Te jotka käytte aamulla suihkussa niin mitä teette jos harrastatte liikuntaa illalla? Menettekö hikisenä nukkumaan?
Niin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen likainen tai hikinen niin menen suihkuun. Aamulla menen suihkuun sen takia koska hiukset on pestävä.
Siis miksi hiukset on pestävä aamulla? Laitatko niihin illalla vielä tököttiä suihkun jälkeen?
Koska hiukseni rasvoittuvat nopeasti. Jos illalla pesen, ovat ne siedettävät noin puoleen päivään asti, sitten alkavat roikkua päätä myöten. Aamulla kun pesen ovat iltaan asti puhtaan tuntuiset ja näköiset.
Pian joku kertoo, että nopean rasvoittumisen syy on liian tiheä pesuväli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen likainen tai hikinen niin menen suihkuun. Aamulla menen suihkuun sen takia koska hiukset on pestävä.
Siis miksi hiukset on pestävä aamulla? Laitatko niihin illalla vielä tököttiä suihkun jälkeen?
En käytä tököttejä. Hiuspohja rasvoittuu jo n. 12h:ssa ja jos vielä nukun siitä ajasta suurimman osan, hiukseni liimautuvat päätä myöten. Aamulla kun pesen, ei hiuksille tarvitse tehdä yhtään mitään. Lyhyt malli kuivuu kahvia juodessa. Paljon helpompaa ja lisäksi on mukavaa lähteä töihin freesinä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta suihkussa voi käydä useamminkin kuin kerran päivässä.
Minulla ei ainakaan iho kestäisi montaa kertaa päivässä. Talvella yksikin kerta on tuskallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hiukseni rasvoittuvat nopeasti. Jos illalla pesen, ovat ne siedettävät noin puoleen päivään asti, sitten alkavat roikkua päätä myöten. Aamulla kun pesen ovat iltaan asti puhtaan tuntuiset ja näköiset.
Pian joku kertoo, että nopean rasvoittumisen syy on liian tiheä pesuväli...
Jep. Jos iho on rasvainen, on hiuspohjakin. En minä naamaakaan jätä pesemättä, miksi siis jättäisin hiukseni.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minulle aamusuihku on se rituaali, joka erottaa yön ja päivän toisistaan. Ajaa parran, käy suihkussa ja pesee hiukset, petaa sängyn ja sen jälkeen voi istua pöydän ääreen ja juoda joko aamukahvin tai aamuteen. Aamusuihkun ansiosta sitä puhdas suurimman osan päivästä etenkin kun on tekemisissä muiden ihmisten kanssa kotinsa ulkopuolella.
Jos urheilee tai muuten hikoilee iltapäivällä tai illalla, niin mikään ei estä käymästä toista kertaa suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Aina iltaisin suihku. En ymmärrä että jotkut menee työ/koulu bakteeripöpöissään puhtaaseen sänkyyn! Hiukset huuhdeltava/pestävä joka ilta.
No eihän se sänky enää puhdas ole, jos sinne menee likaisena joka ilta. Problem solved.
Käyn suihkussa AINA hikoiltuani, en niinkään almanakan mukaan. Ihan jopa yöllä rakasteltuani, jos jaksan. Joskus ei jaksa, on kivempi nukahtaa yhteen liimautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta suihkussa voi käydä useamminkin kuin kerran päivässä.
Minulla ei ainakaan iho kestäisi montaa kertaa päivässä. Talvella yksikin kerta on tuskallista.
Tarpeen mukaan, hyvä ihminen. Ei kuumalla vedellä eikä aina pesuaineilla ja voidetta pintaan jos iho kuivuu. Niin helppoa.
Hittu miten huvittaa ajatus, että PITÄÄ käydä suihkussa aamulla tai TÄYTYY käydä illalla... käyn kun siltä tuntuu ja tarve vaatii.
Kun tulen lenkiltä/jumpalta kotiin, en yleensä pääse heti suihkuun (koska lapset). Kun sitten 2 tuntia myöhemmin olisi tilaisuus, en tunne itseäni enää sen hikisemmäksi tai likaisemmaksi kuin 2 tuntia ennen sitä jumppaa, ja koska en halua pestä hiuksia illalla (en halua föönata enkä mennä nukkumaan märällä tukalla, aamulla ne ehtii sopivasti työmatkan aikana kuivua ilman littaantumista), joskus käyn suihkussa vasta aamulla.
Tiedän että on monen mielestä ällöä, mutta omalla kohdalla tästä ei ainakaan vielä ole seurannut mitään traagista.
Tapelkaa seuraavaksi perseen pesusta, rakkaat henkiset 3-vuotiaat.
Miten epävarma voi ihminen olla????
Vierailija kirjoitti:
Jos ette pese joka suihkukerralla hiuksia niin huuhteletteko te ne vaam vedellä vai laitatteko kiinni/ huivin alle suihkun ajaksi?
Suihkumyssyt on keksitty. Tosin niitä ei nykyään meinaa saada mistään.
Miksi pitäisi olla jokin myssy? Ei vaan työnnä päätään kokonaan suihkun alle.
Suihkussa käymiseen on vain yksi oikea totuus, josta on pidettävä kiinni päivittäin.