Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako joku syödä 3-vuotiaan vielä tuttia!!

Vierailija
31.05.2006 |

Todellista selkärangattomuutta vanhemmilta..Eikö jakseta kuunnella sitä huutoa vai mikä on syynä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vetoaa siihen että ku lapsi sitä vielä tarvii.

Vierailija
2/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkerin 3.5vuotiaasta tutti suussa..Apua,mitä kasvatusta:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se nykäistään pois hetken päästä tai lapsi sylkee sen itse. Ei herää yöllä sitä kaipaamaan.

Ei se tuttirako tuollaisesta ½ tunnin käytöstä päivässä synny.

Jos ap on sitä mieltä, että 3-vuotiaan pitää olla jo " iso" , niin toteuttakoon tällaisia kunnianhimojaan ihan vapaasti omilla lapsillaan.

Vierailija
4/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova että tutti pitää olla vai MIKSI sitä ei oteta pois??? Voi pieniä jos vaikka alkavat huutamaan;))

Vierailija
5/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tosiaan että miksi se pitäisi ottaa pois?? Tämän samaisen kirjoittajan lapset ovat varmaan vielä vaipoissa 4-vuotiaana ja juovat tuttipullosta koulussa:)

Vierailija
6/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti piti jättää moneen kertaan aiemminkin, mutta se aina jäi, kun tuli kaikenlaisia hankalia tilanteita eteen, esim. iskä lähti työkomennukselle puoleksi vuodeksi, hoitopaikka vaihtui, oli pitkä ulkomaanreissu jne. 2-vuotispäivän tienoilla jätettiin tutti viikoksi pois, mutta poika jätti samalla päiväunet pois. Itse olin raskaana, ja ajattelin, että ennemmin annan pojan syödä tuttia ja nukkua päiväunet, kuin ettei nukkuisi. Siinä sitten 2-v 8kk:n kohdalla aloin poijalle jutella, että enää ei osteta uusia tutteja, koska niitä ei valmisteta niin isoille pojille kuin hän on. Että sitten kun tutit menee rikki, niin sitten ollaan ilman niitä (poika pureksi tutteja usein rikki). Eräänä päivänä kun tästä samasta asiasta aloin pojalle sanomaan, hän totesi, että tutit on jo rikki ja aika huonoja, ja kantoi ne itse kaikki roskikseen. Eikä kaivannut sen jälkeen.

Eipä tuosta pitkästä tutin syönnistä mitään haittaakaan ollut, mutta kyllä tältä kuopukselta lähtee tutti paljon aiemmin. Nyt tuntuu ihan hassulta, kun näkee sen ikäisiä lapsia tutit suussa, kuin mitä poikani oli jättäessään tutin. Näyttää ihan tarpeettomalta hommalta.

Vierailija
7/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, mitä KASVATUSTA se on, että ensin väkisin opettaa levottoman lapsensa syömään tuttia, ja sitten väkisin ottaa sen tutin pois, kun itse päättää että nyt loppui vauvailut.

Mitään haittaa siitä ei ole, se on varma, jos lapsi tuttia hetken lutsuttaa ennen nukahtamista, jos hampaat muuten hoidetaan, ja ruokavalio on kohdallaan.

Sitäpaitsi lähes jokaiselle lapselle tehdään jonkinlaisia hampaiden oikaisuja nykyään.

Vierailija
8/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme luopui tutista reilut 2-vuotiaana ihan helposti. Keskimmäisemme on siis se, joka vielä syö, kun väsyttää kovin tai menee nukkumaan. Ja syyt ovat seuraavat:

A) En huomannut ottaa pois 2-vuotiaana, kun lähdin töihin. Tämä oli paha moka. Töihinmenoni oli lapselle kova paikka, enkä siksi voinut ottaa sitä heti pois.

B) Kun lapsi oli tottunut työssäkäyntiini, jäinkin kotiin ja meille syntyi uusi vauva.

C) Nyt keskimmäine on mustasukkainen kuopuksesta, joten en vieläkään raaski ottaa tuttia, sillä se tarjoaa selvästikin turvaa lapselle.

Otin asian puheeksi neuvolassa ja täti totesi vain, että kyllä itse tiedät parhaan hetken tutin poisottoon. Ja sanoi, ettei asia ole lainkaan ongelmaksi.

Ymmärtäkää nyt, että ihmiset ja perheet ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Taidatte vain saada tyhjään elämäänne sisältöä, kun voitte jostain asiasta moittia toisia. Oma elämä pikkaisen hukassa teiltä...

Vierailija
9/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain raaski ottaa pois aikaisemmin. Onhan taaperoimettäjiäkin, minä olen taaperotutittaja.

Vierailija
10/10 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 2,5 ja unitutti on vielä. Vaipat on jääny pois jo vuosi sitten ja tuttipullo vähän aikaisemmin. Enkä ajatellut ihan kouluikään asti antaa syödä tuttiakaan, mutta en mitään niin kamalan pahaa näe siinä että tuon ikäisellä yötutti on vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän