhthr kirjoitti:
Mikseivät tiputtaneet Kaita viimeksi? Tulee voittamaan todennäköisesti kaikki koskemattomuudet. Vahvin pois tietenkin heti kun on mahdollisuus siihen. Eivät uskalla tehdä isoa peliliikettä
Juhanin lötköily ärsyttää. Ei osaa juonia, ei pärjää kisoissa ja makaa vaan leirillä.
Koska Kai voitti viimeksi koskemattomuuden, siis jaksossa jossa Inga tippui.
Kai pärjää mun mielestä puhtaasti sen takia et on niin hyvä ennakoimaan tilanteita ja on hyvä ihmistuntija. Ja tietysti kova pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan jo melkein toivomaan Kain voittoa, ku niin ovelasti kiemurrellen tiputtelee kaikki uhkatekijät pois.
Paitsi että en usko että heimoneuvosto valitsis Kaita voittajaksi vaikka finaaliin pääsisikin.
Mäki jotenki nään että saatais tuomaristo olla täynnä Kain paskapuhetta. Olisiko siinäkin taktiikkaa sitten pitää mukana? Mukava spekuloida niin paljon mahdollisuuksia!
Kai pilaa omat voittomahdollisuudet..
Monesta vetoa,
Finaalikolmikko;
Anu, Kai, Juhani
Ja Anun ja Juhanin välillä kamppailu kumpi sittenkin voittaa.
En tiedä, toi porukka on niin typerää, että saattaa äänestää Kain voittoon.
Sattuu päähän tää ohjelma. Kaikki tuolla kumartaa Kain edessä vaikka Kai on kaikinpuolin juuri sellanen kilpailija jonka fiksut pelaajat laittaa heti tilaisuuden tullen ulos. Tyyppi ei oo tainnu olla ees uhan alla kertaakaan, eikös tuolla oo mietitty lähinnä Viivin pudottamista "isona käänteenä"? Miksi Viivi ennemmin kuin Kai? Suurin ongelma Kaissa on se että vaikka hänet olisikin tarkoitus pudottaa "ens kerralla" tai "sitä seuraavalla" niin tyyppi saattaa hyvinkin voittaa vaikka kaikki loput koskemattomuudet ja ne suunnitelmat stoppaa siihen.
Alan tosin itse pikkuhiljaa siirtymään Kain kannatusjoukkoihin jos ei homma loppujaksoissa rupee muuttumaan. Jos Kai on finaalissa niin ehdottomasti kuuluu voittaa. Kerta on nii vaikeeta laittaa joukolla ukko ulos. Käsittämätöntä. Edellisinä kausina oli mukana sentään sellasia pelaajia että ei oltas Kain touhuja nähty enää moneen jaksoon.
Kai ei voi voittaa tätä. Jos Juhani on finaalissa, reilu enemmistö antaa sille äänensä koska ei ole suututtanut ketään niin kuin Kai. Sama ilmiö viime vuonna Kimin kanssa, tiputetut naiset eivät antaneet sille finaalissa ääniä. Mut Kain laskelmoivuus ja omahyväisyys on kyllä niin läpinäkyvää etten haluaisi sen voittavan. Anua ei varmaan myöskään moni tiputetuista äänestä, joten Juhani voittaisi senkin. Viiviä jakaa mielipiteitä. Jos vastassa on Taina ja Kai niin saattaa hiuksen hienosti Taina voittaai. Viivi voittaa Kain jos pääsee finaaliin ja sen Kai tajuaa ja alkaa varmaan seuraavaksi tiputtaa Viiviä.
Viime vuonna Kimillä oli vastassa katkeroita. Kailla ei vastaavaa ole, koska naiset ovat hänen lumoissaan. Kukaan muu kuin Sara ja Anu ei ole kertaakaan edes vihjaissut siihen suuntaan, että Kain luonteessa tai tavassa pelata olisi mitään anteeksiantamatonta. Sarahan sanoi extrassa, ettei Kai ole ihan niin hyvä tyyppi, kuin annetaan ymmärtää. Asukin on sanonut samaa aivan suoraan. Kaikki muut ovat sitä mieltä, että Kai pitää pudottaa, mut ei voi kun se on niin ”ihku”.
Kaikkein vähiten ymmärrän ajattelua, jonka mukaan Kai "ansaitsee" olla finaalissa eikä häntä siksi voi äänestää. Olen kuullut sen Noran suusta aiemmin, ja nyt eilisessä extrassa Kasperi sanoi Ingan ja Tainan sanoneen näin. Tämä yllätti todella. Siis miten voivat olla noin pihalla ja ajatella noin lammasmaisesti? Itse olen samaistunut vahvasti Anuun ja Saraan, myös Kasperiin tältä osin, joita on nyppinyt Kain palvonta, koska eivät ole olleet itse tämän lumoissa pelin aikana.
Kai niin ylpeenä aina ilman paitaa heimoneuvostossa 🤦
Eilisen parasta antia oli Noran ilmeet. Eka palkintokilpailussa kun Anu vetäs amuletin esiin ja sitten heimoneuvoston jälkeen kun selvisi että joku "omista" olikin kääntänyt kelkkansa.
Yrittäis Nora jo herätä.
Ja mikä he*vetin ajatus on taustalla siinä, että Kaita ei voi tiputtaa vielä. Miksei? Senkun tiputtaa.
Nyt jäljellä on enää kuusi. Eikö jo nyt viimeistään ala kellot soimaan päässä että kun Anu tiputetaan, niin sitten on pakko alkaa äänestää ns. omia.
Ja mikä tarkoittaa että "Meillä on ollut liitto jo päivästä kolme"? No ei ole. Noraahan ne halusi tiputtaa jo oliko tokan vai kolmannen kisan jälkeen, kun fysiikka on niin huono jne.
Vielä Kaista. Siinä paidaton sankari kertoo pokkana kameralle, että minä en tule tarvitsemaan mitään amuletteja.
No et niin kun typerät ä*mät hoitaa kaiken sun puolesta.
Ei oo muuten Anukaan ihan nobody, kannattaa googlata Anu toikka äiti..
Eikös jo viime vuonna ollut sama juttu, että katsoja turhautuu, kun pelaajat eivät edes yritä äänestää vahvinta pelaajaa (viimeksi Wallua) pihalle. Miksi??? Saisi joku saarella ollut alkaa selittämään, muuten menee hermo koko ohjelmaan.
Mikseivät tiputtaneet Kaita viimeksi? Tulee voittamaan todennäköisesti kaikki koskemattomuudet. Vahvin pois tietenkin heti kun on mahdollisuus siihen. Eivät uskalla tehdä isoa peliliikettä
Juhanin lötköily ärsyttää. Ei osaa juonia, ei pärjää kisoissa ja makaa vaan leirillä.