Pojan tökerö tyttöystävä ilmoitti vasta ruokapäytään istuessaan, että ei voi syödä kalaa, on allerginen. Tämän olisi
voinut ilmoittaa kyllä aiemmin! Eipä mulla ollut muuta kuin leipää tarjolla hänelle.
Kommentit (64)
Onneksi ap on kuitenkin hyväkäytöksinen ja mukava ihminen, eikä tökerö tuomitsija. Eikö niin?
Kyisyitkö etukäteen allergioista, ap?
No minä ilmoitin 15 vuotta että kalalle allerginen ja aina kun kävimme anoppilassa tarjolla oli vain kalaa.
Myös poika olisi voinut infota sinua, ap. Tai sinä kysyä pojalta tai siltä tyttöystävältä.
Minulle kävi samoin.Kerran tarjosin erittäin hienon miehen kotiini illalliselle.Miten kävi.
Kysyin etukäteen onko toivomuksia.Tee mitä haluat.
Tein sitten Skagen voileivän eturuoaksi ,lämpöiseksi Scampi Indianan ....
Hän ei voinut syödä kalatuotteita. Ei minua nolottanut koska kysyin jo kättelyssä mitä toivoo.
Siinä sitten istuin katetun pöydän ja kynttilöiden kanssa nauttien , ja hän tais ottaa voileivän ja lasin viiniä.
pelkkää kalaa ja leipää - ap on melkoinen jeesus
Siinä tytölle AP:sta mukava tuleva anoppi 🤣😂
Pelkkää kalaa tarjosit. Aika yksipuolista. Luulis että siinä olise edes perunaa ja salaattia kyytipojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi samoin.Kerran tarjosin erittäin hienon miehen kotiini illalliselle.Miten kävi.
Hän ei voinut syödä kalatuotteita. Ei minua nolottanut koska kysyin jo kättelyssä mitä toivoo.
Siinä sitten istuin katetun pöydän ja kynttilöiden kanssa nauttien , ja hän tais ottaa voileivän ja lasin viiniä.
Olit tehnyt sentään voileivän, ja hän tais ottaa voileivän ...
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää kalaa tarjosit. Aika yksipuolista. Luulis että siinä olise edes perunaa ja salaattia kyytipojaksi?
oli myös leipää!
ap
Aina ei voi tietää, miten ihmiset suhtautuvat erityisruokavalioihin. Jotkut ovat tuomitsevia eivätkä ota tosissaan. Joten ehkä tyttöystävä ajatteli, ettei kehtaa mainita asiasta ja toivoo ettei sattuisi olemaan kalaa.
Vierailija kirjoitti:
pelkkää kalaa ja leipää - ap on melkoinen jeesus
Olis avannut hanan ja muuttanut veden viiniksi niin olisi ollut koko pöytäseurue tyytyväinen.
Miksi pitää ottaa riski ja tarjota ventovieraille ihmisille kala-ateria? Tarjotkaa broilerista tehtyä ruokaa, sille kukaan ei ainakaan ole allerginen. Vegaani voi syödä aterialla kaiken muun paitsi broilerin, jos ei ole ruokavaliostaan isäntäväkeä informoinut.
Muistan kun veli toi uuden tyttöystävän syömään. Äiti oli laittanut liharuokaa ja veli sanoi ovesta sisään päästyään, että tyttöystävä on sitten kasvissyöjä.
Nolo tilanne ja äiti suuttui veljelle hirveästi. Tyttöystävä varmaan siinä vieressä oli aika kiusaantunut. Ei kestänyt kauan se suhde.
Monella nuorella neidolla on osa-päiväallergiaa.
Jos teille on tulossa joku syömään, niin etkö kysy etukäteen, että onko hänellä ruoka-ainerajoituksia ennen kuin suunnittelet ateriaa?
Eikö teillä ollut aterialla muuta kuin kalaa ja leipää?
Nuoret eivät aina tule ajatelleeksi kaikkea. Hyvä emäntä olisi kysynyt asiasta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ottaa riski ja tarjota ventovieraille ihmisille kala-ateria? Tarjotkaa broilerista tehtyä ruokaa, sille kukaan ei ainakaan ole allerginen. Vegaani voi syödä aterialla kaiken muun paitsi broilerin, jos ei ole ruokavaliostaan isäntäväkeä informoinut.
Voi luoja miten huono neuvo. Mitä se kasvissyöjä voi siitä ateriasta syödä sen enempää kuin kalasta? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit tehnyt sentään voileivän, ja hän tais ottaa voileivän ...
Onneksi olen hyvä kokki että se järjestyi .Tästä kauan aikaa mutta kaapissani aina herkkuja.
On vaan kiva muisto.
No oliko tytöllä etukäteen tiedossa mitä on ruuaksi? Ja vaikka olisikin ollut, niin ehkä ei kehdannut ruveta sotkemaan koko perheen suunniteltua ruokaa itsensä takia. Eiköhän se leipäkin hengissä pidä.